Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop voor school

Pagina: 1
Acties:

• 1234pk6
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 12:23
Na het waarschijnlijk overlijden van mijn latop die nou al 6-7 jaar oud is en een waardeloze accu heeft ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.

deze laptop gebruik ik enkel op school en voor school opdrachten. De programma's die ik zal gebruiken zijn: Internet/Google Chrome, Word, Excel, en nog wat kleine lichte programma's van school om processen uit te lezen en aan te sturen (weet zo niet hoe het programma heet). tevens zal ik zo nu en dan er wat Runescape op spelen, want school is saai :D. zware games speel ik wel op mijn game pc.

Ik wil ongeveer 650 euro uitgeven voor de laptop, kan nog wel een klein beetje rekken maar liever niet, ik ga deze laptop ongeveer nog maar 2,5 jaar gebruiken.

De laptop zit altijd in mijn schooltas om mee naar school te nemen, hoeft niet perse de lichtste te zijn, ga meestal toch met de auto naar school. De accuduur is ook niet zeer belangrijk aangezien ik altijd ter beschikking ben over een stopcontact. Ik heb wel liever een laptop met een scherm van 15,6", vindt ik gewoon een fijne maat, past ie ook nog mooi in mijn laptoptas van mijn laptop die ik nu heb.

Ik heb de voorkeur voor een Asus laptop, gewoon omdat ik er altijd goede aard bij heb gehad. Ik wil zeker geen Lenovo, geen goede verhalen over gehoord en gezien. Graag een Intel Core I5, idk heb Intel altijd fijn gevonden. als het mogelijk is een lichte videokaart.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

categorie: Laptops gebruik de filters en met de resultaten kun je verder zoeken naar reviews etc.

39

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-11 22:22
Filters in de pricewatch?

Don't let perfect be the enemy of good.

• TonyZh
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-10-2022
Deze laptops voldoen aan je eisen:
Asus VivoBook A540UA-DM095T (Qwerty toetsenbord) (Nieuwere CPU)

Of Asus AsusPro Essential P2530UA-DM0815T (Meer opslag dan de Asus VivoBook)

Als je een betere keuze wilt vinden dan zul je jezelf niet moeten beperken tot een merk, want veel betere opties zijn er nu niet meer.

Je zei:'Internet/Google Chrome, Word, Excel, en nog wat kleine lichte programma's van school om processen uit te lezen en aan te sturen (weet zo niet hoe het programma heet). tevens zal ik zo nu en dan er wat Runescape op spelen,'

Maar ik begrijp dus niet waar de Core I5 voor nodig is, want je kunt het makkelijk met een Core I3 gebruiken. Als je geen GPU hebt om de volledige kracht van je processor te gebruiken dan vind ik het zonde van je geld.
De Intel HD graphics zijn bij elke processor ongeveer even snel en slecht dus.

Als je later een wat zwaardere opleiding gaat doen in de ICT of Techniek waar de progamma's veel processor kracht vereisen bijvoorbeeld. Kies dan vooral deze optie.

Maar als dat niet zo is kijk dan vooral verder.

• 1234pk6
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 12:23
ben laatst bij mijn computer speciaal zaak geweest waar ik altijd kom. daar boden ze me nagenoeg dezelfde laptop aan alleen was het een variant met 4gb ram. ze vroegen 820 euro dat hield wel in dat ze er een virus scanner (kaspersky 1 jaar licentie) bij deden, office pakket en gratis gegevens van mijn oude laptop overzetten.

ze vroegen anders 65 euro om de gegevens over te zetten als ik zelf via ergens anders een laptop haal.

weet iemand goedkope oplossingen voor office en virus scanner. ik weet dat er office 365 is dat ik gratis van school heb, alleen dan moet ik altijd internet hebben.