Toon posts:

aanschaf av receiver en gebruiken boxen en draaitafel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik wil een av receiver aanschaffen omdat ik veel concerten van you tube kijk en het geluid vertraagd .

ik wil misschien wel over naar 5.1. of 7.1 maar als het gewoon prima klinkt wil ik gewoon mijn jbl boxen blijven gebruiken met impedantie 4 ohm. dat past jammer genoeg vaak niet op deze receivers.

ook een wens is om mijn draaitafel aan te kunnen sluiten; ik heb een mm element; die zou ik toch op elk analoge audioingang zou moeten kunnen inpluggen? op mijn huidige yamaha versterker hoef ik de voorversterker nooit in te schakelen.

voor oude familiefilms heb ik ook nog een videorecorder liggen. id deze ook aan te sluiten?

heeft iemand voor zo een toepassing een aanrader met deze randvoorwaarden?

ik denk zelf aan denon AVR-X1300W maar twijfel aan mogelijkheid voor een platenspeler.

Ik hoor graag van jullie ervaringen. ik zoek een apparaat tot 400 euro.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)

Even vooraf: je stelt een aankoopvraag en die mogen in Consumentenelektronica Aankoopadvies Met het handje (rapporteer) bovenaan je post kun je in geval van een dergelijke verkeerde plaatsing een move nar het juiste subforum aanvragen :)

Ontopic:
Waar kijk je die concerten op? Youtube app op TV? Of PC op TV ofzo? Daar gaat een receiver geen verbetering in geven, die snapt alleen de audio die ie binnenkrijgt. Eerder zet je de beeldbewerking van je TV uit, dat zal al meer schelen. Maar licht even toe hoe je dat doet. Waar komt youtube vandaan, waar speel je de audio af en waar het beeld?

Vwb de speakers: zonder typenummers is daar natuurlijk geen drol over te zeggen. Maar mits je geen exotische speakers hebt en/of je niet te hard draait moet eea eigenlijk gewoon aangesloten kunnen worden en zonder problemen werken :)

Platenspeler: als jij nu geen voorversterker nodig hebt heb je die sowieso niet nodig. Alleen een analoge ingang. De X1300W heeft twee analoge ingangen, dus dat werkt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)