Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Cassaaa
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 04-03 20:41
Ik wil mijn HP 8560w upgraden met een 500GB SSD, deze wil ik als hoofd opslag bay in de laptop plaatsen.
(een aantal jaar geleden heb ik er al eens 4GB RAM extra bij gezet)
Voor het vervangen wil ik een clone maken van mijn huidige windows 7 installatie, of is een schone installatie icm de upgrade even makkelijk en niet heel veel meer tijdsrovend?
Weet iemand of er ook een redelijk complete tutorial/guide/video is hiervan?

Wat ik al had gevonden:
hardware replacement movies:
YouTube: Add a 2nd HDD or SSD to HP Elitebook 8570w, 8560w, 8770w, 8760w, Pro...
YouTube: Replace 642774-001, Upgrade Hard Drive of HP Elitebook 8460, 8560, 8...

HDD Caddy
https://hddcaddy.com/nl/h...760w-8570w-hdd-caddy.html

Ik heb echter nog een aantal vragen:
(een aantal oude fora uit 2014 hierover heb ik doorgelezen, maar niet echt relevant meer)

1) Wat is op dit moment een goede 500GB SSD voor een max budget van +/- 200EUR, ik heb een voorkeur voor A-merken. Uit de tech spec van mn laptop wordt ik niet echt wijs welke SSD nu past.. :?

2)Advies; clone of schone installatie

Wat extra hulp zou wel fijn zijn :)

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11:51
Alle sata ssd zullen passen, neem een sata 850evo of een mx300, dan zit je altijd goed🙂

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True