Compaq laptop

Pagina: 1
Acties:

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58
Ik heb van me baas een compaq armada 7400 laptop gehad voor een schijntje.

Er zit 64 mb geheugen in het uitbreidingsslot.

Nu vroeg ik me af of ik in het 2de slot gewoon nog eens 64 mb kan proppen. En dan het liefst een a-merk van bijvoorbeeld informatique en niet van compaq want dat is een keer zo duur.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kan je wel proberen, maar vraag eerst ff of hun geheugen wel in dat type compaq past.

Compaq laptops zijn nogal picky wat betreft geheugen, moet ik zeggen dat ik weinig ervaring heb met dit specifieke type, maar de 1500, 1700 en E500 zijn niet echt makkelijk met geheugen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Transent Geheugen werkt prima ermee

128mb voor ongeveer 140,-

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58
hm heb net geheugen binnen van Dane Elec, besteld via informatique, en dat werkt prima.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
yep de meeste geheugen gaat er gewoon in, terwijl compaq de meeste mensen wijst probeert te maken dat dat niet zal lukken zodat ze geld verdienen als jij 2x zoveel betaalt voor hun geheugen, die net zoals A-merk geheugen is alleen dan misschien met een compaq stikkertje erop..

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:19

Yucko

One clown to rule them all !

dat is met alle pc's van compaq zow. Bij een niet nader bij naam te noemen zinkfabriek heb ik de pc's ooit eens zitten vervangen en upgraden. Nou, daar zaten dus eigenlijk gewoon dezelfde hdd's e.d. in zoals in mijn eigen pc. Natuurlijk wel voorzien van een compaq approved stikker :)

Zo wil ik ook wel geld verdienen. Een stikker erop pleuren en voila +50% omzet/winst :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1