"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik denk dat een developer hier wel iets over kan zeggen, dus: @crisp?
Overigens! ik weet dat de devs niet al te veel kunnen vertellen over een exacte werking, en over hoe alles tot in de details werkt. Maar gewoon een beeld, zodat ik als potentiele review schrijver een idee heb waar ik aan toe ben
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Views: ja. Er wordt niet alleen naar absolute aantallen gekeken, maar ook naar de 'trend'
Lengte: wordt niet naar gekeken
Populariteit: wordt bij ons vnl bepaalt adhv (recente) views
Rating: ja, alleen reviews met een positieve rating komen in aanmerking
Utieindelijk wordt er op basis van bovenstaande automatisch een ruime selectie gemaakt, en daar wordt nog een random factor overheen gehaald om het zelfversterkende effect van op de frontpage staan wat te doorbreken (want dat effect speelt zeker mee).
Het preciese algoritme ga ik hier niet uit de doeken doen, dat is het geheim van de smit @ACM
Utieindelijk wordt er op basis van bovenstaande automatisch een ruime selectie gemaakt, en daar wordt nog een random factor overheen gehaald om het zelfversterkende effect van op de frontpage staan wat te doorbreken (want dat effect speelt zeker mee).
Het preciese algoritme ga ik hier niet uit de doeken doen, dat is het geheim van de smit @ACM
Intentionally left blank
Uiteraardcrisp schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:49:
Views: ja. Er wordt niet alleen naar absolute aantallen gekeken, maar ook naar de 'trend'