Draadloze thermostaat, aanstuurbaar via Google Home?

Pagina: 1
Acties:

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:14
Hoi

Ik ga binnenkort verbouwen. En ik heb nu nog in mijn woonkamer een moederhaard (CV-haard met gashaard).
Daarop (de CV) is een modulerende thermostaat aangesloten, bedraad.
Nu wil ik dat vervangen, met oog op de verbouwing ook.

Nu was ik aan het kijken voor draadloze thermostaten, aanstuurbaar via Google Home.
Nu vind ik snel de nest en Toon, maar die dingen geven info door aan de leverancier.
Dat is me te veel.

Ik wil via mijn Google Home kunnen zeggen : lower temp with 2 degrees, of zoiets. Of aangeven wanneer hij aan moet gaan. Maar geen contact met de leverancier.

Bestaat dat? En wat is dat dan?

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:39

-tom-562

Oliesjeik

"Nu vind ik snel de nest en Toon, maar die dingen geven info door aan de leverancier.
Dat is me te veel."

Dat vind je wel erg, maar hetgeen wat je zoekt stuurt alles naar Google, en dat vind je niet erg? Does not compute :P

[ Voor 5% gewijzigd door -tom-562 op 15-12-2017 07:32 ]

Vaak bu'j te bang!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:14
-tom-562 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:32:
"Nu vind ik snel de nest en Toon, maar die dingen geven info door aan de leverancier.
Dat is me te veel."

Dat vind je wel erg, maar hetgeen wat je zoekt stuurt alles naar Google, en dat vind je niet erg? Does not compute :P
Kan, maar de GH is een keuze die ik wel maak. Hoeft niet nog verder. En is niet de vraag hier.
Maar topic kan dicht, zit al in het eigenlijke topic dat ik tegen kwam.

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:20:

Nu vind ik snel de nest en Toon, maar die dingen geven info door aan de leverancier.
Dat is me te veel.
DOES NOT COMPUTE.