case fans met rpm, waar?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik zoek een case fan van 8x8 cm met rotatiemeter en een 3-polig stekkertje voor op het moederboard. Liefst papst of sunon. Waar kan ik die vinden en on-line bestellen?
Ik had al ge'search'ed, maar kon niet ontdekken of de fans een rpm meter hebben.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-05 23:06
Ik heb er net 2 gekocht zal ff kijkuh......
..... Case Fan 80x80x25 Cooler Master, er zitten extra stekkers bij. F15,- p.stuk

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 00:54
80mm fan met rpm signaal:

bv Coolermaster bij eynstein
of YS-Tech bij breetcomputers

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

De sunons hebben er standaard geen, maar als je kan solderen zie je dat er een pinnetje is waar nog geen draadje aanzit, jaaaa DE RPM TELLER :)

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
Ik kan op de site van Coolermaster niet ontdekken of de Af8-25IM-74 nou wel of geen RPM heeft????

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
Sickbastard, kan je die Sunons ergens online kopen?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-05 23:06
Ga naar een PC zaakje en vraag daar gewoon. ff laten bestellen en morgen/overmorgen kun je het ophalen :9

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Waarom is het zo belangrijk om te weten hoe hard ie draait ?

Geen inspiratie

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
Ik wil geen draden doortrekken naar de onderkant van m'n kast. En er zit een prachtige aansluiting voor een case fan op het mobo, met rpm meter. Dus dan maar meteen 2 vliegen in 1 klap slaan: fan met rpm en 3-polig stekkertje.

Helaas heb ik ze nog steeds niet gevonden. In de USA worden wel Sunons aangeboden met rpm en 3-polig stekkertje, maar in nederland zo te zien niet. Wie o wie :?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

die van coolermaster zijn errug goed

mijn eerste 2 daaarvan koste helaas 30- piek per stuk ! nu kosten ze hiero 19-

maar goed zijn ze wel :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Microkid

Microkid

Smile

Topicstarter
En waar haal ik die coolermasters?

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Die Coolermasters hebben geen RPM meting. Ik heb ze namelijk ook.

Ik heb ze bij SWW Computer in Zoetermeer gekocht, je kan ze waarschijnlijk ergens anders ook kopen.

Ze presteren wel goed.

Succes ermee.

:9

Apple | Marantz | B&W

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 00:54
Op donderdag 12 juli 2001 09:15 schreef Microkid het volgende:
En waar haal ik die coolermasters?
Zie m'n reply hieronder: :)
Op donderdag 12 juli 2001 09:19 schreef massari het volgende:
Die Coolermasters hebben geen RPM meting. Ik heb ze namelijk ook.

Ik heb ze bij SWW Computer in Zoetermeer gekocht, je kan ze waarschijnlijk ergens anders ook kopen.

Ze presteren wel goed.
De Coolermaster casefans die ik bij Eynstein.nl vandaan heb, hebben wel een rpm signaal. :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Pagina: 1