Vaatwasser met warmwateraansluiting op koud water

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:53

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Nu heb ik er een op het oog maar bij de productspecificaties staat dat hij een warmwateraansluiting heeft. Nu vermoed ik dat dit betekend dat hij op zowel warm als koud aangesloten kan worden. Echter nergens vind ik terug of zulke vaatwassers inderdaad ook alleen op koud kunnen worden aangesloten. Zou het graag zeker weten voor bestellen.

Type op het oog: AEG FSE63600.

Dus: kunnen vaatwassers waarbij vermeld staat dat ze een warmwateraansluiting hebben ook alleen op koud water worden aangesloten?

P.s. Ik begrijp dat dit minder energiezuinig zou zijn volgens de boekjes.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Beste antwoord (via Flapmo op 15-12-2017 09:06)

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:39
De gebruikershandleiding zegt gewoon dat het allebei mogelijk is, maar dat een warmwateraansluiting minder kosten met zich meebrengt doordat er minder verwarmd hoeft te worden (pagina 24).

http://www.electrolux-ui....17%5C117%5C885751umNL.pdf

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-07 11:52
Meen me te herinneren van een jaartje terug dat ik bij een machine was die inderdaad op de warmwateraansluiting was aangesloten dat deze minder goed drogen deed dan toen hij op een koudwater aansluiing zat. Was iets met vocht en condensatie.

Als ze alleen een warmwateraansluiting hebben dan zit er vaak geen groot verwarmingselemant in.

[ Voor 17% gewijzigd door Cave_Boy op 15-12-2017 07:35 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:39
De gebruikershandleiding zegt gewoon dat het allebei mogelijk is, maar dat een warmwateraansluiting minder kosten met zich meebrengt doordat er minder verwarmd hoeft te worden (pagina 24).

http://www.electrolux-ui....17%5C117%5C885751umNL.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:53

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Bedankt. Overheen gelezen. Keek hem snel door maar zocht vervolgens naar de installatiehandleiding die ik nergens kon vinden op internet. d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 15-12-2017 09:09 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming