Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Hey,

Na eindelijk een nieuw legaal office 2016 pakket gekocht te hebben krijg ik hem niet geactiveerd 8)7 Al de hele ochtend bezig en inmiddels lijkt het erop dat Office verbinding moet maken met een DNS server :? (gevonden op deze site https://goo.gl/vcaG1S ).

code:
1
2
3
4
5
C:\WINDOWS\system32>nslookup -type=all _vlmcs._tcp
Server:  UnKnown
Address:  123.456.7.890

*** UnKnown can't find _vlmcs._tcp: Non-existent domain

Ik begrijp niets van de oplossingen die ik hiervoor kan vinden. Is er iemand die een oplossing kan vertalen naar iets wat ik begrijp :+ Mijn Excel macro moet nog bijna 200 word docs maken en bij elk doc moet ik het activering verzoek weg drukken :F

Opnieuw installeren heeft niet gewerkt helaas. Ook de timer is niet gereset. De eerste paar dagen kreeg ik de melding niet, maar nu;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iVIkvKrlPUIr549DpI3I5W3d/thumb.png

Bij de product gegevens van office staat;

"Product geactiveerd" en "versie 1710 (build 8625.2139 Klik en Klaar)"

Als ik aanvullende licentiegegevens open dan staat er;

"activering vereist" en "voor dit product is geen licentie verleend. Maak verbinding met uw bedrijfsnetwerk of neem contact op met u systeembeheerder voor verdere ondersteuning"

Bij voorbaat bedankt,

Koen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je al eens gedrukt op Productcode wijzigen en daarbij jouw gekregen key toegevoegd?

Heb je wel een nette site gebruikt?
pricewatch: Microsoft Office Professional 2016 (NL) download

Verder is die DNS query voor binnen een bedrijfsnetwerk met KMS, dat is voor jouw niet van toepassing ga ik vanuit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-07 13:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De uitleg van die andere site is niet van toepassing op je; jij hebt geen AD en KMS/VLC draaien.

Een optie is, ondanks dat het nu zondag is, om morgen even contact te zoeken met Microsoft op 020-5001500.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
Ik heb de key al een keer of 10 ingevuld;

Product code wijzigen - > Key invullen en dan op "office activeren drukken" -> "Office is bijna klaar" en dan druk ik op "Accepteren en Word starten"

Daarna gebeurt en niks :?

De software is via Surfspot gekocht. Als HBO student kon ik hier voor 27,- een pakket kopen. Zou dat het probleem kunnen zijn?

***heb de key ook via CMD verwijderd en weer toegevoegd. Dit werkte ook niet.

[ Voor 9% gewijzigd door MC trouble op 17-12-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Nee, dat is het probleem niet, maar je hebt wel een Click to run installatie, heb je wel de software van Surfspot gedownload en geïnstalleerd zoals beschreven? (Niet dat je nog Office 2016 op je machine had staan)

https://www.surfspot.nl/m...html#instructies_surfspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
Ik heb office 2010 verwijderd en toen via de link van surfspot 2016 geïnstalleerd via de link op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
MC trouble schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:43:
Ik heb office 2010 verwijderd en toen via de link van surfspot 2016 geïnstalleerd via de link op hun site.
En heb je ook precies die stappen gevolgd? Dus daadwerkelijk op activeren met productcode gedrukt ipv ingelogd met een hotmail adres / werkadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
Ik zie nu dat er 2 verschillende handleidingen zijn. Ik ga ze allebei nog een keer proberen, want ik weet niet zeker meer welke ik gebruikt heb (die uit de mail of die van de site).

***update***

Na het installeren krijg ik niet de zelfde schermen te zien als in de handleiding. Office (of windows?) logt automatisch mijn Hogeschool van Amsterdam account in.

[ Voor 33% gewijzigd door MC trouble op 17-12-2017 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

MC trouble schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:23:
Na eindelijk een nieuw legaal office 2016 pakket gekocht te hebben krijg ik hem niet geactiveerd
Er zijn toch geen restanten van een of andere brakke activatie-crack achtergebleven he?

Hoe dan ook: je kunt inderdaad gerust het Windows activatie-telefoonnummer bellen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
We willen morgen gaan werken met de documenten die ik nu zou maken... Het zijn er alleen bijna 200 en het duurt bijna 2 minuten per doc om te maken...

Ik heb nog geen cracks of dergelijke gebruikt voor 2016 en 2010. Deze heb ik beide gekocht. De gecrackte 2013 versie die ik misschien O-) op me laptop heb werkte een stuk beter. Als ik het niet werkend krijg dan ga ik die maar ophalen denk ik :X

***update***

Op een site gevonden dat er blijkbaar veel dingen opgeslagen blijven na het verwijderen van office. CCleaner heeft net alles uit het registry verwijderd van office 2016 en 2010. Weet iemand of er nog meer achter blijft?

[ Voor 23% gewijzigd door MC trouble op 17-12-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Microsoft heeft een tool om Office compleet te verwijderen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1