If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Vraag
Beste antwoord (via BakkerM op 16-12-2017 11:58)
Want als je chromecast geen wifi heeft (aka je eigen wifi brak is en zelfs geheel uitvalt) dan is de Chromecast zelf een AP om de Chromecast setup uit te voeren.
En dan zie je een SSID met de naam <Chromecastnaam>.b
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Alle reacties
Verwijderd
Je moet je hoe dan ook zorgen maken. Als het signaal uit je eigen router komt, dan kunnen mensen van jouw internet gebruik maken / op jouw netwerk. Als het niet je eigen signaal is, dan probeert iemand je gegevens te stelen (oid?) in de hoop dat je je ooit per ongeluk eens op dat netwerk aanmeld.
Ik zou in elk geval zeker even extra opletten dat je je op het juiste netwerk aanmeld.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2017 11:51 ]
Want als je chromecast geen wifi heeft (aka je eigen wifi brak is en zelfs geheel uitvalt) dan is de Chromecast zelf een AP om de Chromecast setup uit te voeren.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Edit: Spuit 11
[ Voor 28% gewijzigd door KabouterSuper op 16-12-2017 11:58 ]
When life gives you lemons, start a battery factory
Ehh ja dit dus. Bedankt voor de snelle hulp allemaal, ik ben/ en voel me weer veilig!Nakebod schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:54:
Heb je toevallig een Chromecast in huis?