Hey,
Na eindelijk een nieuw legaal office 2016 pakket gekocht te hebben krijg ik hem niet geactiveerd
Al de hele ochtend bezig en inmiddels lijkt het erop dat Office verbinding moet maken met een DNS server
(gevonden op deze site https://goo.gl/vcaG1S ).
Ik begrijp niets van de oplossingen die ik hiervoor kan vinden. Is er iemand die een oplossing kan vertalen naar iets wat ik begrijp
Mijn Excel macro moet nog bijna 200 word docs maken en bij elk doc moet ik het activering verzoek weg drukken
Opnieuw installeren heeft niet gewerkt helaas. Ook de timer is niet gereset. De eerste paar dagen kreeg ik de melding niet, maar nu;

Bij de product gegevens van office staat;
"Product geactiveerd" en "versie 1710 (build 8625.2139 Klik en Klaar)"
Als ik aanvullende licentiegegevens open dan staat er;
"activering vereist" en "voor dit product is geen licentie verleend. Maak verbinding met uw bedrijfsnetwerk of neem contact op met u systeembeheerder voor verdere ondersteuning"
Bij voorbaat bedankt,
Koen.
Na eindelijk een nieuw legaal office 2016 pakket gekocht te hebben krijg ik hem niet geactiveerd

code:
1
2
3
4
5
| C:\WINDOWS\system32>nslookup -type=all _vlmcs._tcp Server: UnKnown Address: 123.456.7.890 *** UnKnown can't find _vlmcs._tcp: Non-existent domain |
Ik begrijp niets van de oplossingen die ik hiervoor kan vinden. Is er iemand die een oplossing kan vertalen naar iets wat ik begrijp

Opnieuw installeren heeft niet gewerkt helaas. Ook de timer is niet gereset. De eerste paar dagen kreeg ik de melding niet, maar nu;

Bij de product gegevens van office staat;
"Product geactiveerd" en "versie 1710 (build 8625.2139 Klik en Klaar)"
Als ik aanvullende licentiegegevens open dan staat er;
"activering vereist" en "voor dit product is geen licentie verleend. Maak verbinding met uw bedrijfsnetwerk of neem contact op met u systeembeheerder voor verdere ondersteuning"
Bij voorbaat bedankt,
Koen.