Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Vraag
Alle reacties
Je kunt meedoen aan deze winactie vanaf zaterdag 16 december 00:00u tot zondag 17 december 23:59u via bovenstaande poll
Er staat van 15 tot 24 dec?
elke dag 1 item, die vandaag is er nog niet, of doen we vandaag geen 1?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2017_02/Mel33 schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:42:
Huh?
Er staat van 15 tot 24 dec?
elke dag 1 item, die vandaag is er nog niet, of doen we vandaag geen 1?
Lees daar de voorwaarden...
En daarbij:
Vrijdag begonnen we de December Prijzen Parade met een winactie van DJI. Vandaag, zaterdag, gaan we door naar de volgende winactie. Dit hele weekend maak je kans op de Digital Deluxe-editie (PC) van Destiny 2,
[ Voor 28% gewijzigd door Vorkie op 17-12-2017 10:44 ]
quote "vanaf vrijdag 15 december t/m zondag 24 december geven we elke dag prijzen we."
g
edit:
oke je edit,
die had je eerst moeten doen, maar ok this duidelijk nu
[ Voor 72% gewijzigd door Mel33 op 17-12-2017 10:58 ]
Dat heb ik ook.Strayed schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:55:
Ik zie alleen een percentage dat heeft gekozen voor ja ik wil hem winnen en een percentage nee ik sla hem over. Maar nergens heb ik een optie om mijn keuze kenbaar te maken
Zou nu weer moeten werkenStrayed schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:55:
Ik zie alleen een percentage dat heeft gekozen voor ja ik wil hem winnen en een percentage nee ik sla hem over. Maar nergens heb ik een optie om mijn keuze kenbaar te maken
Ja dan heb je al gestemd.Aganim schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:51:
Ik zie wederom alleen de percentages, of is dit omdat ik al gestemd heb en het wijzigen van je stem niet mogelijk is?
Ik zie groen, waar ik op gestemd heb.
Ik kwam er terecht via de banner op de frontpage.Deze actie site staat onder embargo.
U heeft geen permissie om deze actie site te bekijken. Neem voor het verkrijgen van toegang contact op met uw contactpersoon bij Tweakers
Volgens mij betekent dit dat de pagina nu eventjes verborgen is omdat er aanpassingen worden verricht!Joen schreef op maandag 18 december 2017 @ 00:13:
Nu krijg ik voor die van vandaag maandag op https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2017_03/ dit te zien:
[...]
Ik kwam er terecht via de banner op de frontpage.
Ik vermoed eerder dat een medewerker vergeten is om de site actief/zichtbaar te maken (ofwel: er zal een automatisch systeem achter zitten, maar die is stukBurr schreef op maandag 18 december 2017 @ 00:55:
[...]
Volgens mij betekent dit dat de pagina nu eventjes verborgen is omdat er aanpassingen worden verricht!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
http://pubads.g.doublecli...rs/tweakers.clickcommandsKillerBee schreef op maandag 18 december 2017 @ 06:13:
[...]
Ik vermoed eerder dat een medewerker vergeten is om de site actief/zichtbaar te maken (ofwel: er zal een automatisch systeem achter zitten, maar die is stuk)

Gek, ik zie juist groen waar ik niet op gestemd heb...Mel33 schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:55:
[...]
Ja dan heb je al gestemd.
Ik zie groen, waar ik op gestemd heb.
Age of the Geek, baby!
Virussen? Scan ze hier!
Maar https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2017_06/ staat inderdaad nog onder embargo. Ik zie op _05 niks staan over vandaag, dus ik denk dat het een foutje is. Hij zal om 9:00 uur wel alsnog opengezet worden, als ze het artikel plaatsen.
[ Voor 25% gewijzigd door Room42 op 21-12-2017 07:13 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dag 7 staat gewoon live hoor. Denk dat ze de oude offline halen.Room42 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:06:
aktie?
Maar https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2017_06/ staat inderdaad nog onder embargo. Ik zie op _05 niks staan over vandaag, dus ik denk dat het een foutje is. Hij zal om 9:00 uur wel alsnog opengezet worden, als ze het artikel plaatsen.
edit:Eigenlijk sowieso opvallend dat er nog niks gepost is. Meestal wordt er om 6:00 uur een review/achtergrond geplaatst. Ook nog geen software updates. Het is verdacht stil
Cloud ☁️
HKLM_ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:15:
[...]
Dag 7 staat gewoon live hoor. Denk dat ze de oude offline halen.
En ze halen de oude niet offline: _01 _02 _03 _04

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 21-12-2017 07:21 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik zag net op de fp een banner die mij daar heen bracht.... maar nu kom ik er niet meer op ( en zie de banner ook niet meer)
Cloud ☁️
Irritant inderdaad dit. Ik heb geen banners ofzo dus ik pas elke dag het adres aan om bij te blijven, dat werkt dus niet op deze manier.Room42 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:55:
@CH4OS Klopt, pagina 04 is weer herhaald. Vind ik ook jammer.
Daarnaast ook wel jammer dat ik als betalend lid geen DM heb gehad en pas woensdag erachter kwam dat er een prijzenparade gaande is. Gewoon de helft gemist!
Wat jij zegt klopt niet (helemaal) De actie werd ruim op tijd op de fp aangekondigd...en elke actie dag is er een post op de fp (rond 9 uur) over de prijs van die dag...verschijnt ook in de tracker.JvZ schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:14:
[...]
Irritant inderdaad dit. Ik heb geen banners ofzo dus ik pas elke dag het adres aan om bij te blijven, dat werkt dus niet op deze manier.
Daarnaast ook wel jammer dat ik als betalend lid geen DM heb gehad en pas woensdag erachter kwam dat er een prijzenparade gaande is. Gewoon de helft gemist!
Dat jij dat niet meegekregen heb (omdat je de site te weinig/niet genoeg bezoekt) is niet hun probleem.
Jij als (betalend) lid, zou op de hoogte moeten zijn van de december actie's

Tweakers stuurt je alleen een bericht (lees pm) als je betalend lid ben (en banners/ads uit heb staan) en hun de actie alleen via banners/advertorial (of dergelijke) doen.
Ik had erbij moeten zetten dat hij/zij zelfs meedoet voor extra prijzen...geheel automagischPuc van S. schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:05:
En dan nog kan Tweakers het nooit goed doen: Tweakers reclame via DM
Que?
De getoonde mac book afbeelding is 16MB
https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001751681.png
@Gopher heeft je collega langzaam internet misschien ?
[ Voor 3% gewijzigd door Tazzios op 22-12-2017 09:57 ]
https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2017_05/
Denk dat velen deze dus hebben gemist tenzij ze handmatig de link hebben aangepast (maar zelfs dan was ik zelf één van die mensen en stond hij gisteren nog "onder embargo" en vanochtend was de deelname al gesloten)?
plan: December Prijzen Parade - Maak kans op een 4k-televisie van Panasonic ?Fero schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:09:
Vind het wel een beetje jammer dat er geen .Actie artikel van dag 6 (_05 link) op de homepagina is gepost.
[...]
Gisteren was _04 weer. Misschien dat je daardoor in de war bent?
[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 22-12-2017 11:18 ]
Als ik de zoekfunctie gebruik zie ik hem inderdaad wel, maar ik lees elke dag in ieder geval de titel van elk artikel op de homepagina en heb hem er echt niet tussen zien staan.Room42 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:18:
[...]
plan: December Prijzen Parade - Maak kans op een 4k-televisie van Panasonic ?
Gisteren was _04 weer. Misschien dat je daardoor in de war bent?
Ik denk dat de verwarring vooral ontstond doordat de _04 link dus werd hergebruikt (zelfde prijs), een dag ná de 05 link en 2 dagen na de originele _04 link? Daarom vulde ik hem met _06 aan, maar stond die destijds nog onder embargo en heb ik denk de de daadwerkelijke _05 (dag 6) gemist. Jammer.
In ieder geval mijn excuus dan, maar echt handig was het ook niet
Andersom, maar ik heb de URL gewoon handmatig veranderd naar +1 op t einde.Tazzios schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:56:
https://tweakers.net/acties/DecemberPrijzenParade2017_06/
De getoonde mac book afbeelding is 16MB
https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001751681.png
@Gopher heeft je collega langzaam internet misschien ?
Ja, dat is allemaal vanaf Wildfire in "December Prijzen Parade 2017" al besprokenFero schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:26:
[...]
Ik denk dat de verwarring vooral ontstond doordat de _04 link dus werd hergebruikt (zelfde prijs), een dag ná de 05 link en 2 dagen na de originele _04 link? Daarom vulde ik hem met _06 aan, maar stond die destijds nog onder embargo en heb ik denk de de daadwerkelijke _05 (dag 6) gemist. Jammer.
In ieder geval mijn excuus dan, maar echt handig was het ook niet
Haha, puinhoop dus!Room42 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:36:
[...]
Ja, dat is allemaal vanaf Wildfire in "December Prijzen Parade 2017" al besproken

Dat is 't 'm nou juist. Ik zit +/- 6 dagen per week een half tot een uur per dag op Tweakers, dat doe ik zelfs al meer dan 15 jaar. Maar op m'n werk, waar ik voornamelijk kijk, wordt alle reclame en dus banners e.d. geblokkeerd, zo ook alles van *.doubleclick.net enzo wat sinds kort ook vaker op clickbait gebruikt wordt (zelfs op Tweakers heb ik gemerkt). Dus banners zie ik over het algemeen niet en doorklikken wordt ook geblokkeerd op die manier.Alternative schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:02:
[...]
Wat jij zegt klopt niet (helemaal) De actie werd ruim op tijd op de fp aangekondigd...en elke actie dag is er een post op de fp (rond 9 uur) over de prijs van die dag...verschijnt ook in de tracker.
Dat jij dat niet meegekregen heb (omdat je de site te weinig/niet genoeg bezoekt) is niet hun probleem.
Jij als (betalend) lid, zou op de hoogte moeten zijn van de december actie's![]()
Tweakers stuurt je alleen een bericht (lees pm) als je betalend lid ben (en banners/ads uit heb staan) en hun de actie alleen via banners/advertorial (of dergelijke) doen.
Daarnaast loop ik diverse weken achter qua nieuws omdat het verschrikkelijk druk is op m'n werk en ik er thuis ook niet aan toekom. Ik blader het nieuws chronologisch door vanaf de laatste datum die ik daarvoor gelezen heb. Van december is dat nu 16 december, terwijl ik van november nog drie weken moet lezen zelfs. Op een gegeven moment heb ik maar een sprongetje gemaakt naar december om nog enigszins bij te blijven waarbij ik o.a. de actie dus tegenkwam doordat ie inmiddels op de banner van de frontpage gezet was.
Dus ja, dan is een DM die je op de hoogte stelt wel ff handig
Edit: Overigens komen .actie regels e.d. niet naar voren als je per datum doorbladert en zie je ze dan dus ook volledig over het hoofd. Maar dat is weer een ander issue
[ Voor 4% gewijzigd door JvZ op 22-12-2017 12:41 ]

Ik snap dat internet tegenwoordig wat sneller is dan een 56k modempje, maar dit is toch een beetje te zot
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Hoe kan dat?