Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen en misschien videobewerking
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Met namen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? €900
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Het max is rond de €900-€950
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Intel core en dat soort grote merken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Processor, moederbord, videokaart, intern geheugen, ssd, behizing, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Intel, coller master, MSI enz.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Sta je open voor andere merken? Mijn voorkeur gaat uit naar Intel core & MSI. Ik sta wel open voor anderen merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ik zou graag op 1080p 60 fps games willen spelen
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken? Dat weet ik nog niet.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Ik hoop het beste uit mijn pc te halen
Wat verwacht je van ons?[i]
Een game pc waar ik ijn games op ultra/high op 60 fps kan spelen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Met namen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? €900
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Het max is rond de €900-€950
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Intel core en dat soort grote merken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Processor, moederbord, videokaart, intern geheugen, ssd, behizing, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Intel, coller master, MSI enz.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Sta je open voor andere merken? Mijn voorkeur gaat uit naar Intel core & MSI. Ik sta wel open voor anderen merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ik zou graag op 1080p 60 fps games willen spelen
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken? Dat weet ik nog niet.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Ik hoop het beste uit mijn pc te halen
Wat verwacht je van ons?[i]
Een game pc waar ik ijn games op ultra/high op 60 fps kan spelen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 195,- | € 195,- |
1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 116,80 | € 116,80 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 AERO ITX 6G OC | € 295,- | € 295,- |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,39 | € 56,39 |
1 | Kingston 16GB DDR4 2400MHz | € 187,95 | € 187,95 |
1 | Corsair CX450M | € 49,50 | € 49,50 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,- | € 87,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 987,64 |