Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 14:21
Ik heb dus GTA 5 gekocht bij game-key.nl en heb dit cadeau gedaan met het idee dat je dan lekker makkelijk en snel aan de gang kunt met het spel.
Nou dat is dus niet aan de orde en mijn vraag aan jullie is of iemand hier wat op weet.

Het probleem is dat je na de activatie op social club het spel moet downloaden via steam, Maar bij Steam moet je eerst doodleuk 54 euro betalen en dus koop je het spel 2 keer.

De key invoeren op Steam heeft ook geen resultaat en ik krijg nergens de mogelijkheid om het account te linken.

Graag jullie hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De versie die je hebt gekocht is geen Steamversie. Als je 'm op Steam wilt hebben moet je 'm daar kopen. Nu zul je 'm moeten downloaden via social club.

De key invoeren op Steam gaat inderdaad niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 14:21
Ja idd maar op social club krijg ik de melding dat het op steam gedownload moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:56

Zorian

What the fox?

glangeveld schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:16:
Ja idd maar op social club krijg ik de melding dat het op steam gedownload moet worden
Login op de site van Socialclub, dan ga je naar het knopje van de instellingen rechtsboven (tandwieltje) en dan naar Game Downloads. Dan vind je een link naar de game installer (Download for Windows). Mocht je dan nog die melding krijgen, dan heb je of de productcode nog niet aan het Social Club account gekoppeld, of je hebt een Steam key gekocht. Mocht je hem niet op Steam kunnen downloaden, dan heb je hem daar nog niet op het juiste Steam account geactiveerd. Dit kan hier in de Steam client:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HeLJGhk.png

Kijk voor de zekerheid in je ordergeschiedenis van die website, er staat altijd of het een Steam- of Rockstar key betreft. In het 2e geval moet je dus de app van Rockstar zelf pakken om het spel te downloaden en installeren.

[ Voor 24% gewijzigd door Zorian op 16-12-2017 23:24 ]