Toon posts:

Medion 23.6'' goede keus?

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag ik het krantje van de lidl een medion 23.6''MD 20491 voor 119

( https://www.bol.com/nl/p/...monitor/9200000057524140/ )
Ik wil hem gebruiken als 2e scherm af en toe naast mijn macbook pro 2016 voor grafisch werk.

- is dit een goede keus in de prijsklasse 0-180 ?
- Aanbevelingen voor andere in de prijsklasse 0-180?

:) :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dit is een tn-paneel als ik me niet vergis. Dat is vrijwel ongeschikt voor grafisch werk, ga op zoek naar een ips-paneel.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat @EWK zegt. TN is absoluut ongeschikt voor grafisch werk, als kleur belangrijk is. Je moet je echt even goed inlezen op dit vlak. Dat je met deze monitor aankomt laat erg duidelijk zien dat je er geen kaas van gegeten hebt. Begin hier eens: [google=monitoren voor grafisch werk]

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 17-12-2017 16:13 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heb je nog andere eisen voor je scherm naast de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er inderdaad weinig kennis van, eis is alleen dat het een redelijke kwaliteit is hoeft niet perfect te zijn qua kleur etc. ik zal er voornamelijk internet, mail etc. op afspelen het grafische werk op m'n mac scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het antwoord @Room42 @EWK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tegenwoordig zijn IPS-panelen goed betaalbaar en zie ik eigenlijk geen reden meer om nog voor TN te gaan.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Er staat niet voor niets "lees eerst dit"... aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.