Toon posts:

Weer zo'n Intelli Eye vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Optische muis, nml de M$ Intelli eye explorer. Nu weet ik dat optische muizen "in slaap vallen" als je ze ff niet gebruikt, maar nu is mijn vraag, kun je dat niet ergens instellen of zo? dat ie helemaal niet meer in slaap valt? dan maar wat meer stroom verbruik, dat boeit me echt geen zak!!
Ik bedoel, nu stopt mijn muis er af en toe mee, en moet ik hem 2 a 3 seconden bewegen voordat de cursor ook weer gaat bewegen. en dat zuigt :( :( .

<offtopic>
In de serach heb ik gezocht, maar daar was geen thread met de oplossing...
</offtopic>

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Hmmm vaag, mijn intelli muis had daar dus geen last van. Gewoon bewegen en gaan.
Zelfs mijn optische draadloze van logitech doet het zowat sneller als hij helemaal slaapt. Maar zover ik weet kan je dat niet aanpassen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:43

EraZor

Don't mention the war

Da's niet normaal hoor. Bij mij gaat 't lampje ook zachter branden (de 'slaapstand' dus) maar zo gauw ik 't ding ook maar aanraak, beweegt m'n cursor gewoon mee. Totaal geen vertraging.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, vaag, dat vind ik not cool, misschien maar eens terug gaan naar de winkel >:)

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Voor zover ik weet kun je dat nergens instellen. Na 2 seconden stilstaan gaat de lamp op een laag pitje, maar hij blijft zeker wel controleren op enige vorm van beweging.

Merkt de muis iets, dan gaat de lamp meteen op volle sterkte, en dat moet erg snel kunnen als je nagaat dat hij op een frequentie van 1500 Hz werkt.

Ik moet hem trouwens alleen lang bewegen als de monitor op stand-by is gesprongen.

Verwijderd

Ik d8 dat dat alleen bij die draadloze optische muis van Logitech was (ben naam vergeten, = kut muis >:))

Verwijderd

Ik had ook dat probleem.
Na heeel veel zoeken en updaten,kwam ik er
achter dat ik dat niets hielp.
Totdat ik mijn active desktop had uitgezet, en daarna nooit geen problemen meer.
Bij mij hielp dit.
Nu werkt hij weer perfect.
Misschien ook de oplossing voor jullie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens ff kijken of dat gaat lukken met de active desktop!! Wie weet, ik hoop het.

Anders kan mijn muis binnenkort vliegen, en wel tegen de muur >:) >:) >:) .

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Je hebt het probleem alleen als je monitor ook uit slaapstand moet komen ?
Dan kan het zijn dat je harddisks en zo ook in slaapstand staan. Eerst moeten die wakker worden voordat Windows verder gaat. En derhalve zal je muis dus ook even op zich laten wachten. Onder power management je schijven gewoon niet uit laten gaan.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 11:50
Hmmz.. dat van dat vliegen van die muis, zou ik niet doen... dan vervalt de garantie :P

- hardware always changes.. -

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Op woensdag 11 juli 2001 23:33 schreef Rensje het volgende:
Ik zal eens ff kijken of dat gaat lukken met de active desktop!! Wie weet, ik hoop het.

Anders kan mijn muis binnenkort vliegen, en wel tegen de muur >:) >:) >:) .
Heb je spontaan een vleermuis >:)

You can't have everything. Where would you put it?

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:12
Op woensdag 11 juli 2001 23:02 schreef rbrand2 het volgende:
Ik had ook dat probleem.
Na heeel veel zoeken en updaten,kwam ik er
achter dat ik dat niets hielp.
Totdat ik mijn active desktop had uitgezet, en daarna nooit geen problemen meer.
Bij mij hielp dit.
Nu werkt hij weer perfect.
Misschien ook de oplossing voor jullie?
Da boeit me allemaal niet... maar wil je ff een ander icoon jaten en niet dat van mij!

De naam van je icon is zelfs nog gelijk aan mijn nick

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 22:31 schreef Phizer het volgende:
Ik d8 dat dat alleen bij die draadloze optische muis van Logitech was (ben naam vergeten, = kut muis >:))
helemal niet
ik heb m ook, en dat ding roelt echt wel
me zusje is er minder blij mee
die lamp is best fel voor in dr ogen >:)

Verwijderd

Mocht je overgaan tot een garantie claim......doe dit dan bij microsoft zelf. FF belluh, ff uitleggen, en binnen 1 week nieuwe muis ( de 30 % snellere in mijn geval) :P en uhhhh oude muis maar gewoon gerepareerd nu dus 2 voor de prijs van 1 >:)

Verwijderd

---------------------------------------------

Da boeit me allemaal niet... maar wil je ff een ander icoon jaten en niet dat van mij!
De naam van je icon is zelfs nog gelijk aan mijn nick
---------------------------------------------

Nu niet meer >:)

Verwijderd

Ik heb ook die MS muis, en totaal geen last van... het ledje gaat idd als je een paar seconden de muis niet gebruikt minder fel branden, maar als ik em daarna aanraak schiet ie weg ;)

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Op vrijdag 13 juli 2001 12:15 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

helemal niet
ik heb m ook, en dat ding roelt echt wel
me zusje is er minder blij mee
die lamp is best fel voor in dr ogen >:)
geef haar een zonnebril :)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
probeer eens een onwijs bedrukte muismat (dus veel tekeningen/kleuren...)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Pagina: 1