Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pen en papier
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-11-2024
Er is iets dat ik onder de aandacht wil brengen, ik hoop dat het hier kan. Ik had op het forum nog gezocht naar een goede doelen topic o.i.d., maar kon dat niet vinden, dus misschien is het er ook gewoonweg niet.

In juli 2017 stond er in de Volkskrant een lang artikel over Jaitsen Singh, een Nederlander die al 33 jaar in de San Quentin gevangenis in de VS zit, en waarschijnlijk onterecht. Redelijk onderaan in het stuk staat een link naar een crowdfundingactie, deze is om een herziening van de strafzaak te kunnen bekostigen. De actie loopt nog 15 dagen, er is minstens 60.000 euro nodig en er is al 56.417 opgehaald. Echter, de groei van dat bedrag is er nu wel danig uit. Als ik op de crowdfundingsite kijk, wordt er nog maar incidenteel iets gedoneerd - wel logisch na verloop van tijd - dus ik denk dat ze nog wel een zetje kunnen gebruiken.
Degene die de actie organiseert, is de advocaat die hetzelfde ook voor Romano van der Dussen heeft gedaan.

Dan hier de informatieve en essentiële linken:
Het artikel in de Volkskrant
De Crowfundingpagina op Geef!
Website PrisonLAW (http)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 19:39
Als ik het verhaal zo lees moet iemand met wat politieke invloed zich hier maar eens over buigen.
Er is genoeg correspondentie over om buza eens wat actie te laten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:08
Pen en papier schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:19:
dus ik denk dat ze nog wel een zetje kunnen gebruiken.
Wat houd jou persoonlijk tegen om je spaarrekening leeg te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoewel goed bedoeld ben ik toch bang dat dit onder spam / werving valt. Heb je dit met toestemming van een mod geplaatst?

Benader anders GJ Knoops eens, die doet dit soort dingen ook samen met zijn vrouw zag ik laatst. Weet alleen niet of ze ook over de grens gaan.

Having said that: er zitten heel veel mensen onschuldig in een buitenlandse gevangenis. Wat maakt dit geval zo speciaal? En nee, daarvoor ga ik niet die links lezen - als je hier een discussie wilt openen is het handig dat we meteen kunnen lezen :)

Nofi overigens, want ik snap ook dat je dit met de beste bedoelingen post :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Zoals @The Eagle al goed aangeeft, @Pen en papier op de manier waarop je je huidige topic start hebt geformuleerd ligt de nadruk op werving, daarvoor is op dit forum toestemming vereist, zie ook ons beleid: Het algemeen beleid #verbodenspam

Verder zie ik weinig aanknopingspunten in de topic start voor een echte discussie. Het staat je vrij een nieuw topic te openen over dit onderwerp als je wat meer inhoudelijk op deze zaak, of buitenlandse gevangenen in het algemeen, ingaat zonder werving links en tekst.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Dit topic is gesloten.