usb monitor als primaire monitor vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochhanz
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Hoi,

Is het mogelijk om een usb monitor als primaire/enige monitor te gebruiken voor een windows 10 desktop pc? Ik las bijvoorbeeld een usb monitor pas werkt als is ingelogd bij windows. Maar wat als ik dan de gewone monitor loskoppel, blijft de usb monitor dan nog goed werken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heeft die monitor drivers nodig? Dan wordt die pas ondersteund wanneer die geladen zijn. Dus na het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochhanz
  • Niet online
Bedankt voor de snelle reactie. Ik weet het niet zeker maar volgens hebben usb monitors idd drivers nodig. Maar ik vroeg mij juist af of de usb monitor ook als enige monitor nog dan werkt? (dus na ingelogd te zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:22

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ik zou niet weten waarom niet. Je kan Windows ook zonder monitor draaien en via Remote Desktop werken. Er is dus geen vereiste voor een "echte" monitor.

[ Voor 20% gewijzigd door Milmoor op 17-12-2017 17:31 ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:55

rdejongjr

Gnome

Degene met displaylink drivers werken zelfs zonder inloggen en zonder monitor op de "echte" videokaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:16
rdejongjr schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:59:
Degene met displaylink drivers werken zelfs zonder inloggen en zonder monitor op de "echte" videokaart.
Ik kan dit beamen. Mijn laptop hangt ook aan een Displaylink-adapter (laptop gesloten) en daar zie ik netjes mijn inlogscherm op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochhanz
  • Niet online
Okee duidelijk. Ik denk dat ik maar is een keer zo'n Asus usb monitor uittest dan. :)
Pagina: 1