• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 15:56
Iemand die twitch lag heeft vandaag?
Stream gaat bij mij bufferen, voorheen nooit last gehad.
Misschien ligt het aan Ziggo want ik heb meerdere twitch servers geprobeerd met de chrome twitch server picker extensie en ik heb ook nog met firefox geprobeerd maar het helpt niet.

• Adhati
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-06 13:00
Ja, meerdere mensen die Ziggo hebben klagen over hetzelfde, waaronder ik. Is nu al meerdere uren zo.

• Stark
Ik heb nu ook nog eens met de Android Twitch app geprobeerd en ik krijg hetzelfde, het ligt dus niet aan mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Laatst online: 08:40
DNS server van Ziggo misschien?

Wat gebeurd er als je de DNS van google gebruikt?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Had hier gisteren ook last van, ik kon op 480p vloeiend kijken, maar daar werd ik niet per se vrolijk van.

Overigens zit ik ook bij Ziggo met ethernet aansluiting op PC. Youtube video's 1080p waren no problem en speedtest gaf ook de normale snelheid aan. Alleen Twitch livestreams leek hij problemen mee te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
Schijnbaar is het opgelost nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28
Is dit een bekend probleem bij Ziggo want ik word er nu echt kotsmisselijk van.

Heb de chrome extension om servers te wisselen, heb cache ip's geblokkeerd maar niets helpt anders dan 360p kijken.
Goed waardeloos zo.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bad Brains schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 20:28:
Is dit een bekend probleem bij Ziggo want ik word er nu echt kotsmisselijk van.
Euh, dit topic is meer dan 4 maanden oud; neem toch aan dat je de afgelopen 4 maanden toch minstens even met Ziggo hebt besproken dat het niet goed gaat bij jou? O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:28
Ik lees hier dat het schijnbaar een probleem is met Ziggo. Dan toch niet zo vreemd om een draad te rezzen met deze info?
En het probleem is bij mij niet 4 maanden, dus uhm. he?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Pagina: 1