Vraag

• ErikLC
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-03 17:14
Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar 6 tablets met schermdiagonaal van 10", GPS, 4G internet en Windows 10 Pro. Waarom persé Windows 10 Pro? Dit in verband met een zelf ontwikkelde applicatie.

Nu is dit nog niet zo een makkelijk opgave. Ik kan ze wel vinden in deze configuratie, maar dan zijn ze minimaal 900,- euro. En dat vind ik toch een fors bedrag. Ik had namelijk zelf een bedrag van 600,- in gedachten.

Ik heb dus de Pricewatch afgespeurd en bijvoorbeeld deze gevonden: pricewatch: Lenovo ThinkPad 10 (20E3S04F00) Zwart

Dit vind ik een mooie tablet, maar geen 4G. En blijkbaar is het dus niet eenvoudig om deze uit breiden met 4G internet, zonder grote uitstekende USB-dongels. Of zie ik het verkeerd?

Bedankt voor het meedenken / advies

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Waarom per se 4g? Waarom niet tetheren via de mobiele telefoon? Dat geeft veel meer keuze en drukt de prijs omdat er geen patenten en hardware betaald hoeven te worden door de fabrikant.

• ErikLC
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-03 17:14
Inderdaad, maar qua gebruiksgemak vind ik dit minder fijn. Daarom is mijn voorkeur met 4G

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ja, maar gemak moet je voor betalen, dat is het probleem met jou budget. Plus de extra kosten voor het abonnement.
Andere oplossingen aangezien het zakelijk is, is de afschrijving een jaar verlengen wat meer budget geeft, of aan lease opties denken.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

BLACKfm

O_o

Je kan ook eens op aliexpress kijken? https://nl.aliexpress.com...uad-Core/32827292922.html

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Windows 10 Pro kan je er eventueel later nog altijd zelf op installeren, dus ik zou die eis voor nu even laten vallen. Wellicht heb je dan een stuk meer opties.
Pagina: 1