Waarom kan ik geen moderatie gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 712 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enchantress
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Mijn vraag
Zoals de titel al zegt, waarom kan ik geen moderatie gebruiken? En hoe zou ik dit weer kunnen gebruiken?

mvg.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat je het voor elkaar gekregen hebt -282 karmapunten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Op 18 mei 2017 heb je een email gekregen over het uitschakelen van jouw moderatie rechten op het emailadres waar je account toen mee geregistreerd stond.

Ik zou daarnaast terug willen refereren naar de eerdere communicatie die vandaag en gisteren heeft plaatsgevonden tussen jouw en de crew over jouw andere account waarbij er ook geen beterschap is gezien in moderaties. Mocht je specifieke voorbeelden willen kan ik je die via mail of dm aanreiken.

[ Voor 33% gewijzigd door Zeehond op 16-12-2017 00:16 ]

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enchantress
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Zeehond schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 00:09:
Op 18 mei 2017 heb je een email gekregen over het uitschakelen van jouw moderatie rechten op het emailadres waar je account toen mee geregistreerd stond.

Ik zou daarnaast terug willen refereren naar de eerdere communicatie die vandaag en gisteren heeft plaatsgevonden tussen jouw en de crew waarbij er ook geen beterschap is gezien in moderaties. Mocht je specifieke voorbeelden willen kan ik je die via mail of dm aanreiken.
Dan weet je ook dat ik dit acc pas sinds vanmiddag weer terug heb gekregen van Tweakers.
Het gaat nu wel beter worden, one last chance.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Enchantress schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 00:20:
[...]

Dan weet je ook dat ik dit acc pas sinds vanmiddag weer terug heb gekregen van Tweakers.
Het gaat nu wel beter worden, one last chance.. ;)
Helaas heb je met het andere account een recente tweede kans gehad om ons ervan te overtuigen dat het modereren in de toekomst beter gaat. We zien nu eerst graag in zijn algemeen verbetering voordat we overgaan tot het inschakelen van de moderatie rechten. Hierna kun je een verzoek indienen in Modstatus klachtenloket om het opnieuw te mogen proberen :) .

Select * from fish

Dit topic is gesloten.