Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• breedpoot
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 19-07-2018
Zojuist heb ik via de app coinomi 0.49 Litecoin (LTC) geruild voor 2400 Verge-coins (XVG) omdat de koers aanzienlijk stijg.

Nu heb ik alleen het probleem dat de transactie lang duurt maar ondertussen de koers flink doorstijgt.

Wat gebeurd er nu met mijn coins, krijg ik er nog steeds 2400 of zullen dit er minder worden omdat de exchange van LTC-->XVG minder word?

Alle reacties

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 09:25
quote:
breedpoot schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:17:
Zojuist heb ik via de app coinomi 0.49 Litecoin (LTC) geruild voor 2400 Verge-coins (XVG) omdat de koers aanzienlijk stijg.

Nu heb ik alleen het probleem dat de transactie lang duurt maar ondertussen de koers flink doorstijgt.

Wat gebeurd er nu met mijn coins, krijg ik er nog steeds 2400 of zullen dit er minder worden omdat de exchange van LTC-->XVG minder word?
even geduld en je weet het. Waarom dit topic dan starten :? je kan er toch niks meer aan doen...

• Superkanjo
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-04 18:46
Je bent een overeenkomst aangegaan voor X aantal van A tegen X aantal van B, die overeenkomst staat, dus het aantal blijft hetzelfde.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True