Pluskabel versterker Opel Astra G

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilo98
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-03 18:55

rilo98

BattleTag Rilo98#2407

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort een Opel Astra G hatchback uit 1998 en wil hier een subwoofer in plaatsen.

Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd om de pluskabel van de accu door het tussenschot heen te krijgen, maar zie zelf geen mogelijkheden.

Ik heb al verschillende Opel forms bezocht maar kon ook met deze antwoorden niet vooruit.

Wel lees ik veel over een gat boren in het tussenschot, maar zou niet weten waar dat precies veilig is om te doen ivm kabels en dergelijke.

Alvast bedankt.

Mvg, Richard

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Volgens mij werkt je google zoekopdracht niet goed, de eerste aantal resultaten geven al de oplossing :+
nee, gekkigheid op zondag ;)

Mocht je geen gaskabel hebben zit op die plek een lege rubber dop, past makkelijk 50mm2 doorheen.
anders onder het parafaan zit er nog ruimte.
Succes ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben nog geen auto tegen gekomen die niet ergens een loos rubbertje in het schutbord had zitten :P Beter zoeken dus.
Verder kom ik met 10 seconden google werk al een aantal mogelijkheden tegen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilo98
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-03 18:55

rilo98

BattleTag Rilo98#2407

Topicstarter
Ik heb wel een gaskabel op die plek, en vond de zoekresultaten die ik vond niet super, beste die ik ben tegengekomen is via de kachelmotor een gat boren. Dacht dat ik via dit forum misschien mensen die hetzelfde probleem hadden hun oplossing konden delen :p. Zal dit weekend er weer verder naar kijken. Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
kun je beter gaan zoeken op opelforum.nl de zoekfunctie werkt daar best goed ;) ook daar vind ik ruim voldoende oplossingen. Tweakers is nou niet echt een auto forum...
gewoon goed zoeken, en dan bedoel ik niet alleen online.
Ik rijd zelf een astra g (aldan zonder gaskabel (elektronisch)) en zie genoeg plekken om een gat te maken op het schutboard dan wel door een bestaande rubber de pluskabel bij te prikken, dat laatste kan laster worden bij dikkere kabels...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.