[suggestie] Vaste keus voor Multipage of Singlepage layout

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• LodanMax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:45

LodanMax

Systeembeheerder

Topicstarter
Ik lees regelmatig hier op Tweakers langere reviews of achtergrondverhalen.
Deze worden normaal altijd in Multi-page layout weergegeven:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zc89V8h.png

Met de knoppen linkboven kan ik wel switchen tussen Single-page of Multi-page.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s6SVdZO.png
Echter zou ik het handiger vinden, omdat ik zelf liever de Single-page layout lees, dat er een optie is om dit vast te houden, d.m.v. koekjes of een instelling.

Please consider the environment before posting on the internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 12:52

P_Tingen

omdat het KAN

En dan het liefst automagisch: als je kies voor een layout, krijg je de volgende keer automatisch dezelfde layout te zien

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:26

LankHoar

Langharig tuig

Ik vind dit een goed idee. Momenteel zit de knop bovendien onder de eerste pagina (op mobile), dus dan moet je 2x langs dat stuk tekst scrollen (bij openen artikel en nadat je op die knop drukt). Logischer plaatsing zou bovenaan het artikel zijn, net als op de desktop variant van de website.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• PPie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06-2022
Dit zou van mij ook een instelling mogen zijn in het user account Instellingen -> Lay-out scherm, desnoods enkel voor betalende gebruikers (ivm met de verminderde advertentieinkomsten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

Dit idee is inmiddels al 8 jaar oud, maar ik loop er ook tegenaan. Ik zie vast over het hoofd waar dit ingesteld kan worden, maar elke keer wanneer ik een artikel met inhoudsopgave open moet ik het handmatig omzetten naar singlepage-opmaak. Waarom dat overigens Engels-Nederlands in één combinatie is ontgaat mij ook trouwens. Mooier is dan "singlepage-layout" te gebruiken.

Als er een vinkje bij komt met; "Keuze onthouden", is het al gelijk duidelijk. Als het met het profiel meegaat zal het helemaal top zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucb1e
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 14:42
Ik heb dit overigens opgelost door de URL aan te passen wanneer het een reviewartikel op de frontpage is, zodat het altijd naar de single-page lay-out gaat:
code:
1
2
3
4
if (strpos($uri, '/reviews/') === 0) {
    // link single-page layout by default by inserting /all/ after the review ID
    $uri = preg_replace('@(/reviews/[0-9]+)/@', '\1/all/', $uri);
}
Pagina: 1