Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb 5 dagen mijn p10 foto's geknipt naar een usb stick en dan een hard reset uitgevoerd helaas heeft mijn zoontje mijn usb stick kapot gemaakt is er nog een mogelijkheid om deze fotos terug te krijgen?mvg

Beste antwoord (via Verwijderd op 15-12-2017 16:25)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd op Tweakers is het de bedoeling om voor het aanmaken van een topic eerst wat eigen inzet te tonen. Lees dus even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Verder heb ik je titel nog even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Modbreak:@de rest, zullen we de reacties over meer backups maken achterwege laten? Daar heeft de TS momenteel helemaal niks aan. :)

Als je geen backup meer hebt, dan acht ik de kans nihil dat je het nog terug krijgt. Je kan de telefoon naar een speciaal bedrijf sturen wat kan kijken of er nog resten achtergebleven zijn. Dit zijn alleen wel altijd opdrachten van aantal honderden euro's

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:04
Als de politie het moet doen voor een moordzaak wordt het al lastig.
Dus het antwoord gaat waarschijnlijk zijn nee.

Maar hoe kapot is die usb stick?

Verwijderd

Topicstarter
Is in 2 gekraakt en ook nog es in water geraakt dus denk niet meer te redden ik lees soms dat fotos die je verwijdert nog kan terughalen heb er een paar niet geknipt en die staan er nog op na de hard reset

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:38
De foto's waren toch niet belangrijk, anders had je wel een backup, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ben heel dom geweest maar back up van google lag af

Verwijderd

Topicstarter
Had natuurlijk niet verwacht dat die usb stick stuk ging gaan

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 49% gewijzigd door rens-br op 15-12-2017 12:00 ]

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:58
upje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:18:
De foto's waren toch niet belangrijk, anders had je wel een backup, toch?
Als je niks toe te voegen hebt behalve de standaard comment bij dataverlies dan kun je ook net zo goed niks posten toch?

Ontopic:
Als je mazzel hebt dan heb je ergens toegestaan dat Google van je foto's via Google photos een backup heeft gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Zal es kijken bedankt zou recuva of diskdigger niet helpen durd niet direct iets zo ondernemen bedankt voor jullie reacties waardeer ik

Verwijderd

Topicstarter
Geen back up net gecheckt :-(

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 67% gewijzigd door rens-br op 15-12-2017 12:01 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd op Tweakers is het de bedoeling om voor het aanmaken van een topic eerst wat eigen inzet te tonen. Lees dus even Het algemeen beleid #quickstart door en pas dan je openingspost aan.

Verder heb ik je titel nog even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Modbreak:@de rest, zullen we de reacties over meer backups maken achterwege laten? Daar heeft de TS momenteel helemaal niks aan. :)

Als je geen backup meer hebt, dan acht ik de kans nihil dat je het nog terug krijgt. Je kan de telefoon naar een speciaal bedrijf sturen wat kan kijken of er nog resten achtergebleven zijn. Dit zijn alleen wel altijd opdrachten van aantal honderden euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt is het een verschil tussen knippen en foto's verwijderen? Ik lees vaak dat je data na een hard reset nog makkelijk te achterhalen is of was dat vroeger met oudere smartphones
Pagina: 1