Hallo Tweakers,
Ik wil graag mijn oude PC upgraden waar ik niet heel lang geleden een 1050ti in heb gezet. Alle andere componenten zijn zo oud, die zijn niet meer te gebruiken. Ik ben tijdens het kijken verliefd geworden op de Phanteks Evolv Shift case dus wil die graag gebruiken in mijn build. Ik zal de PC meer gebruiken voor werk maar wil af en toe wel is Overwatch(lage settings) en 4X games spelen, dus geen intensieve dingen omdat ik een PS4 pro met 4K tv heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze heb ik al: Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti 4GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet veel opslag nodig dus SSD is genoeg. Misschien eventueel nadenken over waterkoeling mocht ik later willen overclocken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat de case glas heeft, wil ik graag een mooier moederbord erin zetten en niet voor de goedkoopste gaan. Daarom heb ik voor nu gekozen voor deze: Asus Strix ROG B250I GAMING
Ga je overklokken?
Dit weet ik niet, en wil ik mij graag laten adviseren.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil aan jullie vragen of de samengestelde componenten compatible zijn, ik geen 'bottleneck' creëer en of de voeding genoeg watt levert. Verder ben ik jullie natuurlijk heel erg dankbaar voor elk advies!
Ik wil graag mijn oude PC upgraden waar ik niet heel lang geleden een 1050ti in heb gezet. Alle andere componenten zijn zo oud, die zijn niet meer te gebruiken. Ik ben tijdens het kijken verliefd geworden op de Phanteks Evolv Shift case dus wil die graag gebruiken in mijn build. Ik zal de PC meer gebruiken voor werk maar wil af en toe wel is Overwatch(lage settings) en 4X games spelen, dus geen intensieve dingen omdat ik een PS4 pro met 4K tv heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze heb ik al: Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti 4GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb niet veel opslag nodig dus SSD is genoeg. Misschien eventueel nadenken over waterkoeling mocht ik later willen overclocken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat de case glas heeft, wil ik graag een mooier moederbord erin zetten en niet voor de goedkoopste gaan. Daarom heb ik voor nu gekozen voor deze: Asus Strix ROG B250I GAMING
Ga je overklokken?
Dit weet ik niet, en wil ik mij graag laten adviseren.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil aan jullie vragen of de samengestelde componenten compatible zijn, ik geen 'bottleneck' creëer en of de voeding genoeg watt levert. Verder ben ik jullie natuurlijk heel erg dankbaar voor elk advies!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Asus Strix ROG B250I GAMING | € 113,- | € 113,- |
| 1 | Phanteks Evolv Shift Zwart | € 103,50 | € 103,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 93,- | € 93,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 87,- | € 87,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 556,40 | |