Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Volgens mij niet.
De CD-SPDIF connector zit ook op de OEM versie.
Heb zelf een SB Live Platinium 5.1, de kaart is hetzelfde als van een 5.1 OEM, dus ook geen gouden plugjes ipv. plastic
De CD-SPDIF connector zit ook op de OEM versie.
Heb zelf een SB Live Platinium 5.1, de kaart is hetzelfde als van een 5.1 OEM, dus ook geen gouden plugjes ipv. plastic
Dat heeft er dus NIKS mee te makenOp woensdag 11 juli 2001 21:47 schreef Courage het volgende:
[topic=124014]
Volgende keer zelf zoeken he
Nee, OEM en Retail kaarten zijn gewoon hetzelfde. Alleen software en verpakking verschillen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Volgende keer beter lezen heOp woensdag 11 juli 2001 21:47 schreef Courage het volgende:
ehm zoek ff
Hij vraagt wat het verschil is tussen de OEM en de Retail, da's wat anders
Zitten er ook geen mindere componenten op ?
features gedisabled ?
features gedisabled ?
Nope, alles is hetzelfde.Op woensdag 11 juli 2001 21:50 schreef Aaargh! het volgende:
Zitten er ook geen mindere componenten op ?
features gedisabled ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
mooiOp woensdag 11 juli 2001 21:53 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nope, alles is hetzelfde.
dan morgen ff eentje halen
OEM zit meestal in een plastic zakje en retail met full sw bundles
oh zag net pas dat dit een oude topic was ... solly
oh zag net pas dat dit een oude topic was ... solly
...
vanmiddag eentje gehaald
, wat een leuk speelgoedje
die DSP is helemaal top, moet me maar eens verdiepen in het proggen van dat ding
die DSP is helemaal top, moet me maar eens verdiepen in het proggen van dat ding
Dan moet ik je teleurstellen: er is helemaal geen info beschikbaar om de EMU10K1 zelf te programmeren. Het heeft heel lang geduurd voordat er Linux drivers voor de Live kwamen, en uiteindelijk hebben ze besloten om ze zonder source uit te brengen. Er zijn wat gasten met reverse engineering aan de gang gegaan om info te achterhalen, maar erg veel is er volgens mij niet uitgekomen. Have fun met die kaart, maar programmeren moet je maar uit je hoofd zettenOp donderdag 12 juli 2001 21:42 schreef Aaargh! het volgende:
errr.. je bent geloof ik niet helemaal up-to-dateOp donderdag 12 juli 2001 22:00 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen: er is helemaal geen info beschikbaar om de EMU10K1 zelf te programmeren. Het heeft heel lang geduurd voordat er Linux drivers voor de Live kwamen, en uiteindelijk hebben ze besloten om ze zonder source uit te brengen. Er zijn wat gasten met reverse engineering aan de gang gegaan om info te achterhalen, maar erg veel is er volgens mij niet uitgekomen. Have fun met die kaart, maar programmeren moet je maar uit je hoofd zetten
ik gebruik 'm n.l. onder linux en de driver is prima. creative is zelfs bezig met een OpenAL driver.
info over het programmeren van de DSP (tools hiervoor zitten standaard bij de linux driver)
http://members.home.com/d-bertrand/
Pagina: 1