Weet iemand hoe je op dit boardje de onboard-raidcontroller uit kunt schakkelen? Kan het nergens vinden in het boekje en staat ook niet in de bios. Weet iemand hoe dit op te lossen, of is ie gewoon niet uit te schakkelen?
Verwijderd
ik heb zelf NOG geen epox bordje (ook 8k7a+) naar mijn weten zijn ze op dit moment bezig met een nieuwe bios met 250 fsb en een PCI divider van 1/5 en ik dacht ook een optie om de raid controller uit te zetten
Verwijderd
You should find out soon enoughOp donderdag 12 juli 2001 00:00 schreef freekweb het volgende:
ctrl F ????? was da
als je computer opstart moet je clrl F of een ander toets,weet niet meer precies welke in drukken, dan kom je in een menu van highpoints
Misschien kan je het hier ergens uitzetten
maar ik denk dat het niet gaat
Manual van de epox is nogal bagger
met vorige moederbord (asus a7v133) kon je dat in de bios uitzetten
Misschien kan je het hier ergens uitzetten
maar ik denk dat het niet gaat
Manual van de epox is nogal bagger
met vorige moederbord (asus a7v133) kon je dat in de bios uitzetten
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
't is dus Ctrl - H om in de bios te komen van de raidcontroller, maar daar staat ook helemaal niets bij, waar zijn hier de mensen met de epox boardjes dan? laat me ff weten hoe jullie dat hebben gedaan?
heb 't al gevonden, kreeg net van een medewerker van Epox.nl de allernieuwse bios opgestuurd(staat nog niet op 't net)
, werkt echt als een gek. heb nu eindelijk de optie om raid uit te kunnen schakkelen, voltage te kunnen tweaken in bios, fsb is nu zichtbaar en nog een paar andere leuke dingen. gelukkig is die K*^#te phoenix.net er ook uitgehaald, was vrij irrie
Verwijderd
Zou je me een klein plezier willen doen en die mij ook even doormailen ?Op donderdag 12 juli 2001 11:07 schreef freekweb het volgende:
heb 't al gevonden, kreeg net van een medewerker van Epox.nl de allernieuwse bios opgestuurd(staat nog niet op 't net), werkt echt als een gek. heb nu eindelijk de optie om raid uit te kunnen schakkelen, voltage te kunnen tweaken in bios, fsb is nu zichtbaar en nog een paar andere leuke dingen. gelukkig is die K*^#te phoenix.net er ook uitgehaald, was vrij irrie
evo-6@freegates.be
in ieder geval bedankt
JC
Verwijderd
die heb ik nog maar ik heb me pas een EPoX aangeschaft maar heb er nog wat problemen mee (vooral dat ik absoluut geen FSB haal, zie mijn topic iets lager in de lijst)Op donderdag 12 juli 2001 11:22 schreef freekweb het volgende:
hoezo? je hebt toch een Iwill KK266-R??
Zal m'n sig aanpassen als alles werkt ... thanks in advance
JC
mailtje met bios update en drivers voor highpoint zijn onderweg, veel plezier ermee, laat me ff weten wat je ervan vindtOp donderdag 12 juli 2001 11:20 schreef DuronDude het volgende:
[..]
Zou je me een klein plezier willen doen en die mij ook even doormailen ?
evo-6@freegates.be
in ieder geval bedankt
JC
is meer dan 2mb dat mailtje, dus ga je denk ik problemen mee krijgen via hotmail (max 2mb)
Wil je ze ajb mailen naar willemj@willemj.myweb.nl? Bedankt!
Je kan ze ook op je homepage zetten en een link ernaartoe posten
Weet je trouwens waar dat PhoenixNet op slaat? Ik vind een grafische startup wel stoer trouwens.
Je kan ze ook op je homepage zetten en een link ernaartoe posten
Weet je trouwens waar dat PhoenixNet op slaat? Ik vind een grafische startup wel stoer trouwens.
phoenix.net zuigt big time, zodra je dan online bent, stuurt ie een code met daarin je system specs. grafische startup is id wel kewl, maar schijnt niet een stabiele bios versie te zijn, vandaar dat er zo snel alweer een nieuwere update was
Epox nieuwsgroep post:
8K7A1705.bin 07/05/2001 256KB
Show K7 CPU Frequency (FSB 200 or FSB 266)
Add new PhoneixNet Enable/Disable option
Correct some AGP display card,enter AGP BIOS would be automatically reset
issue
(p.s. sound like it added PCI 1/5 option,and this BIOS for no RAID version
only - from www.amdmb.com forum)
http://www.epox.com.tw/web2000/techsupport/motherboard/binfile/8k7a1705.bin
8K7A1705.bin 07/05/2001 256KB
Show K7 CPU Frequency (FSB 200 or FSB 266)
Add new PhoneixNet Enable/Disable option
Correct some AGP display card,enter AGP BIOS would be automatically reset
issue
(p.s. sound like it added PCI 1/5 option,and this BIOS for no RAID version
only - from www.amdmb.com forum)
http://www.epox.com.tw/web2000/techsupport/motherboard/binfile/8k7a1705.bin
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Hoorde iets van problemen met SB live erby. Klopt dit?
Verwijderd
Je moet gewoon geen epox kopen.
Voor een paar tientjes meer heb je er 1 van de grote 3, en dan ben je van heel veel gezeur af.
Voor een paar tientjes meer heb je er 1 van de grote 3, en dan ben je van heel veel gezeur af.
Voor een paar tientjes meer heb je toch echt geen Dell, Compaq of HPOp donderdag 12 juli 2001 19:45 schreef Bitchass het volgende:
Je moet gewoon geen epox kopen.
De sblive heeft probleempjes met de VIA 686B Southbridge, die problemen zijn dus niet specifiek voor de 8K7A.Op donderdag 12 juli 2001 19:40 schreef Xpander het volgende:
Hoorde iets van problemen met SB live erby. Klopt dit?
Overigens heb ik geen probs met mn live
heb zelf deze nieuwere versie, van 17/11/2001
werkt prima
http://home01.wxs.nl/~webbi012/8k7a1711.zip
werkt prima
http://home01.wxs.nl/~webbi012/8k7a1711.zip
Ik heb nu versie 1711 alleen zie ik nergens voltage tweakOp donderdag 12 juli 2001 11:07 schreef freekweb het volgende:
heb 't al gevonden, kreeg net van een medewerker van Epox.nl de allernieuwse bios opgestuurd(staat nog niet op 't net), werkt echt als een gek. heb nu eindelijk de optie om raid uit te kunnen schakkelen, voltage te kunnen tweaken in bios, fsb is nu zichtbaar en nog een paar andere leuke dingen. gelukkig is die K*^#te phoenix.net er ook uitgehaald, was vrij irrie
Waar kan ik die vinden
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
die zit gewoon op het mobo schatje, met jumpers.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Exactamento.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Pagina: 1