Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voor het eerst zelf een gaming PC bouwen. Deze pc is bedoeld om games op high quality te runnen en te streamen.
Ik wil een PC die alles als het even kan games op dit moment op de hoogste settings draait, en over ca 5 jaar nog steeds goed mee kan en evt. ook zou kunnen streamen op twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000-2500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee. Ik heb hiervoor gegamed op een laptop. Ik beschik alleen over een standaard Logitech muis. \
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet het niet precies. Ik heb samen een lijst samen gesteld met componenten die ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA, intel, ASUS, crosair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Niet bepaald specifieke eisen, zolang ik met gemak de nieuwste games op max settings kan spelen met minimaal 144FPS.
Ga je overklokken?
Nee. Ik laat de pc standaard zoals het is.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik van jullie willen weten of dit een goede HIGH end pc is. Zijn er dingen die nog omhoog kunnen, of juist omlaag? Zijn er nog dingen die ik moet bij bestellen? (kabels etc.). Is de combinatie van deze componenten goed? (geen oververhitting etc.)
Dit is de eerste keer dat ik zelf een pc ga bouwen en zou graag wat feedback willen ontvangen over mijn setup en ideeën!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Veel liefs,
MoonLight / Ingrid
Ik ga voor het eerst zelf een gaming PC bouwen. Deze pc is bedoeld om games op high quality te runnen en te streamen.
Ik wil een PC die alles als het even kan games op dit moment op de hoogste settings draait, en over ca 5 jaar nog steeds goed mee kan en evt. ook zou kunnen streamen op twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000-2500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee. Ik heb hiervoor gegamed op een laptop. Ik beschik alleen over een standaard Logitech muis. \
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet het niet precies. Ik heb samen een lijst samen gesteld met componenten die ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA, intel, ASUS, crosair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Niet bepaald specifieke eisen, zolang ik met gemak de nieuwste games op max settings kan spelen met minimaal 144FPS.
Ga je overklokken?
Nee. Ik laat de pc standaard zoals het is.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik van jullie willen weten of dit een goede HIGH end pc is. Zijn er dingen die nog omhoog kunnen, of juist omlaag? Zijn er nog dingen die ik moet bij bestellen? (kabels etc.). Is de combinatie van deze componenten goed? (geen oververhitting etc.)
Dit is de eerste keer dat ik zelf een pc ga bouwen en zou graag wat feedback willen ontvangen over mijn setup en ideeën!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7820X (Boxed) | € 545,- | € 545,- |
| 1 | Asus Prime X299-Deluxe | € 395,- | € 395,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 591,50 | € 591,50 |
| 1 | WD Surveillance Storage, 2TB | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | Phanteks Enthoo Pro M Tempered Glass | € 91,- | € 91,- |
| 1 | AOC G2460PF Rood, Zwart | € 241,07 | € 241,07 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Steelseries Apex M750 (Qwerty US) | € 166,08 | € 166,08 |
| 1 | Razer Lancehead Tournament Chroma Optical Gaming Mouse | € 78,89 | € 78,89 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Steelseries Arctis 7 Zwart | € 150,- | € 150,- |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 82,- | € 82,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.771,55 | |
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Veel liefs,
MoonLight / Ingrid