Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Topicstarter
Heb een set geheugen, Corsair 8 GB DDR4-3000, besteld bij Alternate na goed vooronderzoek of het compatibel is met de rest van het systeem.

Na ontvangst en installatie bleek het niet te werken en wilde het systeem niet booten. Na langdurig alle verschillende opties te hebben getest blijkt dat het systeem wel op te willen starten met 1 van de sticks, maar niet met de ander en geen enkele combinatie van beide.

Dit heb ik netjes gemeld en een Rma nummer gekregen om het terug te sturen, helaas moest ik de kit als geheel terug sturen en is dus momenteel het systeem niet te gebruiken. Na navraag blijkt mijn pakket nog niet geopend te zijn en kan het meerdere weken duren voor het getest gaat worden en eventueel nog langer indien ze het terug moeten sturen naar de fabrikant.

Hier ben ik erg ontevreden over aangezien ik 3 producten bij ze heb besteld, waarvan 1 niet werkzaam zoals het behoort. Vervolgens de fout heb gemaakt om dit netjes te melden en nu moet wachten totdat hun er aan toe komen om het te testen op een relatief standaard product wat voorradig is. En geen beroep meer kan doen op het retourrecht terwijl dit allemaal binnen 14 dagen is geweest.

Mijn conclusie is: Denk goed na voordat je eerlijk een doa aanmeld voor garantie bij Alternate of dat het in je voordeel is als je je beroept op de wet koop op afstand.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:En wat zijn op dit moment je concrete vragen, @Snol? Op dit moment lijkt dit topic meer op een shopreview, waar we een andere plek (Shopreviews.Tweakers.net) voor hebben en zie ik geen discussiewaarde.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Mijn vraag is of ik de fout heb gemaakt om een Doa te melden of dat het meer in mijn voordeel was geweest om me te beroepen op de wet koop of afstand en zo ja of andere mensen dit wel doen. Shopreview is geplaatst.

*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:36:
Mijn vraag is of ik de fout heb gemaakt om een Doa te melden of dat het meer in mijn voordeel was geweest om me te beroepen op de wet koop of afstand en zo ja of andere mensen dit wel doen. Shopreview is geplaatst.
Ik denk dat je zelf het antwoord wel weet. Beroepen op WKOA was voor jou beter geweest. Wat je nu hebt gedaan is netjes. En eerlijk zijn duurt hier letterlijk het langst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:36:
Ik begrijp niet helemaal waar je exact heen wilt;

WKOA is om de koop (gedeeltelijk) te ontbinden, had misschien sneller geweest, maar had je alsnog geen RAM gehad. Had je de bestelling via WKOA (gedeeltelijk) laten ontbinden, had je sowieso de set van RAM terug moeten sturen, dus was je het RAM sowieso ook kwijt geweest. ;)

RMA is een reparatieverzoek, wat in dit geval gewoon (fabrieks)garantie is, Alternate wisselt dan gewoon het RAM om, als blijkt dat het RAM inderdaad defect is. Hier hebben zij echter wel tijd voor nodig om te testen. Voordeel van deze route; ontbinden kan altijd nog.

Er is in deze casus dan ook niet echt een 'fout'. Had je WKOA gedaan, had je eea wellicht sneller rond gekregen (al had je dan denk ik wel even moeten wachten op de restitutie van het geld), terwijl je nu zonder meerkosten RAM gaat krijgen wat wel werkt.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Het probleem is dat ze nu het geld al hebben en ik de garantieafhandeling af moet wachten, die in mijn ogen te lang kan gaan duren. Als ik me beroept had op WKOA had ik het geld terug gekregen en het Ram nu ergens anders kunnen bestellen.

Eerlijkheid wordt blijkbaar tegenwoordig met alle regels niet meer beloond.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:49
Wat je de volgende keer beter had kunnen doen is ze bellen en uitleggen dat je het echt nodig heb(en hoppen dat ze je puppy ogen door de telefoon kunnen zien). En vragen of je ze mag omruilen. Leg uit wat je allemaal al heb getest. En dan bestaat de kans dat ze hem direct omruilen. En doe ook vooronderzoek naar de winkel. Dat is in mijn ogen 9/10 keer belangrijker als onderzoek naar het beste product.

En als je de WKOA had gedaan mogen ze ook je geld 14 dagen houden. en had je verzend kosten terug moeten betalen.

Maar heb je ze al eens gebeld met de vraag of je alsnog de koop kan ontbinden? lijkt mij niet dat @Alternate.nl daar heel moeilijk om zal doen.

[ Voor 24% gewijzigd door loki504 op 15-12-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:53:
Het probleem is dat ze nu het geld al hebben en ik de garantieafhandeling af moet wachten, die in mijn ogen te lang kan gaan duren. Als ik me beroept had op WKOA had ik het geld terug gekregen en het Ram nu ergens anders kunnen bestellen.

Eerlijkheid wordt blijkbaar tegenwoordig met alle regels niet meer beloond.
Met WKOA had je niet direct ook je geld terug gehad, dat mag maximaal 2 weken (= 14 dagen) duren. In Belgie is dat geloof ik 15 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik heb het even niet opnieuw nagezocht, maar het staat me bij de de WKOA pas in werking gaat zodra je uberhaupt een correct werkend product hebt ontvangen. Omdat je het defect direct hebt vastgesteld, kan je dus de WKOA na 'reparatie' (ik zet t maar tussen aanhalingstekens, want het blijft Alternate) nog 14 dagen gebruiken.

Je had je verder gewoon op de WKOA kunnen beroepen en nog steeds eerlijk kunnen zijn. De WKOA is ervoor om te testen of een product aan de verwachtingen voldoet, en dat deed het in dit geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Vooronderzoek naar de winkel zelf had beter gekund, dat van de drie producten die je besteld er 1 doa is dan hopelijk een geval van pech hebben.

Ik vind het alleen raar dat je een doa ontvangt, het voor de ontvanger veel extra werk en frustratie oplevert en het dan op hetzelfde neerkomt als dat een product binnen ze garantietermijn, nadat je het werkend hebt gehad defect gaat.

Met WKOA had ik in ieder geval geweten waar ik aan toe was, wat ik op dit moment niet weet, kan weken zijn of langer.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Stoelpoot schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:05:
Ik heb het even niet opnieuw nagezocht, maar het staat me bij de de WKOA pas in werking gaat zodra je uberhaupt een correct werkend product hebt ontvangen. Omdat je het defect direct hebt vastgesteld, kan je dus de WKOA na 'reparatie' (ik zet t maar tussen aanhalingstekens, want het blijft Alternate) nog 14 dagen gebruiken.

Je had je verder gewoon op de WKOA kunnen beroepen en nog steeds eerlijk kunnen zijn. De WKOA is ervoor om te testen of een product aan de verwachtingen voldoet, en dat deed het in dit geval niet.
Heb me alsnog proberen te beroepen op het retourrecht omdat alles binnen 14 dagen plaats heeft gevonden maar hier werd geen gehoor aan gegeven, ik zou alleen een credit gaan krijgen wanneer het product defect getest is.

*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wat is je probleem precies? Ik zie niet wat alternate fout doet.

Je bestelt een product bestaande uit een set van twee geheugensticks. Het is normaal dat als er een defect aan een product zit, het gehele product retour gaat omdat ze als set werken.

Het product is defect en je gaat nu de reparatieprocedure in. Beroepen op WKOA zou niet netjes zijn.

Tot nu toe heb ik geen gekke dingen gehoord. Wat er gebeurt is meer de regel dan uitzondering.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:54
Een garantie afhandeling moet zonder te veel overlast voor de koper gebeuren, het feit dat je je computer niet kan gebruiken en dat de winkel zelf al aan geeft dat dit enkele weken kan duren kan je zien als overmatig overlast. Als je dit netjes met de winkel bespreekt kan je misschien tijdelijk ander RAM opgestuurd krijgen, al weet ik niet hoe meewerkend Alternate hier in is, zelf nooit bij hen iets terug hoeven sturen.

https://www.consumentenbo...ie-binnen-garantietermijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
LED-Maniak schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:11:

Je bestelt een product bestaande uit een set van twee geheugensticks. Het is normaal dat als er een defect aan een product zit, het gehele product retour gaat omdat ze als set werken.

Het product is defect en je gaat nu de reparatieprocedure in. Beroepen op WKOA zou niet netjes zijn.

Tot nu toe heb ik geen gekke dingen gehoord. Wat er gebeurt is meer de regel dan uitzondering.
Alternate stuurt mij een product wat niet werkt, dit levert mij een hoop stress op bij het in mekaar zetten van een nieuw systeem, je weet niet direct waar de fout zit dus dat kost tijd om uit te zoeken.

Vervolgens wordt het behandelijk als een normaal defect terwijl je het zelf nooit werkend hebt ontvangen.

Beroepen op WKOA zou inderdaad niet netjes, maar dat is de vraag moet je dus in dit geval jezelf benadelen door wel eerlijk te zijn en te moeten wachten op een trage service afdeling. Het testen van een set ram kost niet veel tijd en zou in mijn ogen bij een doa dan prioriteit mogen hebben.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
LED-Maniak schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:11:

Wat je zegt klopt natuurlijk; maar voor de consument blijft het wel krom. Je hebt bij een DOA nu 2 keuzes;
- Beroepen op WKOA (wat in je voordeel werkt, gezien je niet hoeft te wachten)
- DOA aanmelden en wachten op reparatie (netter, maar werkt niet in je voordeel)

Kijkend naar de consument zou het dan van Alternate netjes zijn om direct een nieuw setje op te sturen. Want hoe dan ook; als de DOA terecht is dan gaat hij terug naar de fabrikant en krijgt Alternate een nieuwe of gerepareerde set (no way dat ze dit repareren overigens). En daarnaast heeft de consument altijd recht zich nog te beroepen op de WKOA.

@Snol als ik jou was zou ik gewoon een nieuw setje (ergens anders) bestellen. Zodra je de DOA hebt ontvangen alsnog terugsturen onder WKOA. Heb je direct je nieuwe setje, en geen dubbele kosten (misschien wat met de verzendkosten, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Flamesz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:14:
Een garantie afhandeling moet zonder te veel overlast voor de koper gebeuren, het feit dat je je computer niet kan gebruiken en dat de winkel zelf al aan geeft dat dit enkele weken kan duren kan je zien als overmatig overlast. Als je dit netjes met de winkel bespreekt kan je misschien tijdelijk ander RAM opgestuurd krijgen, al weet ik niet hoe meewerkend Alternate hier in is, zelf nooit bij hen iets terug hoeven sturen.

https://www.consumentenbo...ie-binnen-garantietermijn
Dank je voor dit advies en zal dit nogmaals neerleggen bij de klantenservice. Het is verder geen speciaal geheugen en gewoon op voorraad bij ze.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Montaner schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:18:
[...]

Wat je zegt klopt natuurlijk; maar voor de consument blijft het wel krom. Je hebt bij een DOA nu 2 keuzes;
- Beroepen op WKOA (wat in je voordeel werkt, gezien je niet hoeft te wachten)
- DOA aanmelden en wachten op reparatie (netter, maar werkt niet in je voordeel)

Kijkend naar de consument zou het dan van Alternate netjes zijn om direct een nieuw setje op te sturen. Want hoe dan ook; als de DOA terecht is dan gaat hij terug naar de fabrikant en krijgt Alternate een nieuwe of gerepareerde set (no way dat ze dit repareren overigens). En daarnaast heeft de consument altijd recht zich nog te beroepen op de WKOA.

@Snol als ik jou was zou ik gewoon een nieuw setje (ergens anders) bestellen. Zodra je de DOA hebt ontvangen alsnog terugsturen onder WKOA. Heb je direct je nieuwe setje, en geen dubbele kosten (misschien wat met de verzendkosten, maar goed).
Als jij je op WKOA beroept en alternate test het setje ram voordat ze het weer verkopen en ze ontdekken dat een van de twee defect is, dan ga je exact dezelfde procedure weer in of ze zeggen dat het defect door eigen toedoen ontstaan is.

Het zou van alternate netjes zijn als ze dat doen. Heeft TS al gebeld en het uitgelegd? Of heeft hij alleen een standaardreactie ontvangen?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
@Montaner Ben nu bezig om via V&A iets te regelen, probleem was dat mijn budget op was gegaan met de spullen die ik had besteld en geen rekening gehouden gehad met een doa onderdeel wat ik uit eigen zak dan dubbel moet kopen.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
@LED-Maniak Alles is via e-mail verlopen qua contact maar voelde weinig sympathie en hun volgen gewoon hun standaard procedures. Heb wel mijn frustratie proberen duidelijk te maken.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:18:
Na navraag blijkt mijn pakket nog niet geopend te zijn en kan het meerdere weken duren voor het getest gaat worden en eventueel nog langer indien ze het terug moeten sturen naar de fabrikant.
Daarmee is @Alternate.nl (Of @AlternateBE in gebreke. Wetboek 7:21 is duidelijk dat iets dergelijks binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast dient te gebeuren.

Overlast kan beperkt worden door je een reepje te laten houden of een tijdelijke vervanging te sturen. Op die manier is de wachttijd van weken minder vervelend. Of ze kunnen de wachttijd beperken door alvast een vervanging te sturen.

Laten weten dat je bevestiging wil van een oplossing binnen 14 dagen, met de mededeling dat na 14 dagen ingebrekestelling volgt desnoods met dagvaarding. Dialoog met medewerkers heeft meestal weinig zin omdat bij de meeste winkels de medewerkers ook de wet niet kennen. Je zal dus moeten doordringen tot iemand die de zaak wel op kan pakken zoals ze verplicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Het zou in mijn ogen mooier zijn als een doa wordt opgenomen in de WKOA en niet gezien wordt als een normaal defect wat nu dus wel het geval blijkt.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
@Verwijderd Ik zal daar met toekomstige gelijke problemen beter over nadenken. Ik zal in dit geval nogmaals contact opnemen met de klantenservice al ben ik eerder bang dat ze straks het juist een lagere prioriteit gaan geven omdat ik nu een lastige klant aan het worden ben.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Ik wil iedereen bedanken voor zijn input en hopelijk zelf en anderen eerst even na laten denken voor ze een doa op de normale garantie wijze proberen af te handelen.

Het komt helaas in mijn ogen steeds vaker voor dat een consument meer een tester wordt van het product of het wel voldoet, omdat de quality control van goederen en diensten steeds harder achteruit gaat.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:06:
Vooronderzoek naar de winkel zelf had beter gekund, dat van de drie producten die je besteld er 1 doa is dan hopelijk een geval van pech hebben.
Want? Het is niet alsof bij de ene winkel alleen defecte producten verkocht worden en de ander niet. Zeker bij dergelijke shops niet.
Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:38:
Ik wil iedereen bedanken voor zijn input en hopelijk zelf en anderen eerst even na laten denken voor ze een doa op de normale garantie wijze proberen af te handelen.

Het komt helaas in mijn ogen steeds vaker voor dat een consument meer een tester wordt van het product of het wel voldoet, omdat de quality control van goederen en diensten steeds harder achteruit gaat.
Je verwacht serieus dat als je een product koopt, bij welke winkel dan ook, dat daar geen defect exemplaar tussen kan zitten? :? Sommige repen RAM worden bijvoorbeeld vaak pas ondersteund na een BIOS-update, wellicht is dat bij jou bijvoorbeeld ook het geval.

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
@CH4OS Nee, maar hoe ze ermee omgaan wel. Heb achteraf pas gezien dat meer mensen moeite hadden met de klantenservice van Alternate, dus dit had me kunnen duwen richting een andere winkel. Hoop dat je dit bedoelde.

Bios update gedaan en werkelijke elke combinatie mogelijk geprobeerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Snol op 15-12-2017 13:49 ]

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah, op die manier. :) Ja, de after sales van Alternate is helaas al wat jaren op zijn retour.
Al moet ik zeggen dat mijn ervaringen met after sales niet negatief zijn, al bleek ik die uiteindelijk niet (meer) nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:31:
@Verwijderd Ik zal daar met toekomstige gelijke problemen beter over nadenken. Ik zal in dit geval nogmaals contact opnemen met de klantenservice al ben ik eerder bang dat ze straks het juist een lagere prioriteit gaan geven omdat ik nu een lastige klant aan het worden ben.
Zodra jij ze officieel in gebreke stelt, is treuzelen helemaal een slecht idee. Zoals Floppus al aangeeft is Alternate mogelijk onwettig bezig. Een ingebrekestelling is een proces waarmee je aangeeft dat je eist dat Alternate zich gaat gedragen zoals de wet voorschrijft of anders mogelijk juridische stappen zal ondernemen. Zodra ze dan jou een lagere prio geven, hangen ze direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik heb een soortgelijk iets ook eerder gehad met een videokaart. De fans draaiden constant op 100% na een halve seconde na booten (direct uit de verpakking). Gebeld en aangegeven wat de mogelijkheden waren, ze geven aan dat ik recht heb op garantie. Ik wilde er direct een nieuwe in plaats van vervanging waar ik weken op kon wachten. Dit was niet mogelijk.
Aangegeven dat gebaseerd op de kwaliteit van het product en de service ik middels WKOA de koop ontbond, netjes retour en nogmaals herinnerd dat product defect is.
Daarna gewoon opnieuw besteld bij dezelfde partij, achteraf had ik het gewoon ergens anders moeten bestellen.
Was helaas wel gedurende twee weken 2x mijn aankoopbedrag kwijt, maar heb maar één dag zonder videokaart gezeten. Als je het mij als klant moeilijker maakt dan nodig dan 'misbruik' ik mijn recht ook.

[ Voor 7% gewijzigd door True op 15-12-2017 14:07 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Ja daar kwam het ook op neer of je in die situatie gepushed wordt om je rechten te misbruiken. Had zelf gehoopt op meer klantvriendelijkheid en dat een doa niet hetzelfde is als een product wat werkend is geweest en binnen redelijke termijn defect is geraakt. En dan de vraag of je er terug zou komen als klant. In jouw geval @True loop je natuurlijk het risico dat het je 2x overkomt.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
@Yorinn Topic mag van mijn kant gesloten worden, ben veel inzicht rijker en hopelijk kan het iemand zijn keuze in de toekomst vergemakkelijken.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:49
@Snol Yorinn zal hem niet zo snel sluiten. Dit gebeurt eigenlijk alleen het te erg uit de hand is gelopen of dat de TS te weinig eigen inzet heeft getoond. Beide zijn niet het geval. En mocht je er na bv 14 dagen nog steeds niet uitkomen met Alternate kan je altijd dit topic weer gebruiken ipv een heel nieuw topic. Hopelijk is het snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Dank je @loki504 Dat hoop ik ook :)

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:23:
Ja daar kwam het ook op neer of je in die situatie gepushed wordt om je rechten te misbruiken. Had zelf gehoopt op meer klantvriendelijkheid en dat een doa niet hetzelfde is als een product wat werkend is geweest en binnen redelijke termijn defect is geraakt. En dan de vraag of je er terug zou komen als klant. In jouw geval @True loop je natuurlijk het risico dat het je 2x overkomt.
Twee keer een DOA is zeer, zeer onwaarschijnlijk.

offtopic:
p.s. er wordt van je verwacht dat je je laatste post edit als je wat toe te voegen hebt en niet meerder posts achter elkaar maakt (je geeft hierdoor ongewenst je topic een 'bump' in de actieve topic's list).

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Topicstarter
Kan uit dezelfde batch zijn natuurlijk, had zelf het risico niet willen nemen in deze gevallen, maar het dan toch "veilig" bij een andere winkel besteld.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Snol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:27:
@Yorinn Topic mag van mijn kant gesloten worden, ben veel inzicht rijker en hopelijk kan het iemand zijn keuze in de toekomst vergemakkelijken.
Topics gooien we niet zomaar op slot als het probleem is opgelost. Wil je wel letten op het dubbelposten en gewoon de "Wijzig"-knop gebruiken hiervoor?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1