Ik zoek een monitor
Ik wil graag een nieuwe monitor omdat ik me een beetje begin te ergeren aan de niet zo mooie kleuren van mijn huidige monitor. Sinds ik een laptop heb gekregen met een IPS panel is het mijn duidelijk geworden dat mijn huidige monitor niet zo heel goed is.
Ik wil graag een nieuwe monitor die mooiere kleuren heeft en die goed is om op te gamen. Ik speel de laatste tijd veel overwatch een monitor met meer hertz zou daarom ook heel fijn zijn.
Wat is je budget?
Ongeveer 500 euro mag lager of hoger zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet een voorkeur voor een merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De PC (zelfgebouwd) en monitor gaan in mijn slaap kamer staan. In de pc zitten de volgende specificaties:
CPU: i5 4770k
Ram: 8GB
GPU: Msi 970
Ultra-wide screen: Ultra-wide screens vind ik er heel mooi uitzien maar helaas ondersteund overwatch geen ultra-wide monitors. Dus ik ben bang dat ik er dan er niet zoveel aan heb. Maar als iemand nog een mening heeft over wide screen dan hoor ik het graag!
Resolutie: De resolutie hoeft geen 4k te zijn sinds deze videokaart daar niet sterk genoeg voor is (om ultra settings te runnen). Ik dacht zelf aan 2560x1440.
De grootte van de monitor: het liefst onder 34 inch.
Panel: heel graag ips!
Hertz: 144 zou ideaal zijn maar 100 of 122 is ook goed.
Inputs: DisplayPort, DVI-D, DVI-I, HDMI al de monitor één van deze inputs heeft ben ik blij.
De inputlag: wil ik liever wel laag zien.
Coating: hier heb ik geen sterke mening over.
Ik hoop dat ik me aan de richtlijnen heb gehouden voor het maken van een topic
Alle adviezen zijn van harte welkom
Met vriendelijke groet,
Dennis
Ik wil graag een nieuwe monitor omdat ik me een beetje begin te ergeren aan de niet zo mooie kleuren van mijn huidige monitor. Sinds ik een laptop heb gekregen met een IPS panel is het mijn duidelijk geworden dat mijn huidige monitor niet zo heel goed is.
Ik wil graag een nieuwe monitor die mooiere kleuren heeft en die goed is om op te gamen. Ik speel de laatste tijd veel overwatch een monitor met meer hertz zou daarom ook heel fijn zijn.
Wat is je budget?
Ongeveer 500 euro mag lager of hoger zijn
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet een voorkeur voor een merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De PC (zelfgebouwd) en monitor gaan in mijn slaap kamer staan. In de pc zitten de volgende specificaties:
CPU: i5 4770k
Ram: 8GB
GPU: Msi 970
Ultra-wide screen: Ultra-wide screens vind ik er heel mooi uitzien maar helaas ondersteund overwatch geen ultra-wide monitors. Dus ik ben bang dat ik er dan er niet zoveel aan heb. Maar als iemand nog een mening heeft over wide screen dan hoor ik het graag!
Resolutie: De resolutie hoeft geen 4k te zijn sinds deze videokaart daar niet sterk genoeg voor is (om ultra settings te runnen). Ik dacht zelf aan 2560x1440.
De grootte van de monitor: het liefst onder 34 inch.
Panel: heel graag ips!
Hertz: 144 zou ideaal zijn maar 100 of 122 is ook goed.
Inputs: DisplayPort, DVI-D, DVI-I, HDMI al de monitor één van deze inputs heeft ben ik blij.
De inputlag: wil ik liever wel laag zien.
Coating: hier heb ik geen sterke mening over.
Ik hoop dat ik me aan de richtlijnen heb gehouden voor het maken van een topic
Alle adviezen zijn van harte welkom
Met vriendelijke groet,
Dennis