Mijn telefoon is er een paar dagen geleden mee opgehouden (wil niet meer aan). Nu heb ik een nieuwe besteld, maar de levertijd laat wat op zich wachten.
Nu zat ik aan het volgende te denken:
- nummer werktelefoon doorschakelen naar mijn privenummer
- prive simkaart in telefoon, whatsapp installeren
Maar nu komt het. Het gmailaccount welke ik gebruik op mijn werk telefoon is anders dan mijn prive gmail (prive: voornaam@gmail.com, werk: voornaam.werk@gmail.com).
Ben bang dat wanneer ik Whatsapp start en mijn nummer verifieer dat hij in mijn werk gmail kijkt naar een backup en niks kan vinden.
Moet ik nu eerst mijn prive gmail toevoegen op mijn werktelefoon en dan Whatsapp starten in de hoop dat hij vraagt via welk gmail account ik een backup wil terugzetten?
De backup staat in Google Drive.
Nu zat ik aan het volgende te denken:
- nummer werktelefoon doorschakelen naar mijn privenummer
- prive simkaart in telefoon, whatsapp installeren
Maar nu komt het. Het gmailaccount welke ik gebruik op mijn werk telefoon is anders dan mijn prive gmail (prive: voornaam@gmail.com, werk: voornaam.werk@gmail.com).
Ben bang dat wanneer ik Whatsapp start en mijn nummer verifieer dat hij in mijn werk gmail kijkt naar een backup en niks kan vinden.
Moet ik nu eerst mijn prive gmail toevoegen op mijn werktelefoon en dan Whatsapp starten in de hoop dat hij vraagt via welk gmail account ik een backup wil terugzetten?
De backup staat in Google Drive.