Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

• ramosbeton
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 28-03 18:44
Beste leden,

Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe tv. Ik heb een paar richtlijnen waar ik mij aan wil houden:

-Ultra HD 4K
-49-55 inch

Ik wil hem gebruiken voor het kijken van films en om uiteindelijk een ps4 op aan te sluiten. Mijn budget is zo rond de 800 EUR. Ik kwam nu van de week een aanbieding tegen met een LG OLED tv zie hieronder de link. Is dan de meerprijs het echt waard? En zijn 4K tv's van rond die prijs dan per definitie slechter als deze LG OLED?

pricewatch: LG 55EG9A7V Zwart

Andere tv's die ik heb gezien:

https://www.plattetvdisco...uj630v-ultra-hd-4k-led-tv

https://www.plattetvdisco...amsung/samsung-ue49mu6120

Hebben jullie nog andere suggesties of tips?

Gr Ramos

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 31-03 11:23

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sony 9005 serie?

Komt misschien iets boven budget maar links en rechts zijn er wel wat cashbacks bij winkels.

pricewatch: Sony KD-49XE9005 Zwart en ook verbrijgbaar tot meer dan 70" ;)

[Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 17-12-2017 14:31]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het topic heeft een verhuizing die kant op gehad.
quote:
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog eens. ;)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True