Wie weet wanneer het contract van Telfort met Libertel nu echt afgelopen is. Ik heb namelijk een paar weken geleden gebeld om te vragen hoe het zat, maar er werd toen al gezegd dat ik niet meer met libertel kon bellen, ik kan het nu echter nog steeds. Wie weet wannneer het contract echt eindigt?
Verwijderd
je merkt vanzelf wanneer het ten einde is.. sommige gebieden zullen nog met libertel bereikbaar zijn maar dat verdwijnt vanzelf
Ik hoop voor je dat het nog effe duurt want ik vertrouw Telfort voor geen kont, vraag me niet waarom.
Week nie...Waarom?
.... Ik weet het ook niet
heb ooit uit zeer betrouwbare bron dat telfort net zolang op libtel blijft roamen als dat het nodig is. Beetje bij beetje zetten ze meer paaltjes neer en hebben een groter eigen dekkingsgebied en als dat gebied dan goed genoeg is stoppen ze met libtel roaming in dat gebied.. maar vooralsnog blijft het wel ff doorgaan denk ik
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Telfort heeft zijn dekking snel uitgebreid, Er zijn nog een paar gebieden waar je libertelroaming hebt, volgens mij zijn die op dit kaartje in een afwijkende kleur (groenig) aaangegeven:
http://www.telfort.nl/clusterindex.jsp?Node_ID=95
Verwijderd
Ik heb ze vandaag nog aan de telefoon gehad en in gebieden waar de dekking van het Telfort netwerk nog niet oke is, houden ze de roaming met Libertel aan totdat hun eigen netwerk voldoende capaciteit heeft. Het wordt dus gefaseerd opgezegd.
Zal voor Libertel toch ook weer lekker zijn. Oké, ze vangen niet meer de pieken van telfort, maar ze hebben dan wel weer wat meer ruimte op hun eigen masten.
.... Ik weet het ook niet
Hoe zit het dan met de kosten bij het overschakelen naar Libertel?
Gewoon de telefoonkosten die Libertel rekent, niets extra's?
Verwijderd
Vestrekt Telfort toch onjuiste informatie, want in Zeeland is de roaming met Libertel al uitgeschakeld, behalve voor de nummerreeks die ingebruik is voor de postbank toestelletjes.
EN heb je dus geen bereik meer.
Al diverse malen met Telfort gebeld, maar dan duurt het nog 2 weken, dan nog 4 en vervolgens weer 2, maar ondertussen gewoon waardeloos.
Maak du ook even mijn beltegoed op en stap over naar een andere provider.
Al diverse malen met Telfort gebeld, maar dan duurt het nog 2 weken, dan nog 4 en vervolgens weer 2, maar ondertussen gewoon waardeloos.
Je betaald de kosten die Telfort zelf rekent, geen verschil dus...geen extra kosten bij bellen op Libertel-netwerk.Op maandag 30 juli 2001 08:34 schreef Canard het volgende:
Hoe zit het dan met de kosten bij het overschakelen naar Libertel?
behalve voor de postbank-telefoontjes
Het lijkt me stug dat Telfort met twee maten meet.
Verwijderd
doen ze nietOp maandag 30 juli 2001 22:30 schreef valkenier het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben alle bestaande prepaid klanten inmiddels van Libertel gehaald. Alleen de Postbanknummers en de heelveelbellers mogen voorlopig nog gebruik maken van Libertel. Maar ik dacht dat zo tegen oktober-november de stekker er helemaal uitgaat.Op maandag 30 juli 2001 22:30 schreef valkenier het volgende:
[..]
![]()
Antenne en masten malloot
Libertel gebruik voor abonnementen van Telfort is nog steeds mogelijk in Zeeland. Het is heel moeilijk te zeggen wanneer een bepaalde zendmast in gebruik genomen word maar als klantenservice in weken spreekt spreekt ze niet de waarheid. Ze kunnen slechts en dan nog onder voorbehoud zeggen of de dekking in de komende twee maanden zal verbeteren. Maar ik dacht dat Zeeland redelijk gedekt is. Al zullen er altijd plaatsen blijven waarbij de dekking binnenshuis niet denderend is. Zeker in wat minder dicht bewoonde gebieden.Op maandag 30 juli 2001 09:37 schreef Keja het volgende:
Vestrekt Telfort toch onjuiste informatie, want in Zeeland is de roaming met Libertel al uitgeschakeld, behalve voor de nummerreeks die ingebruik is voor de postbank toestelletjes.
Antenne en masten malloot
Afgelopen weekend was ik in Zeeland en daar kon ik met mijn Telfort-abbo gewoon via Libertel bellen.Op maandag 30 juli 2001 09:37 schreef Keja het volgende:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Het staat ook nog steeds op de site. Als je dit plaatje bekijkt vreidt telfort toch wel snel de dekking uit. Nu ook al op Vlieland/Terscheling. Daar was tot voor kort niets..
Verwijderd
dat zijn uitzonderingen ik ben blij als libtel er helemaal af is.. zijn we eindelijk van dat gezeur afOp dinsdag 31 juli 2001 08:43 schreef pven het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik in Zeeland en daar kon ik met mijn Telfort-abbo gewoon via Libertel bellen.
steeds dat heen en weer van ja maar ik heb toch daar en daar nog bereik met libtel
(no offence)
't is heel sim-pel in wezen. Je kunt met telfort niet meer met Libertel bellen, TENZIJ telfort 0,0 bereik heeft, dan schakelt 'ie alsnog over naar libertel. En ik kan het weten, want ik ben in een aant al gebieden geweest waar ik tegelijk een telfort en een libertel naast elkaar had liggen. Op het moment dat telfort wegviel sprong ie keurig over naar Libertel, dit was btw. vorige week..
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
ik zelf kan niet meer op het lib netwerk maar mijn bro heeft ook telfort en hij kan nog wel.
zou niet weten waar dat aan kan liggen
zou niet weten waar dat aan kan liggen
"If u do something do it with style, or do it at all."
Je spreekt jezelf tegen: eerst zeg je dat je alleen op Libertel over kan gaan als Telfort geen bereik meer heeft en vervolgens zeg je op Libertel over kan schakelen als je ook Telfort kan kiezen.Op woensdag 01 augustus 2001 00:22 schreef kamstra het volgende:
't is heel sim-pel in wezen. Je kunt met telfort niet meer met Libertel bellen, TENZIJ telfort 0,0 bereik heeft, dan schakelt 'ie alsnog over naar libertel. En ik kan het weten, want ik ben in een aant al gebieden geweest waar ik tegelijk een telfort en een libertel naast elkaar had liggen. Op het moment dat telfort wegviel sprong ie keurig over naar Libertel, dit was btw. vorige week..
Btw: thuis kan ik kiezen tussen Telfort en Libertel en ze doen het beiden best redelijk. En ik kan het weten, want ik woon in mijn eigen huis.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1