Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• ldries46
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 09-03-2019
Op mijn Sony Xperia XA1 telefoon heb in mijn mail app twee mailadressen ingesteld beide van dezelfde provider. Zonder dat ik precies weet wat ik gedaan heb kon ik ergens wisselen tussen die beide adressen en ook een gecombineerde Inbox laten zien. Een paar dagen geleden werkte dat niet meer of kon ik de juiste combinatie van opdrachten niet meer vinden. Ik heb gezocht bij Instellingen van het account dat ik zie maar ik kan niet wisselen door op het andere account te klikken.
Hoe kan ik dit weer opnieuw instellen.
...

Hardware Sony Xperia XA1
Android 7.0 met de Mail App van het operating systeem
...

Ik heb alle instellingen punten van Mail al door gekeken
...

Alle reacties

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Bij de meeste mail apps kun je swipen van links naar rechts (of menu oproepen) en dan de juiste inbox kiezen of kiezen voor "gecombineerde inbox/weergave".
Hiervoor hoef je in principe niet iets aan te passen in de instellingen.

Misery and hate will kill us all.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True