sidkl301 schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:44:
[...]
maar douchen doe ik er niet mee hoor haha.
het geluid gaat me meeer om de speakertjes.
is de lg dus meer waterdicht dan de huawei? of begrijp ik dat verkeerd?
headphone hoeft van mij niet.
wat voor verschil merk je met die bluetooth
wat is cat16 en 18?
hd lijkt mij voldoende? wat heeft de lg g4?
en kan je met beiden op gps navigeren? ik gebruik dagelijks tomtom go?
wie o wie kan me wat meer vertellen over de degelijkheid van deze toestellen?
In vorige modellen van de huawei werd soms andere hardware gebruikt tussen verschillende modellen. Waar consumenten pas later achter kwamen. Bij LG werd netjes aangegeven dat de LG G6 andere hardware bevatte bv. in Europa. Daarnaast test LG de toestellen zeer uitgebreid op degelijkheid (kijkend naar het MIL-STD-810G compliant certificaat) en doet huawei dit niet of minder.
En de camera en het geluid?
Camera is vooral wat je liever wilt wide camera of zwart/wit. LG geeft verder wat meer opties in manual mode, dan de huawei. Geluid ondersteuning is ook wat beter bij LG.
nog andere, betere modellen?
Sommige vinden de Samsung Note 8 een beter scherm hebben en gaan voor dat toestel. Deze is natuurlijk wel weer groter, wat duurder en heeft een tweede camera om 2x mee in te kunnen zoomen inplaats van wide of zwart/wit. Dus komt ook grotendeels aan op eigen smaak.
maar douchen doe ik er niet mee hoor haha.
het geluid gaat me meeer om de speakertjes.
De huawei heeft wel stereo speakers en de LG slechts een speaker. Dus puur daar naar kijkend is huawei beter, maar je kunt natuurlijk altijd oortjes/bluetooth speaker aansluiten.
is de lg dus meer waterdicht dan de huawei? of begrijp ik dat verkeerd?
Ja hij zou iets meer waterdicht moeten zijn. Kijkend naar de IP68 of IP67, maar individuele toestellen kunnen natuurlijk afwijken.
headphone hoeft van mij niet.
wat voor verschil merk je met die bluetooth
Ik denk dat bluetooth 5.0 weer net iets sneller en degelijke verbinding geeft dan bluetooth 4.2, maar je andere apparaat moet dan natuurlijk wel ook bluetooth 5.0 ondersteunen.
wat is cat16 en 18?
De download snelheid die je maximaal aankunt. Cat16 1024/150 Mbps, Cat18 1200/150 Mbps Echter ondersteunt het Nederlandse netwerk nog lang niet deze snelheden. Dus Cat16 is ruim voldoende volgens mij.
hd lijkt mij voldoende? wat heeft de lg g4?
HD is opzich ook voldoende en als je geen VR ermee doet zul je waarschijnlijk nauwelijks verschil zien. De LG G4 was echter 1440 x 2560 pixels dus iets meer pixels als HD. De LG V30 heeft trouwens ook 1440 x 2560 pixels. Alleen is de LG G4 LCD en LG V30 P-Oled. Hier zitten paar verschillen tussen zoals bv. dat de laatste energie zuiniger is en een snellere beeldverversing heeft. De Huawei heeft ook een OLed scherm.
en kan je met beiden op gps navigeren? ik gebruik dagelijks tomtom go?
Ja je kunt met beide op GPS navigeren. Alleen ondersteunt de LG V30 een extra GPS signaal genaamd GALILEO wat een recent nieuw gelanceerd Europees GPS systeem is. de Huawei ondersteunt weer een extra GPS signaal genaamd BDS wat een chinees GPS systeem is.
Men is alleen nog bezig met de installatie en hopen rond 2020 alles klaar te hebben, maar dan gaat ook Tomtom er gebruik van maken, zie link.
https://fd.nl/ondernemen/...op-millimeters-nauwkeurig
Je kunt de toestellen trouwens makkelijk vergelijken op:
https://www.gsmarena.com/...&idPhone3=6901#diff-*,*,*
[
Voor 5% gewijzigd door
janlijm op 17-12-2017 22:06
]