Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Roerbakmix
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 06-03-2018
Mijn vraag
Is het mogelijk om een custom aan/uit knop te maken voor een Epson TW3200 beamer? Ik weet bijv. dat het mogelijk is om een getriggerde aansluiting te maken van de beamer naar het beamerscherm, maar is het ook mogelijk om bijv. met een schakelaar naast mijn PC de beamer in te schakelen? Iemand hier ervaring mee?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Beamer: Epson TW3200

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vrij weinig eigenlijk ... Kwam op het idee omdat op mijn werk in de vergaderzalen de beamer, scherm en PC te schakelen is via een knop op de muur. Leek mij ook prettig voor de home chinema in de huiskamer, i.p.v. een afstandbedieing voor het scherm, de beamer, de HDMI switch, etc.

Alle reacties

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 10:46
Universele AB iets??

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True