First of all, waarschijnlijk is dit niet de nieuwe sectie om dit in te posten...
Duss graag moven indien nodig
een jaar geleden heb ik mijn pc gekocht 2e hands windows 7.. niks mee aan de hand maar ik wou toch mee met de tijd dus dan toch maar windows 10 erop zetten.. Ik ben zelf totaal NIET technisch dus heb dit een bedrijf laten doen (ongeveer 5 maanden geleden) na een dagje was het klaar en had een belletje gekregen. Dus betaald (belachelijk duur) en mee naar huis genomen. Dus opstarten (alles was eraf logisch) en ingelogd en het duurde al best lang maarja kan best 1e keer dacht ik zo... Toen kreeg ik allemaal errors.. geluid deed het niet en met dingen instaleren had die veel moeite en hij loeide hard.. hij steeg nog net niet op.. Oftewel er klopte dus iets niet want hij deed eigenlijk niks wat die hoorde te doen. Dus weer gebeld naar het pc bedrijf en zeiden nou kom maar terug dus ik ben braaf terug gegaan en zeiden dat ze niks getest hadden (anders hadden ze het geweten en scheelde mij weer tijd!) Dus zeiden ze waarschijnlijk moet er weer windows 7 op nouja dan dat maar! kwam ik weer thuis niks aan de hand.. dus ik wil graag weten hoe kan dit? heb ik een oude pc? ben zelf een livestreamer dus kwaliteit is best belangrijk! Zon slechte specificaties heb ik nou ook weer niet maarja wat ik al zei, ik heb er geen verstand van!
PC specificaties:
Operating System
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i5 2400 @ 3.10GHz 36 °C
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
12,0GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (9-9-9-24)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. P8H67-M PRO (LGA1155)
Graphics
LG TV (1920x1080@60Hz)
SyncMaster (1920x1200@59Hz)
1023MB NVIDIA GeForce GTX 460 SE (MSI)
Storage
59GB SAMSUNG SSD 830 Series ATA Device (SSD)
931GB SAMSUNG HD103SJ ATA Device (SATA)
Optical Drives
No optical disk drives detected
Audio
Razer Kraken USB
sinds windows 7 erop staat en de pc gaat op slaapstand en ik start hem weer op krijg ik dit
https://gyazo.com/4547ae5c4bb683fb5313c382aecfa50a
Dus wat zouden jullie mij adviseren?
Gr
Duss graag moven indien nodig
een jaar geleden heb ik mijn pc gekocht 2e hands windows 7.. niks mee aan de hand maar ik wou toch mee met de tijd dus dan toch maar windows 10 erop zetten.. Ik ben zelf totaal NIET technisch dus heb dit een bedrijf laten doen (ongeveer 5 maanden geleden) na een dagje was het klaar en had een belletje gekregen. Dus betaald (belachelijk duur) en mee naar huis genomen. Dus opstarten (alles was eraf logisch) en ingelogd en het duurde al best lang maarja kan best 1e keer dacht ik zo... Toen kreeg ik allemaal errors.. geluid deed het niet en met dingen instaleren had die veel moeite en hij loeide hard.. hij steeg nog net niet op.. Oftewel er klopte dus iets niet want hij deed eigenlijk niks wat die hoorde te doen. Dus weer gebeld naar het pc bedrijf en zeiden nou kom maar terug dus ik ben braaf terug gegaan en zeiden dat ze niks getest hadden (anders hadden ze het geweten en scheelde mij weer tijd!) Dus zeiden ze waarschijnlijk moet er weer windows 7 op nouja dan dat maar! kwam ik weer thuis niks aan de hand.. dus ik wil graag weten hoe kan dit? heb ik een oude pc? ben zelf een livestreamer dus kwaliteit is best belangrijk! Zon slechte specificaties heb ik nou ook weer niet maarja wat ik al zei, ik heb er geen verstand van!
PC specificaties:
Operating System
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i5 2400 @ 3.10GHz 36 °C
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
12,0GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (9-9-9-24)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. P8H67-M PRO (LGA1155)
Graphics
LG TV (1920x1080@60Hz)
SyncMaster (1920x1200@59Hz)
1023MB NVIDIA GeForce GTX 460 SE (MSI)
Storage
59GB SAMSUNG SSD 830 Series ATA Device (SSD)
931GB SAMSUNG HD103SJ ATA Device (SATA)
Optical Drives
No optical disk drives detected
Audio
Razer Kraken USB
sinds windows 7 erop staat en de pc gaat op slaapstand en ik start hem weer op krijg ik dit
https://gyazo.com/4547ae5c4bb683fb5313c382aecfa50a
Dus wat zouden jullie mij adviseren?
Gr