Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en wat series kijken, ik wil hem aansluiten aan mijn full hd tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300 euro is mijn maximum prijs, goedkoper mag natuurlijk altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil voornamelijk een futureproof systeem waarmee ik de komende jaren mee vooruit. Games zoals Cyberpunk 2033 en andere singleplayer (mulitplat) games zou ik er ook op willen spelen. Daarnaast ga ik hem ook gebruiken voor indie games, shoot em ups etc, maar die zijn niet zo zwaar
. Na een aantal jaar een upgrade doorvoeren is niet zo'n issue dus het hoeft allemaal niet top of the line te zijn. Voorlopig ook nog geen interesse in 4k gaming. Mogelijk wel in VR als dat mogelijk is, maar dat zal ik ook pas later aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een vrij still bak aangezien ik hem in de woonkamer neer ga zetten. Formaat maakt niet zo heel veel uit aangezien ik hem naast mijn tv meubel ga zetten.
Ga je overklokken?
Nee, geen idee hoe ik dat moet doen dus blijf ik er bij weg. Eventueel kan ik er later nog met een maatje naar kijken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst ontvang ik van jullie advies over de huidige combinatie die ik gemaakt heb samen met een vriend. Passen alle componenten bij elkaar, is het een beetje prijs efficiënt of kan ben ik met een andere combinatie beter af? Ik hoor het graag van jullie.
Voornamelijk gamen en wat series kijken, ik wil hem aansluiten aan mijn full hd tv.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300 euro is mijn maximum prijs, goedkoper mag natuurlijk altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil voornamelijk een futureproof systeem waarmee ik de komende jaren mee vooruit. Games zoals Cyberpunk 2033 en andere singleplayer (mulitplat) games zou ik er ook op willen spelen. Daarnaast ga ik hem ook gebruiken voor indie games, shoot em ups etc, maar die zijn niet zo zwaar
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een vrij still bak aangezien ik hem in de woonkamer neer ga zetten. Formaat maakt niet zo heel veel uit aangezien ik hem naast mijn tv meubel ga zetten.
Ga je overklokken?
Nee, geen idee hoe ik dat moet doen dus blijf ik er bij weg. Eventueel kan ik er later nog met een maatje naar kijken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst ontvang ik van jullie advies over de huidige combinatie die ik gemaakt heb samen met een vriend. Passen alle componenten bij elkaar, is het een beetje prijs efficiënt of kan ben ik met een andere combinatie beter af? Ik hoor het graag van jullie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Gigabyte AB350N-Gaming WiFi | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 Ti Windforce 8G | € 475,88 | € 475,88 |
| 1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Phanteks Evolv Shift Zwart | € 103,50 | € 103,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 87,- | € 87,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.322,28 | |