Ik snap dat het voor andere users niet mogelijk is om te reageren in de topics zelf, maar het lijkt me handig om toch te kunnen rapporteren. Als er bijvoorbeeld hele PM gesprekken worden gepubliceerd zoals nu.
Verwijderd
Topicreports zijn handig om de crew ergens op te attenderen. Omdat alleen crew en topicstarters kunnen reageren op een topic in SeM, heeft een topicreport-functie daar niet zoveel zin.
Half mee eens; het komt toch "te vaak" voor in SM maar ook in SF of VA dat een topicstarter, al dan niet in paniek, direct met teveel prive-info gaat gooien zoals mail-adressen, 06-nummers etc. En in sommige gevallen ook meteen "oplichting!!11".Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:15:
Omdat alleen crew en topicstarters kunnen reageren op een topic in SeM, heeft een topicreport-functie daar niet zoveel zin.
Op bepaalde tijdstippen, zou het handig zijn als een TR kan worden aangemaakt zodat elke online mod/admin op de hoogte wordt gebracht van de betreffende data.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dus is het toch handig voor users om de crew ergens op te attenderen? Ik zie niet waarom dit alleen de TS mag zijn. Vaak is het juist iets wat de TS doet dat gerapporteerd zal worden en dat zal hij/zij dus zelf niet doen.Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:15:
Topicreports zijn handig om de crew ergens op te attenderen. Omdat alleen crew en topicstarters kunnen reageren op een topic in SeM, heeft een topicreport-functie daar niet zoveel zin.
Als crewlid zie je een TR pas als je het forum open trekt. Als je dat forum open trekt dan doe je dat om de openstaande topics te bekijken. Rapporteren van topics die je als crewlid tóch al bijna per definitie gaat openen ongeacht of er een rood icon voor staat of niet voegt niet heel veel toe.MuddyMagical schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:23:
[...]
Dus is het toch handig voor users om de crew ergens op te attenderen?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.