Bitcoin transactie al week onbevestigd.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotij
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 11:29
Heren/Dames,

Ik had al aantal jaren MultiBit Classic met een wallet. Vorige week wat willen verkopen maar dom genoeg te weinig fee toegevoegd..... meer in moeten verdiepen. Dit was vorige week zaterdag. Nu heb ik na 8 dagen nog steeds het geld niet terug in mijn wallet!

Heeft iemand tips? Wat kan ik doen?

Dit is de transactie... https://blockchain.info/a...pUKP4w8Pqvu8u5TFP84XVorBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:58
ik heb gelezen dat je achteraf je fee nog kan verhogen, ff zoeken op het forum hier en je hebt je antwoord met een minuut of 5.
Als je fee te laag is zal hij tot in lengte van dagen onderin de wachtrij blijven hangen vrees is...

Vanmiddag een transactie gedaan, met half uurtje geregeld, dus wees niet te zuinig met je fee, die paar euro's verdien je met een beetje geluk terug doordat je minder lang hoeft te wachten op je storting en dus lager kan inkopen O-)

[ Voor 34% gewijzigd door ybos op 17-12-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotij
Kan daar niets over vinden...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-05 14:11
Je hebt een fee van ongeveer 25 sat/byte, en dat zou betekenen dat het ongeveer 1000 minuten zou duren (volgens https://bitcoinfees.earn.com/ ).

Ik zou je client uitzetten komende week, zodat je transaction in ieder geval niet opnieuw gebroadcast wordt. Met een beetje geluk wordt hij dan (1) alsnog opgenomen, of (2) hij wordt na 3 dagen "vergeten" door het netwerk (en dus ook door blockchain.info). Dan heb je je 0,0185 BTC weer terug, alsof er nooit iets gebeurd is. En dan kan je nogmaals een transactie proberen, maar dan met een hogere fee.

• rotij
Ik heb de cliënt sinds maandag uitstaan helaas nog geen terugstorting als ik kijk op blockchain:

https://blockchain.info/n...GmW7v2r5VWoBxpfVyy3ifV5zu

Iemand nog meer tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarku
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-06-2022
Ik heb het zelfde probleem, en mijn Fee is omgerekend rond de 20 euro. van de rond de 100 dollar, dus ik vind het een vreemd argument dat ik te weinig fee heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 09:19
rotij schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:09:
Ik heb de cliënt sinds maandag uitstaan helaas nog geen terugstorting als ik kijk op blockchain:

https://blockchain.info/n...GmW7v2r5VWoBxpfVyy3ifV5zu

Iemand nog meer tips?
Je transactie is opgenomen in de pool met transacties. Voor zover ik weet krijg je dat niet meer geannuleerd, en zal je gewoon moeten wachten tot de ontvanger het bedrag heeft ontvangen.

Als je het hebt overgemaakt naar bijvoorbeeld Bitonic, kan je in sommige gevallen voor een paar euro extra je transactie versnellen op de transactiepagina die in je mailbox staat. Sommige andere ontvangers bieden eenzelfde systeem aan. Ook bestaan er andere Transaction Accelerators, al heb ik daar geen ervaring mee.

Het ligt eraan hoeveel haast het heeft. Probeer jezelf gerust te stellen: je geld is niet verdwenen of iets dergelijks, het is simpelweg onderweg.
oscarku schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:04:
Ik heb het zelfde probleem, en mijn Fee is omgerekend rond de 20 euro. van de rond de 100 dollar, dus ik vind het een vreemd argument dat ik te weinig fee heb betaald.
20 dollar fee op een transactie van 100 dollar? En daar wacht je al een week op? Dat lijkt me heel erg sterk, ik heb deze week nog een gelijkwaardig bedrag voor minder dan de helft overgestuurd als ik het me goed herinner.
Misschien kan je iets meer details geven, zoals het transactie ID op de blockchain.

[ Voor 23% gewijzigd door Richh op 22-12-2017 00:11 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Exporteer je wallet vanuit Multibit Classic, en open die daarna nooit meer.
Download Electum en importeer je key daar in. Is beetje gehannes, maar het kan.

Daarin kan je de transactie resenden met een automatisch bepaalde fee, mits je daar nog genoeg voor in je wallet hebt.

Heb dit paar weken terug zelf nog aan de hand gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarku
https://www.blocktrail.co...10f27819add89b174d078a4c2 niet een week, maar ongebruikelijk lang ja.

tevens gebruik ik Electum (nog 2.9.3.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:12
oscarku schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:04:
100 dollar maakt niet uit. Je betaalt per byte, niet per USD of BTC. 8)7

De Bitcoin-blockchain zit erg verstopt op dit moment met een all-time high onbevestigde transacties (285K). Je koos dus eigenlijk het verkeerde moment uit voor je fee (397sat/byte). Daarnaast is je transactie nogal omvangrijk (veel bytes) en geen segwit.

De verwachting is momenteel dat je 5 tot 127 blocks moet wachten voor je transactie meegenomen wordt in een block.

Zie https://bitcoinfees.earn.com/

[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 22-12-2017 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:43
( offtopic, en dat ziet iedereen nu wel in... dat dit geen betaalmiddel kan zijn en zal worden... koers is weer behoorlijk aan het kelderen : https://nl.investing.com/currencies/btc-usd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691365

Ik heb een soort gelijk probleem alleen is de initiele transactie wel geconfirmed volgens mij. Ik heb een BTC bedrag van litebit naar mijn gatehub wallet overgemaakt maar wacht daar nu 3 dagen op.
Als ik de trail volg kom ik er alleen niet uit waar het is gebleven. Het initiele adres waar de transactie naar toe gaat is ook niet het adres van de wallet. Ik neem aan dat de verschillende transacties gebundeld zijn alvorens de pijplijn in te gaan?

Litebit wallet: 12Fzv2UX5EEejuJPdJkXAsh3PAXdP2M3L4
TXID: 04276f01bea62bc3b85d025daf3831729aa3f3c13d867bed567d86adf0b8ffbb
Gatehub wallet: 1zDdH27Md5VSNyv8dHtXLnb9jsG9PUwap

https://www.blocktrail.co...24a36f23e5e5df5f59b2e266a

Screenshot transactie:
https://www.dropbox.com/s...20naar%20gatehub.jpg?dl=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:58
Ik kijk zo even voor je of ik de transactie in een pool kan forceren in de komende paar uur. Schaalbaarheid is een probleem, oplossen neemt tijd. Maar opgelost gaat het zeker worden.

[ Voor 32% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22-12-2017 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-06 13:24
Oprechte vraag: hoe kunnen cryptocurrencies een serieus alternatief vormen als zich zulke taferelen voordoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 09:01

basdej

OutSystems Consultant

Je kan de transactie ook double-spenden met de tweede keer extra fee.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Yes! Deze case heb ik toevallig ook gehad vorige week.

How-to fix it:

Ga in Multibit naar Tools en klik Repair Wallet. Dit duurt een tijdje.

Daarna is je transactie weg uit Multibit. Stel nu je fee correct in en gebruik Empty Wallet om alles uit Multibit weg te halen (echt een draak van een programma omdat ze er al 2 jaar geleden mee gestopt zijn)

LET OP: De transaction slider zegt BTC/KB Fee maar het is in werkelijkheid BTC/Transaction fee (kwam ik achter nadat ik een monsterfee betaald had door dat klote multibit)

50% kans dat het niet werkt na repair wallet, maar dat het een error: The password did not unlock the wallet geeft.

Verwijder je Multibit en je Multibit wallet temp files (staan in appdata)
Herinstalleer Multibit, recover wallet. Voeg je walletwords in, maar NIET je datestamp nummer. Dan synct hij weer vanaf het begin, en krijg je die error niet.

Nu staat je BTC weer in je wallet.

LET OP2: Bij het legen van je wallet of verzenden van transactie krijg je een TX error, maar dat is vanwege double spend. Gewoon Multibit open laten staan en morgen staat je BTC waar je het hebben wilt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rotij
Ik heb hem inderdaad naar Bitonic overgemaakt. Die zegt dat het is geannuleerd omdat de fee te weinig was. Ze kunnen verder ook geen advies geven helaas.

De koers daalt maar trekt vast wel weer bij.

@TWeaKLeGeND Zou ik kunnen waarderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotij
Anoniem: 472287 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:49:
Yes! Deze case heb ik toevallig ook gehad vorige week.

How-to fix it:

Ga in Multibit naar Tools en klik Repair Wallet. Dit duurt een tijdje.

Daarna is je transactie weg uit Multibit. Stel nu je fee correct in en gebruik Empty Wallet om alles uit Multibit weg te halen (echt een draak van een programma omdat ze er al 2 jaar geleden mee gestopt zijn)

LET OP: De transaction slider zegt BTC/KB Fee maar het is in werkelijkheid BTC/Transaction fee (kwam ik achter nadat ik een monsterfee betaald had door dat klote multibit)

50% kans dat het niet werkt na repair wallet, maar dat het een error: The password did not unlock the wallet geeft.

Verwijder je Multibit en je Multibit wallet temp files (staan in appdata)
Herinstalleer Multibit, recover wallet. Voeg je walletwords in, maar NIET je datestamp nummer. Dan synct hij weer vanaf het begin, en krijg je die error niet.

Nu staat je BTC weer in je wallet.

LET OP2: Bij het legen van je wallet of verzenden van transactie krijg je een TX error, maar dat is vanwege double spend. Gewoon Multibit open laten staan en morgen staat je BTC waar je het hebben wilt :)
Thanks is dit voor Multibit Classic? Moet ik niet nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh nee.... Dit was voor MultiBit HD. Ik weet niet of het ook werkt op classic.

Anders kan je ook nog je private keys uit multibit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotij
Heb ik maandag gedaan en overgezet naar Electrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarku
https://multibit.org/ ik zie dat ze multibit hebben opgedoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Patientzero schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:10:
( offtopic, en dat ziet iedereen nu wel in... dat dit geen betaalmiddel kan zijn en zal worden... koers is weer behoorlijk aan het kelderen : https://nl.investing.com/currencies/btc-usd )
Offtopic inderdaad, maar hey ik hap wel :) Verdiep je eens in de techniek. Dit is een tijdelijk issue wat komt doordat updates die dit konden voorkomen (SegWit) door marktmanipulatie niet zijn doorgevoerd plus het voor ieder geldsysteem funeste bubbel-syndroom waardoor er gigantisch veel transacties in de backlog zitten.

Kelderen? Wie 1 maand geleden instapte staat nog altijd in de plus. Dit is niet meer dan een gezonde correctie na de massale media-hysterie van de afgelopen weken. Hij zakt nog wel verder, en dat moet ook. Als je currency in 1 dag 20% meer waard wordt, dan weet je dat er ooit een dag komt dat hij 20% daalt. Een dergelijke stijging is te groot om vast te houden.

- Segwit + Lightning lossen de transactietijd en kosten op.
- Bredere userbase en de komst van futures zullen op termijn koersschommelingen kleiner maken.

Anyhow, dat je je baseert op 'investing.com' geeft denk ik wel genoeg aan over jouw standpunt ten opzichte van crypto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:58
Richh schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:13:
[...]

Offtopic inderdaad, maar hey ik hap wel :) Verdiep je eens in de techniek. Dit is een tijdelijk issue wat komt doordat updates die dit konden voorkomen (SegWit) door marktmanipulatie niet zijn doorgevoerd plus het voor ieder geldsysteem funeste bubbel-syndroom waardoor er gigantisch veel transacties in de backlog zitten.

Kelderen? Wie 1 maand geleden instapte staat nog altijd in de plus. Dit is niet meer dan een gezonde correctie na de massale media-hysterie van de afgelopen weken. Hij zakt nog wel verder, en dat moet ook. Als je currency in 1 dag 20% meer waard wordt, dan weet je dat er ooit een dag komt dat hij 20% daalt. Een dergelijke stijging is te groot om vast te houden.

- Bredere userbase en de komst van futures zullen op termijn koersschommelingen kleiner maken.

Anyhow, dat je je baseert op 'investing.com' geeft denk ik wel genoeg aan over jouw standpunt ten opzichte van crypto :+
Bedankt, zou dit zelf gaan tikken vanochtend maar heb 't maar gelaten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Richh schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:13:
[...]

Ik baseer me daar niet op, puur indicatief wat de waarde is :) snelle google search.
Hetgeen wat je schrijft, wist ik niet. toegegeven. echter zie ik in mijn persoonlijke kringen dat mensen compleet in paniek raken wanneer er dagen over een transactie heen gaat, plus hoge fees..
Dat maakt wel dat 95% gewoon is uitgestapt. daaaaaaar doelde ik op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Patientzero schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:27:
[...]

Ik baseer me daar niet op, puur indicatief wat de waarde is :) snelle google search.
Hetgeen wat je schrijft, wist ik niet. toegegeven. echter zie ik in mijn persoonlijke kringen dat mensen compleet in paniek raken wanneer er dagen over een transactie heen gaat, plus hoge fees..
Dat maakt wel dat 95% gewoon is uitgestapt. daaaaaaar doelde ik op
Paniek is dus precies wat je heel veel geld kan kosten :) vaak is het nergens voor nodig. Logisch nadenken is vaak verstandiger :P

En nee, de waarde staat nog ruim boven de 10.000 momenteel. Als 95% was uitgestapt zaten we nu rond de $500 te schommelen. Lijkt mij ietwat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Richh schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:33:
[...]

Paniek is dus precies wat je heel veel geld kan kosten :) vaak is het nergens voor nodig. Logisch nadenken is vaak verstandiger :P

En nee, de waarde staat nog ruim boven de 10.000 momenteel. Als 95% was uitgestapt zaten we nu rond de $500 te schommelen. Lijkt mij ietwat overdreven.
95 % van de paniekhazen in mijn omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Patientzero schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:32:
[...]

95 % van de paniekhazen in mijn omgeving
Dat zijn zeker de hazen die ook zijn ingestapt boven de 10k? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Richh schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:40:
[...]

Dat zijn zeker de hazen die ook zijn ingestapt boven de 10k? ;)
Nee, net er onder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1017099

Hier ook een probleem. Van Litebit naar binuance btw verstuurd. Adressen kloppen, paar keer gecontroleerd. Transactie is verzonden bij litebit.

1e dag zag ik in de blockchain dat deze niet niet confirmed was,
na de 2e dag niks meer te zien wat/waar en hoe.

Litebit heeft gekeken, maar ook niks kunnen vinden. Zij gaan er naar het weekend mee aan de slag...

ontvangst adres: 1CdFaQSCDp8btbkR98efMvrXppKcbSc3mG
tx id: ee6aa8fd2fa79da7d531107a3a2905ef26e76124ecc1a86fd4e01779021c47e8
BTC: 0.099031

Heel raar verhaal, zou erg zonde zijn als papa dat kwijt is...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoelang duurde het voor je antwoord vanuit litebit kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 00:10:
20 dollar fee op een transactie van 100 dollar? En daar wacht je al een week op? Dat lijkt me heel erg sterk, ik heb deze week nog een gelijkwaardig bedrag voor minder dan de helft overgestuurd als ik het me goed herinner.
Misschien kan je iets meer details geven, zoals het transactie ID op de blockchain.
Het is toch sterk afhankelijk van het tijdstip dat je de transactie maakt en uit hoeveel kleine stukjes de bitcoins die je verstuurt bestaat? Dan zegt het niet zoveel dat het jou minder heeft gekost zegmaar. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarku
Ik kreeg vandaag om 7 uur dat het gelukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotij
Nu 2 weken verder nog niks helaas! Wie kan mij helpen kom er zelf niet uit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1018501

Hallo ik heb het zelfde probleem en vroeg mij af of iemand kan helpen , ik heb dus vanaf litebit bitcoin gekocht zoals ik altijd doe alleen is er deze keer op 1 of andere manier geen fee toegevoegd aan de transactie. Ik heb dit gedaan op litebit en verzonden naar mijn bitconnect wallet. Hij geeft dus aan onbevestigde transactie en hij word maar niet bevestigd. Heb de reacties hierin gelezen maar ik kan niks vinden in de litebit wallet om het bijvoorbeeld te resetten, Please help

https://blockchain.info/n...9qNEAp7JSMNyGL8KZ3NbK5QLC

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1018501 op 26-12-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotij
Helaaa na weken wachten komt het niet terug. Iemand nog meer goede raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruikte altijd MultiBit HD. Check eens of Multibit classic ook de wallet repair optie heeft? Dan synct hij opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotij
Nee wel herstart blockchain optie. Deze heb ik vandaag weer uitgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
Je kan proberen je transactie in te vullen op de ViaBTC accelerator. Dit moet je dan wel precies op het hele uur doen, want er zijn maar 100 gratis entries per uur, en ze zijn praktisch meteen vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rotij
Hij blijft zeggen:

Submissions are beyond limit. Please try later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
rotij schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:04:
Hij blijft zeggen:

Over 50 minuten weer een kans. Je bent niet de enige met een onbevestigde transactie. En anders moet je even @Tourniquet porren, hij heeft magische vingers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-06 17:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

rotij schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 21:04:
Hij blijft zeggen:

"Transaction added to acceleration queue" oOo

edit:
en confirmed! *O*

[ Voor 22% gewijzigd door Tourniquet op 03-01-2018 22:19 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rotij
Alles is goed gekomen dankzij bovenstaande held! Thanks iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Ik wacht ook al sinds 26 december jl. op een transactie van Litebit (#$%$#%@##@$) naar Bittrex. Ik ga proberen zo precies op het uur via ViaBTC accelerator een boost te geven aan mijn transactie. Ik lees alleen dat de fee 0.0001BTC/KB dient te zijn. Ik zie alleen dat Litebit onderstaande fees heeft meegegeven aan mijn transactie. Dit gaat denk ik dus niet lukken right? Iemand nog oplossingen?

Fees 0.0000452 BTC
Fee per byte 20 sat/B
Fee per gewicht eenheid 5 sat/WU

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Utke56 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:43:
Ik wacht ook al sinds 26 december jl. op een transactie van Litebit (#$%$#%@##@$) naar Bittrex. Ik ga proberen zo precies op het uur via ViaBTC accelerator een boost te geven aan mijn transactie. Ik lees alleen dat de fee 0.0001BTC/KB dient te zijn. Ik zie alleen dat Litebit onderstaande fees heeft meegegeven aan mijn transactie. Dit gaat denk ik dus niet lukken right? Iemand nog oplossingen?

Fees 0.0000452 BTC
Fee per byte 20 sat/B
Fee per gewicht eenheid 5 sat/WU
Uit jouw info kan ik opmaken dat het om een transactie van 226 bytes gaat. De limiet van ViaBTC is 0.0001 BTC per Kilobyte, dus ik denk dat het wel zou moeten lukken. Mocht het je zelf niet lukken, post dan even de transactie-ID dan kunnen we het met meerdere personen proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Tourniquet schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:08:
[...]

Uit jouw info kan ik opmaken dat het om een transactie van 226 bytes gaat. De limiet van ViaBTC is 0.0001 BTC per Kilobyte, dus ik denk dat het wel zou moeten lukken. Mocht het je zelf niet lukken, post dan even de transactie-ID dan kunnen we het met meerdere personen proberen. :)
Dat zou top zijn. Het gaat om volgende transactie (TXID)

6864dba97ba085826e16fe0e5c6f78d76fc3505a3b6cef671f92209009dc394d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Utke56 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Dat zou top zijn. Het gaat om volgende transactie (TXID)

6864dba97ba085826e16fe0e5c6f78d76fc3505a3b6cef671f92209009dc394d
Ik heb het net even geprobeerd maar kreeg de melding "Transaction input unconfirmed". Heb toen even verder gekeken en zag dat voor deze specifieke transactie nog een flink aantal andere unconfirmed transacties (en daardoor ook unconfirmed inputs) zitten. Het lijkt erop dat deze eerst allemaal ook bevestigd moeten worden voordat jouw tx ingevoerd kan worden. Bij terugklikken in de chain kom ik op deze volgorde van allemaal unconfirmed transacties met 20 B/sat fee:

1. https://blockchain.info/t...416acc9220b6049ce59fa4d13 > done, 2018-01-05 23:02:16 UTC in blok 502750
2. https://blockchain.info/t...5d717af2630017c6ab486183d > done, 2018-01-06 01:17:36 UTC in blok 502762
3. https://blockchain.info/t...9e3c70b277cac7708c406b9e6 > done, 2018-01-06 10:08:30 UTC in blok 502825
4. https://blockchain.info/t...2ba619b89a54424c4f7f16e1f > done, 2018-01-06 12:02:51 UTC in blok 502844
5. https://blockchain.info/t...31463745a721b5ca4338d73dc > done, 2018-01-06 14:04:25 UTC in blok 502860
6. https://blockchain.info/t...21eeb65e95f2dac0f61c64539 > done, 2018-01-06 17:46:58 UTC in blok 502886
7. https://blockchain.info/t...889b81ebb061da59df6ba7a66 > done, 2018-01-06 20:31:49 UTC in blok 502901
8. https://blockchain.info/t...caab17cfa32e2e32d8586ff5f > done, 2018-01-06 22:46:46 UTC in blok 502913
9. https://blockchain.info/t...a3b6cef671f92209009dc394d > done, 2018-01-06 23:24:31 UTC in blok 502921 8)

Nr. 9 is de txid die je opgaf. Is 12DhZte8pYVxcCJheB7L1dmvBSqGnJTu97 het adres waarop je de BTC verwacht?

Het lijkt me dat we nu moeten gaan proberen ze een voor een in te voeren in de ViaBTC accelerator. 8)7

@KennyR Utke56 meldt dat zijn tx een transactie vanaf Litebit betreft, dit lijkt een keten te zijn van 9 tx's van 26-12-2017 met maar 20 sat/B aan fee. Kun jij hier iets in betekenen? (bijvoorbeeld Replace by Fee, CPFP of ze aanbieden bij een betaalde accelerator?)

[ Voor 14% gewijzigd door Tourniquet op 07-01-2018 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1023651

Hallo,
Ben een newbie en heb 0,5 LTC laten omzetten in Btc via changelly en doorgegeven deze te storten op een Btc adres. Heb deze actie op 3/1 doorgegeven en heb deze op blockchain teruggevonden maar staat op onbevestigde transactie. Op changelly blijft de actie laden op 'sending to your wallet'. Vraag is hoe lang dit zou kunnen duren en of dit op te lossen of te versnellen is? Id hash 6e0d19babc82c0b2de3f97b7f61e7480ad3cec377027dd8325f212e8c110535b

Moest er iemand me wat info kunnen doorgeven, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 645874

Hallo,

Hoop dat ik het hier kan vragen, helaas heb ik ook een onbevestigde transactie (btc, van 30 dec, te weinig fee uiteraard, er stond bij dat de overboeking in ongeveer 3 uur afgerond zou zijn). Heb al paar dingen gelezen, bijv. accelerator en wallet paar dagen niet openen zodat het bedrag uiteindelijk terug in wallet komt, maar vraag me af hoe lang het gaat duren.
Hebben jullie nog tips om zsm weer over de btc te kunnen beschikken?
Betreft overboeking van Mycelium wallet naar Binance.
Hieronder de transactie link:
https://blockchain.info/t...ccd73a5be242aa96570b0eeef

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 645874 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 01:56:
Hallo,

Hoop dat ik het hier kan vragen, helaas heb ik ook een onbevestigde transactie (btc, van 30 dec, te weinig fee uiteraard, er stond bij dat de overboeking in ongeveer 3 uur afgerond zou zijn). Heb al paar dingen gelezen, bijv. accelerator en wallet paar dagen niet openen zodat het bedrag uiteindelijk terug in wallet komt, maar vraag me af hoe lang het gaat duren.
Hebben jullie nog tips om zsm weer over de btc te kunnen beschikken?
Betreft overboeking van Mycelium wallet naar Binance.
Hieronder de transactie link:
https://blockchain.info/t...ccd73a5be242aa96570b0eeef

Alvast bedankt.
https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/ heeft elk hele uur 100 gratis 'slots' in hun accelerator. Deze zijn echter na 0,05 seconden al op. :P

Het is dus een kwestie van de transactie-ID en captcha alvast in te vullen op 1 minuut voor het hele uur en zorgen dat je de exacte tijd ergens paraat hebt. Ik gebruik altijd http://time.is daarvoor.
Dan PRECIES op het hele uur op Submit klikken en hopen dat je bij de eerste 100 zit.

Wanneer dit lukt, neemt de miningpool ViaBTC jouw transactie mee in het eerste blok dat zij minen. Meestal is dat wel binnen zo'n 2 uur. Zij hebben momenteel 10,7% van de hashrate.

[ Voor 8% gewijzigd door Tourniquet op 06-01-2018 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je snelle reactie. Nu 2x de melding Sorry, your TXID doesn't exist, gehad, weet iemand hoe dit kan? (8bca5eabfc77b2555137773de30d6021c990012ccd73a5be242aa96570b0eeef)
Het houdt je iig van de straat ;-)

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 645874 op 06-01-2018 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 645874 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:20:
Bedankt voor je snelle reactie. Nu 2x de melding Sorry, your TXID doesn't exist, gehad, weet iemand hoe dit kan? (8bca5eabfc77b2555137773de30d6021c990012ccd73a5be242aa96570b0eeef)
Het houdt je iig van de straat ;-)
Heb om 16:00 jouw transactie geprobeerd in te voeren, maar krijg ook een melding "does not exist". Sorry, geen idee wat ermee aan de hand is dan. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bedankt voor je moeite! Heb zojuist na 4 dagen de wallet maar weer eens geopend, transactie gedelete en vernieuwd, toen stonden de btc gelukkig weer in de wallet :) dus blijkbaar was de oplossing in dit geval een paar dagen wachten zodat transactie niet meer door de wallet wordt verstuurd/aangeboden..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 645874 op 06-01-2018 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024215

Help...onbevestigde transactie agv te weinig fee.
Wie kan helpen???

Dit is transactie id:

1LAnXcU8KFDKccH1bh9MY5nY6a3uiQNHAV

Alvast dank!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

@Utke56

Gelukt, 1 confirmation nu. :Y)

https://blockchain.info/t...a3b6cef671f92209009dc394d
Anoniem: 1024215 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:52:
Help...onbevestigde transactie agv te weinig fee.
Wie kan helpen???

Dit is transactie id:

1LAnXcU8KFDKccH1bh9MY5nY6a3uiQNHAV

Alvast dank!
Heb 'm toegevoegd aan de queue. d:)b

[ Voor 52% gewijzigd door Tourniquet op 07-01-2018 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Tourniquet ik kan het bijna niet geloven...geweldig!!!

Wat gebeurt er nu verder?

Mochten bitcoins terug komen wil ik u nog
persoonlijk bedanken met een bijdrage.

Zie ik nu dat er al 15 confirmation zijn?

Mvgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De transactie was namelijk door Bitonic geannuleerd vanwege te lage fee.

Wel was er een retouradres ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1023651

Mail ontvangen van Changelly maar onderstaande blijft op onbevestigd staan, wie kan helpen?
https://blockchain.info/t...0819edf6ca93623e94afb84be
Alvast merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Tourniquet schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 02:16:
[...]

https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/ heeft elk hele uur 100 gratis 'slots' in hun accelerator. Deze zijn echter na 0,05 seconden al op. :P

Het is dus een kwestie van de transactie-ID en captcha alvast in te vullen op 1 minuut voor het hele uur en zorgen dat je de exacte tijd ergens paraat hebt. Ik gebruik altijd http://time.is daarvoor.
Dan PRECIES op het hele uur op Submit klikken en hopen dat je bij de eerste 100 zit.

Wanneer dit lukt, neemt de miningpool ViaBTC jouw transactie mee in het eerste blok dat zij minen. Meestal is dat wel binnen zo'n 2 uur. Zij hebben momenteel 10,7% van de hashrate.
Hadden we maar een tweaker met 10% aan network hash kracht of zo. Dan had ie elke keer 10% kans om transacties van tweakers EERST het blok te stoppen dat hij mag minen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

@Tourniquet Mijn bitcoins zijn retour van bitonic!!!!

:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024641

Hallo allemaal, ik zit ook met een probleem. Ik heb van mijn litecoin wallet 0.5 litecoin gestuurd naar bitcoin op mijn binance account. 04-01-2018 gedaan en op mijn wallet staat wel een teken van transaction, maar geen completed. Weet iemand misschien wat ik kan doen? Of kan iemand mij misschien helpen. Het is niet veel, maar raak er gewoon geïrriteerd aan als ik naar mijn wallet kijk.
Het gaat om de volgende transactie code:

3ba5d101c6401f905bc02aeb6d3e39b9dd7fa01f2cafda1d52cfa5a09be8dca9

Alvast bedankt!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024459

Ook ik heb een probleem na het omzetten van Litecoin naar Bitcoin op 4 januari jl. Gebruik gemaakt van de converter van Changelly.com Ik zie wel bij output de melding: not yet redeemed.

Zie: http://explorer.litecoin....69f096d3215842524#outputs

Als ik het zo een beetje lees dan zou mijn BTC wallet bij Binance niet actief zijn, waardoor de coins er wel staan maar niet zichtbaar zijn? Ik heb mijn wallet daar echter al voor diverse transacties binnen Binance gebruikt. Ben al dagen aan het stoeien, maar ik kom er niet uit. Snapt iemand wat hier gebeurd en wat ik er aan kan doen?
Alvast dank voor de hulp!

Edit: Inmiddels zijn ze ontvangen in mijn wallet! Ik weet niet of het heeft geholpen, maar diezelfde avond heb ik voor het eerst BTC verkocht en aan mijzelf laten uitkeren. Wellicht dat door deze transactie mijn adres wel zichtbaar is geworden op het net?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1024459 op 09-01-2018 21:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dj_tjerk
Anoniem: 691365 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:36:
Ik heb een soort gelijk probleem alleen is de initiele transactie wel geconfirmed volgens mij. Ik heb een BTC bedrag van litebit naar mijn gatehub wallet overgemaakt maar wacht daar nu 3 dagen op.
Als ik de trail volg kom ik er alleen niet uit waar het is gebleven. Het initiele adres waar de transactie naar toe gaat is ook niet het adres van de wallet. Ik neem aan dat de verschillende transacties gebundeld zijn alvorens de pijplijn in te gaan?

Litebit wallet: 12Fzv2UX5EEejuJPdJkXAsh3PAXdP2M3L4
TXID: 04276f01bea62bc3b85d025daf3831729aa3f3c13d867bed567d86adf0b8ffbb
Gatehub wallet: 1zDdH27Md5VSNyv8dHtXLnb9jsG9PUwap

https://www.blocktrail.co...24a36f23e5e5df5f59b2e266a

Screenshot transactie:
https://www.dropbox.com/s...20naar%20gatehub.jpg?dl=0
Zojuist toegevoegd aan de ViaBTC accelerator.

EDIT: Opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 1023651 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 07:47:
Mail ontvangen van Changelly maar onderstaande blijft op onbevestigd staan, wie kan helpen?
https://blockchain.info/t...0819edf6ca93623e94afb84be
Alvast merci
Deze is inmiddels bevestigd zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024641 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 20:12:
Hallo allemaal, ik zit ook met een probleem. Ik heb van mijn litecoin wallet 0.5 litecoin gestuurd naar bitcoin op mijn binance account. 04-01-2018 gedaan en op mijn wallet staat wel een teken van transaction, maar geen completed. Weet iemand misschien wat ik kan doen? Of kan iemand mij misschien helpen. Het is niet veel, maar raak er gewoon geïrriteerd aan als ik naar mijn wallet kijk.
Het gaat om de volgende transactie code:

3ba5d101c6401f905bc02aeb6d3e39b9dd7fa01f2cafda1d52cfa5a09be8dca9

Alvast bedankt!! ;)
Wacht, je hebt Litecoin naar je Bitcoin adres van Binance gestuurd?

dan ben je ze kwijt. Litecoin stuur je naar Litecoin, niet naar Bitcoin.

Je transactie is in ieder geval succesvol afgerond. Als je ze naar je BTC adres hebt gestuurd van Binance ben je nu je 0.5 LTC kwijt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 08-01-2018 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
Anoniem: 1017099 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:23:
Hier ook een probleem. Van Litebit naar binuance btw verstuurd. Adressen kloppen, paar keer gecontroleerd. Transactie is verzonden bij litebit.

1e dag zag ik in de blockchain dat deze niet niet confirmed was,
na de 2e dag niks meer te zien wat/waar en hoe.

Litebit heeft gekeken, maar ook niks kunnen vinden. Zij gaan er naar het weekend mee aan de slag...

ontvangst adres: 1CdFaQSCDp8btbkR98efMvrXppKcbSc3mG
tx id: ee6aa8fd2fa79da7d531107a3a2905ef26e76124ecc1a86fd4e01779021c47e8
BTC: 0.099031

Heel raar verhaal, zou erg zonde zijn als papa dat kwijt is...... :(
Er waren weer wat unconfirmed inputs, dus het duurde even.

bcade1fab5760db57b0299a34a3c9d73861fd1bc4ba16c1d2cf5c3caded6fceb - Block 503079
a2f0cbfde283ea6b3d79413c3bbbb6168c83a584758a83f3cc9d68f50ba53ad6 - Block 503095
ee6aa8fd2fa79da7d531107a3a2905ef26e76124ecc1a86fd4e01779021c47e8 - Block 503191

EDIT:
Nu de laatste transactie ook opgenomen. Het duurde even voordat ViaBTC weer een blockje had gemined.

[ Voor 8% gewijzigd door dj_tjerk op 08-01-2018 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

dj_tjerk schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:01:
[...]

Er waren weer wat unconfirmed inputs, dus het duurde even.

bcade1fab5760db57b0299a34a3c9d73861fd1bc4ba16c1d2cf5c3caded6fceb - Block 503079
a2f0cbfde283ea6b3d79413c3bbbb6168c83a584758a83f3cc9d68f50ba53ad6 - Block 503095
ee6aa8fd2fa79da7d531107a3a2905ef26e76124ecc1a86fd4e01779021c47e8 - Toegevoegd aan TX accelerator
Goed bezig! d:)b

Dit waren dus ook allemaal 20 sat/b transacties van 26-12-2017. Litebit.eu heeft blijkbaar op die dag flink lopen prutsen met als gevolg dat er hele ketens zijn ontstaan van:
- transacties met veel te lage fee
- waarvan de inputs zelf ook nog unconfirmed waren

Je zou ook zeggen dat het inmiddels toch wel gebruikelijk is bij brokers en exchanges om transacties naar verschillende klanten te bundelen. Is hier ook niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
Tourniquet schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:51:
[...]

Goed bezig! d:)b

Dit waren dus ook allemaal 20 sat/b transacties van 26-12-2017. Litebit.eu heeft blijkbaar op die dag flink lopen prutsen met als gevolg dat er hele ketens zijn ontstaan van:
- transacties met veel te lage fee
- waarvan de inputs zelf ook nog unconfirmed waren

Je zou ook zeggen dat het inmiddels toch wel gebruikelijk is bij brokers en exchanges om transacties naar verschillende klanten te bundelen. Is hier ook niet gebeurd.
Inderdaad, voor dit soort geklungel mag Litebit.eu eigenlijk wel een betaalde accelerator inzetten (op hun kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

dj_tjerk schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:40:
[...]

Inderdaad, voor dit soort geklungel mag Litebit.eu eigenlijk wel een betaalde accelerator inzetten (op hun kosten).
Ze zullen ongetwijfeld nog flink wat tickets hiervan open hebben staan. Achter elke transactie zit tenslotte een echte klant die op een gegeven moment aan de bel trekt als het te lang gaat duren.

Als ze slim zijn gebruiken ze technieken als CPFP (Child Pays For Parent) of RBF (Replace by Fee) hiervoor. Maargoed, ik heb de CEO van Litebit al getagd in mijn eerdere post hier met die keten van 9 transacties, dus hopelijk lezen ze hier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dj_tjerk schreef op zondag 7 januari 2018 @ 23:13:
[...]

Zojuist toegevoegd aan de ViaBTC accelerator.

EDIT: Opgenomen.
Binnen gekomen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024913

Help!!

Ik hoop echt zo dat iemand mij hier kan helpen.
Ik heb een week geleden een transactie gestuurd van m’n ene wallet naar een andere. Echter (helaas) te weinig fee toegevoegd en nu wordt de transactie niet bevestigd. Heb alles al geprobeerd maar het lukt niet. Nu kwam ik er gisteren tot mijn schrik achter dat de app van m’n oude wallet niet meer te gebruiken is in NL en m’n transactie MOET dus echt bevestigd worden...

Is er iemand die met me mee kan kijken en mij wellicht kan helpen? Alvast bedankt.

https://blockchain.info/t...35d505483c2b75c31fa418fbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:46

Rannasha

Does not compute.

Anoniem: 1024913 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:15:
Help!!

Ik heb een week geleden een transactie gestuurd van m’n ene wallet naar een andere. Echter (helaas) te weinig fee toegevoegd en nu wordt de transactie niet bevestigd. Heb alles al geprobeerd maar het lukt niet. Nu kwam ik er gisteren tot mijn schrik achter dat de app van m’n oude wallet niet meer te gebruiken is in NL en m’n transactie MOET dus echt bevestigd worden...

Is er iemand die met me mee kan kijken en mij wellicht kan helpen? Alvast bedankt.

Probeer de Transaction Accelerator van ViaBTC: https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/

Ze hebben een beperkt aantal slots beschikbaar die telkens op het hele uur weer vrijkomen. Zorg dat je het dus op het hele uur probeert in te sturen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 1024913 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 13:15:
Help!!

Hij is erdoor zie ik. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGuich
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-01-2024
Hallo ik zit ook met hetzelfde probleem en het wil ook maar niet lukken zou iemand kunnen zien hoe lang mijn transactie ongeveer zal gaan duren met de huidige fee?

c3ee7048654b0b5d45698bcc0d527ed6d294d35c732620d820054541eb48c850

Alvast bedankt,
Groeten Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGuich
Ik heb hem nog eens opnieuw ge broadcast mischien dat dat helpt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

JeroenGuich schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 00:24:
Hallo ik zit ook met hetzelfde probleem en het wil ook maar niet lukken zou iemand kunnen zien hoe lang mijn transactie ongeveer zal gaan duren met de huidige fee?

c3ee7048654b0b5d45698bcc0d527ed6d294d35c732620d820054541eb48c850

Alvast bedankt,
Groeten Jeroen
https://blockchain.info/t...c732620d820054541eb48c850

De transactie bevat 83,186 sat/B aan fee. Momenteel worden transacties met 400-500 sat/B vrijwel direct meegenomen (zie: https://dedi.jochen-hoenicke.de/queue/more/#2h) en lager blijft hangen, dus ja het zal nog wel een tijdje kunnen duren. Heb je de accelerator van ViaBTC al geprobeerd? https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/

Edit: 9-1 12:00 toegevoegd aan de ViaBTC accelerator.
Edit 2: en bevestigd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tourniquet op 09-01-2018 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGuich
Haha top man ik zie het net heel erg bedankt ik had het zelf ook al een paar keer geprobeerd maar het was nog niet gelukt.

Maar dit is egt top Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedz
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 23:02
Ola,

ik heb er ook eentje van de 26e vanaf litebit naar cryptoptia; en nog niets binnen / nog steeds unconformed

Transactie -id: 0540913de0f24b70f4beb2c1dff5f9d732eaf810b4c6aa1b55b65d1ea0c22617

Ik ga even proberen dit in te voeren op https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/
Maar als er iemand kan/wil helpen...graag...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Speedz schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:05:
Ola,

ik heb er ook eentje van de 26e vanaf litebit naar cryptoptia; en nog niets binnen / nog steeds unconformed

Transactie -id: 0540913de0f24b70f4beb2c1dff5f9d732eaf810b4c6aa1b55b65d1ea0c22617

Ik ga even proberen dit in te voeren op https://pool.viabtc.com/tools/txaccelerator/
Maar als er iemand kan/wil helpen...graag...
Transaction added to acceleration queue
en confirmed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedz
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 23:02
Ja verwerkt!! het werkt dus toch die accelerators! thanks Tourniquet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1025917

Hi guys,

Ik heb vorige week (4 januari), mijn LTC verstuurd van Coinbase naar Binance.
mailtje van Coinbase na 3 dagen(7 januari) gehad van bevestiging van verzenden.
Maar nu nog steeds geen LTC op mijn binance account.

Wie oh wie kan mijn helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
Anoniem: 1025917 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:44:
Hi guys,

Ik heb vorige week (4 januari), mijn LTC verstuurd van Coinbase naar Binance.
mailtje van Coinbase na 3 dagen(7 januari) gehad van bevestiging van verzenden.
Maar nu nog steeds geen LTC op mijn binance account.

Wie oh wie kan mijn helpen?
Een link naar de transactie misschien? Dan kunnen we zien hoeveel fee er is meegegeven, en binnen welke termijn deze transactie dan ongeveer gemined zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Als een van die 2 output adressen jouw Binance LTC-depositadres is, vrees ik dat je niets anders kunt doen dan contact opnemen met Binance om te vragen waarom je balans niet is bijgewerkt. De LTC zijn namelijk aantoonbaar verstuurd en bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, lijkt me niet dat het dagen duurt voordat het saldo wordt bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb bij bitonic een tweede transactie gedaan met hoogste fee en urgente betaling. Deze was in enkele minuten bijgeschreven! Ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeps.prive
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-05-2020
Ik heb een maand gewacht, en ook een poging gedaan via de genoemde site, maar zonder succes. Kan iemand mij uitleggen wat het probleem is/ ik verkeerd doe? “Sorry, your TXID doesn't exist” Krijg ik als melding.

Te lage fee in eerste instantie ....beginnersfoutje... Maar hoe krijg ik m weer verder?

Alast dank voor het meedenken!

Transactie :
https://blockchain.info/n...83d62528f65eacdc7b8cb4e4d

[ Voor 5% gewijzigd door Joeps.prive op 14-01-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda007
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-01-2024
Ook ik heb sinds 4 weken al een verkoop actie gedaan aan bitonic van mijn Bitcoin Satoshis, maar nog steeds geen bevestiging gehad.
Bitonic zegt dat mijn fee te laag was en daardoor iets langer zal duren en ook de feestdagen zou een rol spelen.
Mijn fee weet ik zo niet hoeveel dat was,maar ik wacht nu wel heel erg lang. :(
Fee verhogen kan niet wordt er gezegd en terughalen of annuleren lukt ook niet.
Nu zweeft er ergens op het net mijn bitcoin satoshis, die ik niet terug kan nemen.
Ook al diverse malen geprobeerd om een rebroadcast transaction te doen maar dit gaat ook niet.
Wat gebeurt er als ik de transactie cancel?
Ben ik dan alles kwijt?
Wat is er mogelijk om dit wel door te laten gaan of terug kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1029009

Hallo allemaal!

Ook ik heb twee onbevestigde transacties staan, ik ben een nieuweling op het gebied van bitcoins en heb helaas op een verkeerde instelling gedrukt in mijn wallet en daardoor is er schijnbaar dus te weinig fee toegepast? Ik heb al geprobeerd om mijn wallet (Blockchain) een paar dagen niet te openen maar helaas zijn de coins nog niet terug in mijn wallet. Ik heb ook de hierboven accelerator geprobeerd maar op één of andere manier ben ik toch steeds te laat terwijl ik op het hele uur precies druk.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen aub?? Alvast dank!

https://blockchain.info/t...d0f02a438995b5200d911c4df

https://blockchain.info/t...0da5cf84fa998ff032eb5ddbc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
Anoniem: 1029009 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:22:
Hallo allemaal!

Ook ik heb twee onbevestigde transacties staan, ik ben een nieuweling op het gebied van bitcoins en heb helaas op een verkeerde instelling gedrukt in mijn wallet en daardoor is er schijnbaar dus te weinig fee toegepast? Ik heb al geprobeerd om mijn wallet (Blockchain) een paar dagen niet te openen maar helaas zijn de coins nog niet terug in mijn wallet. Ik heb ook de hierboven accelerator geprobeerd maar op één of andere manier ben ik toch steeds te laat terwijl ik op het hele uur precies druk.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen aub?? Alvast dank!

https://blockchain.info/t...d0f02a438995b5200d911c4df

https://blockchain.info/t...0da5cf84fa998ff032eb5ddbc
Allebei toegevoegd aan de accelerator. De eerste is al gemined ondertussen, en voor de tweede is het nog even wachten op een nieuw blockje van ViaBTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder_1001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09-2020
mmm, kan iemand mij ook even helpen?
heb al paar uur geprobeerd, maar telkens telaat :(

https://blockchain.info/n...46493fa19a1?show_adv=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1029009

@dj_tjerk

Super bedankt....ze zijn er alle twee door!
Geen idee hoe jullie het wel voor elkaar krijgen maar ik vind het fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swings38
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-04-2023
goedenavond allen,

ik heb hier ook mijn allereerste transactie met te weinig fee verstuurd (vermoed ik) van blockchain.info naar binance. Dit is nu een 2 tal weken geleden en ze is nog steeds niet bevestigd. Alle hulp is welkom :-)

https://blockchain.info/n...632305adfc23c61c629634be7

alvast bedankt voor jullie moeite!

groeten

EDIT : Ondertussen is transactie bevestigd via de viabtc accelerator.

[ Voor 8% gewijzigd door swings38 op 18-01-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479609

Ook ik heb een onbevestigde transactie die nu al een maand vastzit. Voel me een heerlijke amateur dat ik te weinig fee heb meegestuurd. Kan iemand helpen?

Had na veel moeite mijn oude Multibit weer aan de praat gekregen en deed een transactie naar een nieuwe wallet om te kijken of het werkt. Zit nu al een hele tijd vast (wel 6 peers die het hebben gezien). Dus als iemand kan helpen deze los te weken heel graag :-)
Heb de accelarator al een keer of 15 geprobeerd nu, maar het is nog erger dan kaartjes proberen te kopen voor een populair concert...

Transactie: https://blockchain.info/t...f84260ac21691a35a777e3a57

Dank is groot :-)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 479609 op 18-01-2018 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 479609 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 13:37:
Ook ik heb een onbevestigde transactie die nu al een maand vastzit. Voel me een heerlijke amateur dat ik te weinig fee heb meegestuurd. Kan iemand helpen?

Had na veel moeite mijn oude Multibit weer aan de praat gekregen en deed een transactie naar een nieuwe wallet om te kijken of het werkt. Zit nu al een hele tijd vast (wel 6 peers die het hebben gezien). Dus als iemand kan helpen deze los te weken heel graag :-)
Heb de accelarator al een keer of 15 geprobeerd nu, maar het is nog erger dan kaartjes proberen te kopen voor een populair concert...

Transactie: https://blockchain.info/t...f84260ac21691a35a777e3a57

Dank is groot :-)
Toegevoegd aan de accelerator queue. :)

Melding niet goed bekeken, hij bleek al te zijn toegevoegd! Dus iemand anders is me voor geweest. :P

Inmiddels 1 bevestiging zie ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Tourniquet op 18-01-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479609

Dank jullie!, @Tourniquet dan mag je deze nog doen, Dat is de laatste die vaststaat. Daarna ben ik eindelijk weg uit die stokoude Multibit Classic en overkomt het me niet meer. 8)7

Exporteren van de key werkt helaas niet meer in Multibit en je kunt ook geen fee zelf instellen, dus dit is de enige mogelijkheid om alles daar weg te halen.

https://blockchain.info/t...5b7c7a6a9192462cd6ddf92c9

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 479609 op 18-01-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 479609 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 18:28:
Dank jullie!, @Tourniquet dan mag je deze nog doen, Dat is de laatste die vaststaat. Daarna ben ik eindelijk weg uit die stokoude Multibit Classic en overkomt het me niet meer. 8)7

Exporteren van de key werkt helaas niet meer in Multibit en je kunt ook geen fee zelf instellen, dus dit is de enige mogelijkheid om alles daar weg te halen.

https://blockchain.info/t...5b7c7a6a9192462cd6ddf92c9
Transaction already added to queue

Wie was het? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dj_tjerk
Tourniquet schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:00:
[...]

Toegevoegd aan de accelerator queue. :)

Melding niet goed bekeken, hij bleek al te zijn toegevoegd! Dus iemand anders is me voor geweest. :P

Inmiddels 1 bevestiging zie ik.
Tourniquet schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:03:
[...]

Transaction already added to queue

Wie was het? :D
Mijn klokje loopt blijkbaar net ietsje voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaaltje1
  • Laatst online: 24-11-2022
Hallo allen,

zoude jullie kunnen helpen zit ook al een paar avonden te hannesen.... ik weet het fee is te...laag stupid me....

https://blockchain.info/t...da603296a9ad7782c4bc400f2

Mijn dank is groot!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

smaaltje1 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:29:
Hallo allen,

zoude jullie kunnen helpen zit ook al een paar avonden te hannesen.... ik weet het fee is te...laag stupid me....

https://blockchain.info/t...da603296a9ad7782c4bc400f2

Mijn dank is groot!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaaltje1
  • Laatst online: 24-11-2022
Tourniquet schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:00:
[...]

Bedankt!!!!!!!!!!! _/-\o_
Pagina: 1 2 Laatste