Toon posts:

audi A6 steeds platte batterij

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
..weet iemand een oplossing betreffende het feit dat mijn batterij steeds plat is nadat mijn wagen 2 dagen stilstaat.Ik heb een nieuwe batterij geplaatst ,maar .dit helpt niet. Bij het afsluiten moet er eigenlijk nog iets stroom verbruiken,want het kan niet meer aan de batterij liggen.Graag hulp hierbij.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:03
Vervelend, maar wat verwacht je dat wij gaan doen?

Lees eens wat FAQs door, je geeft te weinig info, en je verwacht maar dat wij even hulp bieden. Zo werkt het helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welk model A6? Maar ik neem aan dat je met de auto ook al bij een garage bent geweest?

Het kan namelijk ook zijn, aanname, dat je accu helemaal niet bijlaadt tijdens het rijden. Je zet er een nieuwe in, rijdt er een stuk mee, parkeert de auto en 2 dagen later is de spanning te laag om nog te kunnen starten.

Doet helemaal niets het dan meer? Ook geen interieur-verlichting of iets dergelijks?

Uit mijn hoofd; ik dacht dat bij mijn A6 in het handboekje stond dat het start-stop systeem bij voorkeur uitgeschakeld moet zijn onder (zeer) vochtige omstandigheden. Reden onbekend maar ik doe het ook even uit mijn hoofd.

Misschien dat je ook even Het grote Audi topic - Deel 5 kan lezen om te kijken of er vergelijkbare issues bij iemand zijn geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2017 08:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:33
Eerst de laadstroom meten en daarna meten wat stroom verbruikt als de motor niet loopt. Daarna de zekeringen er een voor een uit trekken en kijken of het verbruik dan verminderd.

Zie ook https://www.mvwautotechni...andestiene_verbruiker.htm

Al zou ik gezien de karige topicstart hem even een belletje plegen naar de garage en even vragen of zij het na willen kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door .Maarten op 15-12-2017 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:29

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Of je meet (met de auto uitgeschakeld) of er stroom over één van de zekeringen loopt - dan weet je of er iets stroom trekt op dat moment. Zo kwam ik er ooit eens achter dat de motor van de automatische antenne van mijn wijlen 320i de accu leegtrok.