Ik heb sinds vandaag mijn notebook via tv-out met mijn tv aangesloten, nou doet alles het perfect (ik zie al mijn handelingen op tv verschijnen)
Maar (altijd is er een maar anders plaats ik het niet
)
Als ik een DivX (niet illegaal, je mag denken wat je wilt) draai (.avi) dan krijg ik een zwart scherm met alleen nog een muis in beeld
Als ik met Media Player 7.0 die .avi opstart zie ik een glimp van het beeld en daarna zie ik op mijn notebook wel heel het filmpje maar op mijn tv --> Een media player met een zwart stuk int midden waar het filmpje had moeten staan
Er werd mij aangeraden PowerDVD 3.0 te installeren, na ook DAT te hebben gedaan, zelfde probleem
weer een zwart beeld met alleen een muis, en op mijn notebook werd het filmpje weer keurig afgespeeld...
Ik ben hopeloos
Tnx in advance als je een oplossing weet
Jeroen
Maar (altijd is er een maar anders plaats ik het niet
Als ik een DivX (niet illegaal, je mag denken wat je wilt) draai (.avi) dan krijg ik een zwart scherm met alleen nog een muis in beeld
Als ik met Media Player 7.0 die .avi opstart zie ik een glimp van het beeld en daarna zie ik op mijn notebook wel heel het filmpje maar op mijn tv --> Een media player met een zwart stuk int midden waar het filmpje had moeten staan
Er werd mij aangeraden PowerDVD 3.0 te installeren, na ook DAT te hebben gedaan, zelfde probleem
Ik ben hopeloos
Tnx in advance als je een oplossing weet
Jeroen
.