Hoi allen!
Een aantal weken geleden heb de Asus VivoBook Pro N580VD-E4556T gekocht en nu hoop ik dat er iemand is die mij zou kunnen vertellen of het wel of niet mogelijk is om een tweede monitor aan te sluiten.
Bij de aankoop in de mediamark (
I know), werd mij verteld dat dit mogelijk was omdat de laptop zowel een HDMI poort als een USB-C 3.1 met display port heeft. Na de aanschaf van de laptop heb ik dus een USB-C HDMI adapter gekocht en dit werkte helaas niet. Ook wanneer ik alleen een monitor op de USB-C poort wilde aansluiten werkte dit niet. Nadat ik Asus had bericht met de vraag hoe dit zat, werd ik geadviseerd om weer terug te gaan naar de Mediamarkt om dit bij hun te testen. Dit heb ik gisteren gedaan en helaas kon ik ook geen monitor aansluiten op de USB-C poort met het gebruik van de adapter die mediamarkt verkoopt. Na overleg, hebben twee man er nog eens goed naar gekeken en kwamen vervolgens tot de conclusie dat het hierbij om type 1 ging en niet type 2 waardoor het wel mogelijk zou moeten zijn om de USB-C poort te gebruiken maar dan kan ik niet de HDMI poort gebruiken dus ik zou altijd maximaal maar 1 monitor kunnen aansluiten. Ik vond het alleen opmerkelijk dat hij het ook niet deed bij het aansluiten van 1 monitor met een adapter van de Mediamarkt.
Ik neem aan dat mjin laptop dus gewoon geen beeld kan uitsturen via de USB poort. Er staat alleen wel het logo van displayport op de laptop naast de USB poort. Ik snap het daarom al helemaal niet meer. Vraag is dus, kan iemand mij vertellen of ik wel 1 scherm via mijn USB-C poort met HDMI adapter kan aansluiten en vraag 2, kan ik daarnaast nog een tweede monitor via mijn HDMI aansluiten of is dit mogelijk.
Alvast bedankt!
Een aantal weken geleden heb de Asus VivoBook Pro N580VD-E4556T gekocht en nu hoop ik dat er iemand is die mij zou kunnen vertellen of het wel of niet mogelijk is om een tweede monitor aan te sluiten.
Bij de aankoop in de mediamark (
Ik neem aan dat mjin laptop dus gewoon geen beeld kan uitsturen via de USB poort. Er staat alleen wel het logo van displayport op de laptop naast de USB poort. Ik snap het daarom al helemaal niet meer. Vraag is dus, kan iemand mij vertellen of ik wel 1 scherm via mijn USB-C poort met HDMI adapter kan aansluiten en vraag 2, kan ik daarnaast nog een tweede monitor via mijn HDMI aansluiten of is dit mogelijk.
Alvast bedankt!