Na het lezen van een aantal reviews over de HGST Deskstar NAS 4TB zag ik in een aantal reviews naar boven komen dat de schijven (erg) veel lawaai zouden maken. Nu is mijn vraag, zijn deze schijven dusdanig luid dat ze (eigelijk) niet inzetbaar zijn als schijf in een vaste desktop machine?
Ik ben namelijk aan het kijken voor een upgrade, van 4x1TB naar 4x4TB. Heb nu ook HGST's (HTS721010A9E630, een Travelstar dus) en die bevallen prima, ik heb alleen te weinig ruimte nu.
Als deze vraag meer informatie nodig heeft voor een goed concreet antwoord hoor ik dat ook graag, dit is mijn eerste vraag op het forum
Ik ben namelijk aan het kijken voor een upgrade, van 4x1TB naar 4x4TB. Heb nu ook HGST's (HTS721010A9E630, een Travelstar dus) en die bevallen prima, ik heb alleen te weinig ruimte nu.
Als deze vraag meer informatie nodig heeft voor een goed concreet antwoord hoor ik dat ook graag, dit is mijn eerste vraag op het forum
[ Voor 6% gewijzigd door sfranken op 15-12-2017 20:05 . Reden: Tikfoutjes en zinsbouw ]