Toon posts:

XVG Electrum wallet blijft offline

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-10-2022
Verge XVG desktop wallet geïnstalleerd vanmorgen (MacOS), wat aanvankelijk al niet vlekkeloos ging (had hier moeten stoppen) met een aantal errors en moeilijkheden. Maar ik wilde even meeliften op de XVG koers. Uiteindelijk het programma werkend gekregen, maar niet gezien dat dexe offline was.

Dus via Changelly 500 XRP geprobeerd the exchangen, richting de desktop wallet. Nu zie ik op dat moment dat de wallet offline is en de XVG’s dus niet aankomen. Na wat zoeken kom ik dit probleem al vaker tegen en er worden alternatieve servers genoemd welke ik ook toegevoegd heb, geen verbetering. Port forwarden etc. helpt ook niet.

Was ook de eerste keer met Changelly, normaal gebruik ik Shapeshift (helaas geen XVG). Laatste keer ook waarschijnlijk, want zolang je transactie pending / exchanging is blijven ze de koers aanpassen. Dat even terzijde. Iemand ervaring hiermee en kan ik fluiten naar m’n coins?

EDIT:

Dit topic gevonden met een mogelijke fix: https://www.reddit.com/r/.../?st=jbaj75c1&sh=9f460ede

De onderste server werkt nu. Het blijft een programma wat erg beta is.

[Voor 11% gewijzigd door Boefs op 17-12-2017 11:37]

Alle reacties

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08-2022
Zelfde probleem hier. Jouw reddit link heeft de oplossing. Connecten met server elec2.verge-blockchain.com lijkt te werken. Het is inderdaad wel een erg karige en zorgwekkende wallet.

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-10-2022
Zeker karig en eng, maar ik heb nog niet echt een alternatief gevonden.

• Roel du Pree
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-02-2018
Bij mij werkt het dus ook voor geen meter.
Op verge-blockchain.info staat dat mijn adres niet gevonden is terwijl die wel in mijn wallet staat.
Wat nu? Ben ik mijn geld kwijt?

• lowlandsrouter
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-12-2017
Dekar1 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:11:
Zelfde probleem hier. Jouw reddit link heeft de oplossing. Connecten met server elec2.verge-blockchain.com lijkt te werken. Het is inderdaad wel een erg karige en zorgwekkende wallet.
Deze kwam ik ook tegen en lijkt dan wel te werken, elec2.verge-blockchain.com,

Mijn hamvraag hoe zit dat met betrouwbaarheid van zo'n verge-blockchain.com domein, is dat vertrouwd?
Ik durf momenteel mijn verge niet naar een wallet over te maken, maar ik durf het eigenlijk ook niet bij een exchange te laten staan. Wat is nu wijsheid?

De 3.0 software kan ook niet connecten: https://www.reddit.com/r/vergecurrency/

[Voor 6% gewijzigd door lowlandsrouter op 21-12-2017 10:44]

The important thing is not to stop questioning. -Albert Einstein

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-08-2022
Zolang je je private key en passphrase geheim houdt, kan er toch niet veel gebeuren?
Roel du Pree schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:45:
Op verge-blockchain.info staat dat mijn adres niet gevonden is terwijl die wel in mijn wallet staat.
Je bent je geld niet kwijt. Je kan er alleen nu niet bij. Ik kneep 'm ook wel een beetje. Als je in je wallet serveradres elec2.verge-blockchain.com intypt, doet hij het dan nog niet?

[Voor 76% gewijzigd door Dekar op 21-12-2017 13:52]

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

• michelwuyts
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09-2019
Roel du Pree schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:45:
had ik ook via Litebit. Echter na de transactie zie je hem wel als het goed is. het probleem met connecten oplossen zoals genoemd op reddit. Hij zal om de zoveel seconden connecten en deconnecten.

• Paulehams
  • Laatst online: 13-01-2018
Het is idd gek dat er geen fatsoenlijk te gebruiken wallet uit is gebracht. Als ze echt een anoniem betaalsysteem willen invoeren dan begint dat volgens mij bij een goede en betrouwbare wallet....

Anyway, als oplossing en ivm veiligheid was ik van plan alles op een paperwallet zetten, echter om dan weer je Verge er af te halen dien je toch een software wallet te hebben.... Wat een gedoe, dacht dat die crypto munten betalen makkelijk moesten maken! 8)7 Of zie ik iets over het hoofd en is er iemand die, voor betalingen vanuit de paperwallet van Verge, een goede oplossing heeft?

Anoniem: 1016435

Je bent je geld niet kwijt. Je kan er alleen nu niet bij. Ik kneep 'm ook wel een beetje. Als je in je wallet serveradres elec2.verge-blockchain.com intypt, doet hij het dan nog niet?

Bij mij lukte dit alvast wel.

Echter staat er nu in mijn wallet: "unverified" en daar achter +1000(amount) en dan 1000 xvg(balance)

Ik veronderstel dat het in orde is aangezien mijn 1000 XVG zijn aangekomen

Anoniem: 1017153

O-) Het is toch redelijk bizar te noemen dat je via Litebit vele uren per dag niet kan 'cashen' omdat de munt niet beschikbaar is, je kan gewoon niet bij je coins.
Laat staan je kan met je nieuwe hobby snel reageren op een koersdaling of stijging of verkopen als ze 'hoog staan'

Nou ben ik 'helemaal; nieuw in dit wereldje. Had wat Verge gekocht bij Litebit.
Ik 'mine' deze coin ook sinds een kleine 36 uur op mijn 'huis, tuin en keuken" PC en dat is best grappig om te doen.

Ik wilde mijn 14 geminde coins naar een Ubuntu machine overmaken, maar dat kost me dan 2 coins aan fee.
8)7

• n.ottens
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-01 10:06
zelfde probleem, vind het erg jammer.

maar de oplossing van dit topic lijkt te werken hij syncroniseerde zeker wel een 6 seconden op en af. maar t zal vast even duren voordat mijn hele met pain in de ass 70 geminde verge erop staan. aangezien er gister 27 unverified opstonden.

(Electrum-XVG 2.4.1)

• reneetje1966
  • Laatst online: 29-05-2019
ik heb hier ook een default wallet heb vandaag 737 xvg overgemaakt naar de wallet vanuit cryptopiamaar zie ze niet helllllup.
ik ben echt een beetje leek op dit gebied jammer genoeg zie hier wel wat oplossingen staan maar zie niet waar ik dat adres in kan voeren

alvast dank voor jullie evt hulp

gr Reneetje

• syedfalcon
  • Laatst online: 24-11-2019
46.163.118.201 hier jongens, auto-connect moet wel uitgevinkt zijn. Deze werkt in iedergeval :) veel plezier

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-02 17:42
Tsja, verdiep je eerst in een coin voor je instapt op de hype ;) Dan merk je toch wel dat er meer mis is met deze coin dan alleen de wallet...

• DonnyL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-03 11:55
jesse111 schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:25:
Tsja, verdiep je eerst in een coin voor je instapt op de hype ;) Dan merk je toch wel dat er meer mis is met deze coin dan alleen de wallet...
Zoals wat bijvoorbeeld?

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-02 17:42
Lees je in zou ik zeggen. Deze coin is Dogecoin met een TOR wallet. Thats it. Niks meer. Alles wat ze verder zeggen is pure marketing, Wraith is al meerdere malen uitgesteld en het zal me niet verbazen als het deze keer ook niet door gaat. Los daarvan is er maar 1 developer die 'echt' bezig is met het project en de code die hij pusht is ook niet heel goed, je kan het gewoon volgen via de github van Verge, dus als je een beetje wat van code af weet zou ik zeker kijken..

[Voor 5% gewijzigd door jesse111 op 27-12-2017 09:48]

• Danieltjee
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-12-2017
Het eerder genoemde elec2 adres werkt niet meer, zo geven veel wallet-gebruikers op reddit.com/r/vergecurrency aan. Voor mij werkt het hierboven genoemde adres 46.163.118.201 met de standaardpoort wel. Ook pas na het driemaal opnieuw opstarten van de wallet, maar toch: hij is verbonden.

Frysk bloed, tsjoch op!

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:59
Dit gehannes met die wallet was voor mij de reden om een dikke maand geleden m'n 20.000 XVG's te verkopen die ik voor 100 euro gekocht had..... Oei oei wat een spijt nu!

e3.verge-electrum.com werkt als enige vandaag bij mij...

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-03 09:47
e1.verge-electrum.com 50003 werkt prima.

"Be brave, don't shave"

• Jempele
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-10-2022
Om de discussie maar weer te starten:

Ik krijg met geen mogelijkheid een verbinding met de Electrum wallet for Windows.

Ik zie veel adressen welke een maand geleden nog werkte.

Iemand met tips?

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
Wat een belachelijk project is dit. In principe een munt zonder behoorlijke wallet. Bij welke wallet moet je nu de blockchain apart downloaden en met code in terminal zien te installeren om het werkend te krijgen!?

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen?

[Voor 9% gewijzigd door simlock op 13-02-2018 17:39]

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:01

flessuh

Set sail for fail!

jesse111 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:47:
[...]

Lees je in zou ik zeggen. Deze coin is Dogecoin met een TOR wallet. Thats it. Niks meer. Alles wat ze verder zeggen is pure marketing, Wraith is al meerdere malen uitgesteld en het zal me niet verbazen als het deze keer ook niet door gaat. Los daarvan is er maar 1 developer die 'echt' bezig is met het project en de code die hij pusht is ook niet heel goed, je kan het gewoon volgen via de github van Verge, dus als je een beetje wat van code af weet zou ik zeker kijken..
Zo jij hebt je ook goed ingelezen zeg! Het is een fork van dogecoinDark, welke buiten zijn naam om niets met dogecoin te maken heeft.

Ze hebben zowel een Tor en een I2P wallet (en godzijdank zijn ze bezig met nieuwe versies :+ ) en daarnaast hebben ze mooie snelle transactietijden.

Als jij op de github van Verge hebt gekeken zie je ook dat er heel wat meer dan 1 persoon bezig zijn met het project. Ja, ze hebben een PR probleem en hebben de plank flink mis geslagen met hun wraith release, wat later ook wat minder bleek te zijn dan wat ze initieel hadden gezegd. Desalniettemin zit er genoeg potentie in, zeker vergeleken veel andere coins waar je van kan twijfelen of het nou een cash-grab is van het dev team dat X aantal gepre-mined heeft.
simlock schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:39:
Wat een belachelijk project is dit. In principe een munt zonder behoorlijke wallet. Bij welke wallet moet je nu de blockchain apart downloaden en met code in terminal zien te installeren om het werkend te krijgen!?

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen?
de wallets zijn inderdaad niet heel praktisch. Overigens heb ik geen blockchain hoeven te downloaden, gewoon 2 uurtjes wachten voor eerste start zodat de wallet zelf de boel kan downloaden, verder werkt het bij mij prima. (de QT windows wallet)
Ook de mobiele wallet werkt bij mij prima, ook al is het wat omslachtig dat je eerst een ander programma moet starten voor hij verbinding maakt.

Je zult vast blij zijn te horen dat men bezig is met een nieuwe wallet. Dat zou de boel flink moeten versimpelen. Echter sinds het Wraith release debacle geven ze geen deadline meer, dus wanneer de wallet komt weet nog niemand :P

[Voor 41% gewijzigd door flessuh op 14-02-2018 08:59]

https://www.dutchsolarboat.com

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
flessuh schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:53:
[...]

Zo jij hebt je ook goed ingelezen zeg! Het is een fork van dogecoinDark, welke buiten zijn naam om niets met dogecoin te maken heeft.

Ze hebben zowel een Tor en een I2P wallet (en godzijdank zijn ze bezig met nieuwe versies :+ ) en daarnaast hebben ze mooie snelle transactietijden.

Als jij op de github van Verge hebt gekeken zie je ook dat er heel wat meer dan 1 persoon bezig zijn met het project. Ja, ze hebben een PR probleem en hebben de plank flink mis geslagen met hun wraith release, wat later ook wat minder bleek te zijn dan wat ze initieel hadden gezegd. Desalniettemin zit er genoeg potentie in, zeker vergeleken veel andere coins waar je van kan twijfelen of het nou een cash-grab is van het dev team dat X aantal gepre-mined heeft.

[...]

de wallets zijn inderdaad niet heel praktisch. Overigens heb ik geen blockchain hoeven te downloaden, gewoon 2 uurtjes wachten voor eerste start zodat de wallet zelf de boel kan downloaden, verder werkt het bij mij prima. (de QT windows wallet)
Ook de mobiele wallet werkt bij mij prima, ook al is het wat omslachtig dat je eerst een ander programma moet starten voor hij verbinding maakt.

Je zult vast blij zijn te horen dat men bezig is met een nieuwe wallet. Dat zou de boel flink moeten versimpelen. Echter sinds het Wraith release debacle geven ze geen deadline meer, dus wanneer de wallet komt weet nog niemand :P
thnx, inmiddels heb ik een paper wallet gemaakt en geopend in electrum, dat ik uiteindelijk aan de praat heb gekregen (zit geen wraith in dus wat heb je er aan??) Een nieuwe wallet staat niet in de roadmap trouwens...

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:01

flessuh

Set sail for fail!

simlock schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:03:
[...]

thnx, inmiddels heb ik een paper wallet gemaakt en geopend in electrum, dat ik uiteindelijk aan de praat heb gekregen (zit geen wraith in dus wat heb je er aan??) Een nieuwe wallet staat niet in de roadmap trouwens...
klopt, op hun twitter kwam een preview voorbij van een nieuwe wallet. Juist omdat er veel klachten over waren volgens mij.
Ik geloof dat ze zelfs een miner er in willen zetten, of dat dit met een aparte gui komt.

Daarnaast zou de electrum wallet over I2P moeten werken dus er zit al een laag overheen. Hoe het zit met wraith weet ik zo niet. Ik had begrepen dat de electrum wallet de stealth addresses wel ondersteunt, maar aangezien ik die zelf niet gebruik is dat ook wat ik er vanaf weet

https://www.dutchsolarboat.com

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-02-2022
Beste mensen, ik wil in de deze wallet komen maar zelfs alle adressen die ik in de server probeer lukken niet, heeft iemand een idee wat nu?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stitchie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-03 20:38
Heeft iemand al een idee om hem te connecteren.

Ik heb versie 2.41 en de server electrum-verge-xya en electrum-xvg.stream geprobeerd maar hij bljift not connected aangeven. Erg vervelend als je de muntjes wil omboeken naar een exchange.

Alvast bedankt voor de reactie.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee