Toon posts:

PC werkte niet meer na Windows 10 erop te hebben gezet!

Pagina: 1
Acties:
  • 2.596 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
First of all, waarschijnlijk is dit niet de nieuwe sectie om dit in te posten...
Duss graag moven indien nodig

een jaar geleden heb ik mijn pc gekocht 2e hands windows 7.. niks mee aan de hand maar ik wou toch mee met de tijd dus dan toch maar windows 10 erop zetten.. Ik ben zelf totaal NIET technisch dus heb dit een bedrijf laten doen (ongeveer 5 maanden geleden) na een dagje was het klaar en had een belletje gekregen. Dus betaald (belachelijk duur) en mee naar huis genomen. Dus opstarten (alles was eraf logisch) en ingelogd en het duurde al best lang maarja kan best 1e keer dacht ik zo... Toen kreeg ik allemaal errors.. geluid deed het niet en met dingen instaleren had die veel moeite en hij loeide hard.. hij steeg nog net niet op.. Oftewel er klopte dus iets niet want hij deed eigenlijk niks wat die hoorde te doen. Dus weer gebeld naar het pc bedrijf en zeiden nou kom maar terug dus ik ben braaf terug gegaan en zeiden dat ze niks getest hadden (anders hadden ze het geweten en scheelde mij weer tijd!) Dus zeiden ze waarschijnlijk moet er weer windows 7 op nouja dan dat maar! kwam ik weer thuis niks aan de hand.. dus ik wil graag weten hoe kan dit? heb ik een oude pc? ben zelf een livestreamer dus kwaliteit is best belangrijk! Zon slechte specificaties heb ik nou ook weer niet maarja wat ik al zei, ik heb er geen verstand van!
PC specificaties:
Operating System
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i5 2400 @ 3.10GHz 36 °C
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
12,0GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (9-9-9-24)
Motherboard
ASUSTeK COMPUTER INC. P8H67-M PRO (LGA1155)
Graphics
LG TV (1920x1080@60Hz)
SyncMaster (1920x1200@59Hz)
1023MB NVIDIA GeForce GTX 460 SE (MSI)
Storage
59GB SAMSUNG SSD 830 Series ATA Device (SSD)
931GB SAMSUNG HD103SJ ATA Device (SATA)
Optical Drives
No optical disk drives detected
Audio
Razer Kraken USB

sinds windows 7 erop staat en de pc gaat op slaapstand en ik start hem weer op krijg ik dit
https://gyazo.com/4547ae5c4bb683fb5313c382aecfa50a

Dus wat zouden jullie mij adviseren?

Gr :) :)

Beste antwoord (via _Dune_ op 15-12-2017 14:25)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bregweb schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:42:
Niet zeuren, hij wil een illegale Windows 10 en een illegale Office en vervolgens wil hij hier hulp???
Waar maak je uit op dat 'hij' een illegale versie wilt? 8)7
Want? Je komt op een technisch forum voor de lol om hulp? Niets mis met nieuwe dingen te leren, toch? Zo moeilijk is het niet, als je een schone installatie van Windows 10 wilt.

Je gaat naar deze pagina. Hier krijg je als het goed is de Media Creation Tool aangeboden van Microsoft, die laat je een bootable USB stick maken (is een keuze tijdens het uitvoeren van de Media Creation Tool!) en vervolgens start je daarmee op. Meestal kan dat door bij het opstarten op F10 of F12 te drukken, vervolgens kies je de USB-stick en laat je vervolgens leiden door de setup die verschijnt. Wel even opletten dat je de partitie met de C-schijf in elk geval verwijderd, zodat je zeker weet dat de setup een nieuwe partitie aanmaakt!

[ Voor 66% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2017 08:52 ]

Alle reacties

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Je grafische kaart driver proberen bij te werken.

Zijn er wel windows 10 drivers voor die kaart beschikbaar eigenlijk?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:46

nelizmastr

Goed wies kapot

@r!k schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:03:
Je grafische kaart driver proberen bij te werken.

Zijn er wel windows 10 drivers voor die kaart beschikbaar eigenlijk?
Yup die zijn er. Nvidia ondersteunt momenteel de 400 serie en later. Echter is het al vreemd dat-ie een BSOD geeft bij het verlaten van de slaapstand. Even een stresstest op de videokaart uitvoeren na installatie van de nieuwste drivers zou allicht aan het licht brengen dat die kaart niet meer goed is. De 460 was nou niet een mega betrouwbare kaart.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:00:
... en zeiden dat ze niks getest hadden (anders hadden ze het geweten en scheelde mij weer tijd!) Dus zeiden ze waarschijnlijk moet er weer windows 7 op...
Lekker bedrijf is dat zeg.. 8)7
Ik mag hopen dat jij je geld terug hebt gevraagd voor dat soort halve werkzaamheden. Je weet in ieder geval waar je niet meer heen hoeft voor computer gerelateerde zaken ;).

• nelizmastr
  • Laatst online: 14:46

nelizmastr

Goed wies kapot

Beunhaas Bennie B.V. :+

I reject your reality and substitute my own

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27

FreakNL

Well do ya punk?

Klinkt inderdaad als beunhazerij. Heb je wel je geld terug gehad voor de W10 licentie? Of hadden ze er een illegale opgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-10 23:30
Ik zou even dat bedrijf achter de broek aanzitten.

Het is hun taak om Windows te installeren zonder dat je drivers mist of errors krijgt.

Je machine zou wel Windows 10 moeten kunnen draaien, al zou ik wel wat geld sparen voor een nieuwe videokaart.

En ik neem aan dat ze het geld wat je hebt betaald teruggegeven hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05:02
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:00:
ben zelf een livestreamer dus kwaliteit is best belangrijk!
Als dit je doel is, zou ik adviseren een nieuwe computer te laten samestellen, de specificaties die je aangeeft zijn niet echt meer van deze tijd en zijn *eigenlijk* niet geschikt om mee te streamen (tenzij je facebook streamed ofzo, dat kan die dan nog wel hebben :P )

Verder betreft je probleem, heb je voor ons een windows crash log?
Deze wordt aangemaakt nadat je een blue screen krijgt en is vaak te vinden in C: windows / minidump

Om de dump te openen kun je het volgende programma gebruiken: http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

Deze kijkt alle minidumps na en geeft op basis daarvan een diagnose.

Overigens, zou ik niet meer naar dat bedrijf gaan voor computer problemen, klinkt allemaal niet zo professioneel.

[ Voor 0% gewijzigd door Joeri.Bijlsma op 15-12-2017 00:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MonkeyJohn schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:37:
[...]

Lekker bedrijf is dat zeg.. 8)7
Ik mag hopen dat jij je geld terug hebt gevraagd voor dat soort halve werkzaamheden. Je weet in ieder geval waar je niet meer heen hoeft voor computer gerelateerde zaken ;).
Zelf doen is ook geen optie. Geld niet terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FreakNL schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:50:
Klinkt inderdaad als beunhazerij. Heb je wel je geld terug gehad voor de W10 licentie? Of hadden ze er een illegale opgezet?
Ze gebruiken de illegale, ze zetten ook de illegale office gerop. En geld niet terug gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joeri.Bijlsma schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:22:
[...]

Als dit je doel is, zou ik adviseren een nieuwe computer te laten samestellen, de specificaties die je aangeeft zijn niet echt meer van deze tijd en zijn *eigenlijk* niet geschikt om mee te streamen (tenzij je facebook streamed ofzo, dat kan die dan nog wel hebben :P )

Verder betreft je probleem, heb je voor ons een windows crash log?
Deze wordt aangemaakt nadat je een blue screen krijgt en is vaak te vinden in C: windows / minidump

Om de dump te openen kun je het volgende programma gebruiken: http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

Deze kijkt alle minidumps na en geeft op basis daarvan een diagnose.

Overigens, zou ik niet meer naar dat bedrijf gaan voor computer problemen, klinkt allemaal niet zo professioneel.
Ik heb verder helemaal geen problemen met mijn pc. Alleen wil ik Windows 10 , op alle spellen strak 60 fps. ik zal idd de dump hier sturen, bedankt alvast iedereen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17

OgWok

U.N.C.L.E.

Aangifte doen van oplichting, want het zijn oplichters, die ook nog handelen in illegale software.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-10 12:10
Niet zeuren, hij wil een illegale Windows 10 en een illegale Office en vervolgens wil hij hier hulp???

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Want? Je komt op een technisch forum voor de lol om hulp? Niets mis met nieuwe dingen te leren, toch? Zo moeilijk is het niet, als je een schone installatie van Windows 10 wilt.

Je gaat naar deze pagina. Hier krijg je als het goed is de Media Creation Tool aangeboden van Microsoft, die laat je een bootable USB stick maken (is een keuze tijdens het uitvoeren van de Media Creation Tool!) en vervolgens start je daarmee op. Meestal kan dat door bij het opstarten op F10 of F12 te drukken, vervolgens kies je de USB-stick en laat je vervolgens leiden door de setup die verschijnt. Wel even opletten dat je de partitie met de C-schijf in elk geval verwijderd, zodat je zeker weet dat de setup een nieuwe partitie aanmaakt!

[ Voor 66% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet waar je dat vandaan tovert, ik geef de opdracht om Windows 10 erop te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CH4OS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:44:
[...]
[...]

Kijk daar heb ik wat aan. De website die je stuurde daar krijg ik een download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:55:
Kijk daar heb ik wat aan. De website die je stuurde daar krijg ik een download.
Zoals ik al schreef, klopt dat. ;) Daarmee kan je een bootable USB-stick maken, waarmee je de PC opstarten kan.. Als dat gelukt is, krijg je de setup van Windows 10 te zien en kun je Windows opnieuw installeren, met een schone lei. Ik denk dat je dan een stuk minder problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CH4OS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:04:
[...]
Zoals ik al schreef, klopt dat. ;) Daarmee kan je een bootable USB-stick maken, waarmee je de PC opstarten kan.. Als dat gelukt is, krijg je de setup van Windows 10 te zien en kun je Windows opnieuw installeren, met een schone lei. Ik denk dat je dan een stuk minder problemen hebt.
Het is dan ook uitgesloten dat hetzelfde niet meer kan gebeuren als toen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

CH4OS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:04:
[...]
Ik zou dan met die MediaCreator Tool in het geval van @Verwijderd kiezen voor de optie Upgrade deze pc nu) en hem niet in de weer laten gaan met usb sticks en booten via usb.

De 'upgrade deze pc' is voor de gewone gebruiker de meeste eenvoudige manier om Windows legaal te updaten naar Windows 10.
Tijdens het installatieproces zal het systeem (indien er een verbinding is met Internet) zelf alle benodigde stuurprogramma's downloaden en installeren.

Ik zou toch nog eens langs die personen gaan en je geld terugeisen. Zij hebben niet alleen zeer slecht werk geleverd, maar ze hebben je ook laten betalen voor illegale software. Alsof je je fiets wegbrengt voor een nieuw lampje en je de fiets terugkrijgt met een gestolen zadel, kapotte remmen en lekke banden en als je dan gaat klagen ze aangeven dat ze er niet op gereden hebben.... Om je daarna weer doodleuk te laten betalen om hun eigen fouten op te lossen....

Geld terug eisen en aangifte doen. Schrijf een slechte review via Google maar zorg ervoor dat andere personen met computerproblemen zeker geen geld in dit soort prutsers gaat steken! Dat je het apparaat nadat Windows 10 erop stond uberhaubt nog terug hebt gebracht naar hun....

Even in caps maar NIET MEER NAAR TOE GAAN ! Het zijn echt bedriegers.

De legale Windows upgrade die je nu doet is tot 31 december 2017 gratis en je kunt deze prima zelf doen.

En natuurlijk helpen we je hier graag om zelf je computer aan de praat te krijgen, maar willen we je ook beschermen om niet meer geld daar naar toe te brengen. Die kun je nu beter steken in een leuke videokaart.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:16:
[...]

Het is dan ook uitgesloten dat hetzelfde niet meer kan gebeuren als toen?
Nee maar ik verwacht het niet. Ik heb hier echt een boel verschillende systemen bijgewerkt zonder problemen. In enkele gevallen moest ik nog een stuurprogramma zelf installeren.

Met die illegale versie wordt soms ook ongemerkt rotzooi op je systeem gezet zonder dat je het weet.
Maar noem anders een een naam van dat bedrijf. Kunnen we die mooi beoordelen via de Shopreview ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 15-12-2017 09:27 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 17:02
Hou in de gaten dat je de drivers van je onderdelen wel update.
Moederbord chipset, Lan drivers, Videokaar drivers, win10 wil nog wel eens bij oude pc's gaan zeuren.
kijk ook even of je een bios update hebt bij je moederbord.
Ik denk dat windows dan wel draait

Maar even het volgende, je hebt door dat bedrijf win10 erop laten zetten, en van w7 naar win 10 was gratis in die tijd, als je het met de windows update in windows 7 deed.
de key van w7 is dus jou gratis update naar win 10 (key w7 kan niet ingevoerd worden in de win 10 setup)
Als dat bedrijf jou pc niet heeft geregistreerd op die manier, dan zit je nu dus met een illigale win 10 als je het met je usb installeerd, dus kies voor upgrade in de madiacreation tool als je die in de w7 geactiveerde installatie opstart

1 je kan dat bedrijf het laten oplossen en zorgen dat ze alle drivers updaten ook
2 je kan in w7 de toegankelijkheidopties aanzetten(tot 31 december 2017 gratis) en dat krijg je win 10 nog gratis, upgegrade. (vanuit w7)

Als je deze usb optie neemt en de pc via de usb f10 f12 optie, dan maakt hij een complete nieuwe schone instal van win 10, en dan zou je dus een key moeten hebben, (win 10 home of win 10 pro, kan je kopen)

[ Voor 9% gewijzigd door Mel33 op 15-12-2017 09:33 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mel33 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:25:
1 je kan dat bedrijf het laten oplossen en zorgen dat ze alle drivers updaten ook
2 je kan in w7 de toegankelijkheidopties aanzetten en dat krijg je win 10 nog gratis, upgegrade. (vanuit w7)
1 Slecht advies. Dat bedrijf niet meer benaderen want die gaan weer geld uit de zakken van TS kloppen. Aangifte doen van wanpraktijken en het zelf oppakken of een andere bedrijf (die wel goede reviews krijgt) benaderen. Daarbij lees ik dingen als illegale versies (Windows en Office) en leveren ze gewoon een niet werkend product. En om het weer werkend te maken mag TS weer betalen!!!!

2 Upgrade kan gewoon prima via deze site zonder dat je zaken aan moet zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 15-12-2017 09:34 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Frostbite schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:32:
[...]

1 Slecht advies. Dat bedrijf niet meer benaderen want die gaan weer geld uit de zakken van TS kloppen. Aangifte doen van wanpraktijken en het zelf oppakken of een andere bedrijf (die wel goede reviews krijgt) benaderen.

2 Upgrade kan gewoon prima via deze site: zonder dat je zaken aan moet zetten.
Met de kennis van ons erbij denk ik dat hij zijn geld terug gaat krijgen of de pc wel goed nu laat maken legaal.
Nee maar oke hij kan het zelf ook doen.
IK ZOU HEEL BOOS TERUG GAAN!

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mel33 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:34:
[...]

Met de kennis van ons erbij denk ik dat hij zijn geld terug gaat krijgen of de pc wel goed nu laat maken legaal.
Nee maar oke hij kan het zelf ook doen.
IK ZOU HEEL BOOS TERUG GAAN!
Dat kan maar dan wel iemand meenemen met de nodige kennis van zaken. Ik verwacht dat ze met kulargumenten komen om TS af te wimpelen. Maar ik heb nu geen idee wat voor bedrijf dit is maar ik vermoed dat het een of ander schimmig hobbyzaakje is.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copyer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 11:37
Misschien kan dit forum je beter helpen , het is speciaal voor windows 10 en gerelateerd..
https://www.tenforums.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Frostbite schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:39:
[...]

Dat kan maar dan wel iemand meenemen met de nodige kennis van zaken. Ik verwacht dat ze met kulargumenten komen om TS af te wimpelen. Maar ik heb nu geen idee wat voor bedrijf dit is maar ik vermoed dat het een of ander schimmig hobbyzaakje is.
Nee klopt maar dan nog, leg je uit dat je veel betaald hebt(ik begrijp teveel uit de ts zijn verhaal)
Win 10 was is gratis vanuit een LEGALE w7
Als de TS een key heeft van w7 dan is dat geen discussie meer.

De discussie is dan alleen de upgrade en activatie van w10, en de juiste drivers, Dat is de basis die een hobbyboer ook doet voor geld, dus dan kan je zeker terug gaan klagen, en dit eens voorleggen aan de baas van die zaak.

En idd neem iemand mee.

ps. en verkloot die de boel noem dan zijn naam eens hier. Kijken wij wel even haha

Edit:
En je hebt echt een dikke poot om op te staan als win 10 niet geactiveerd was, dan helemaal maar naam bij het beetje noemen. (daar kom je achter als je de setup win 10 met usb doet, en dan de key overslaan klikken, en dan internet erop en kijken of hij activeert, als dat niet het geval is dan moet die zaak w7 erop zetten activeren met jou w7key activeren , en dan win 10 upgraden en activeren. ) ander kost het jou weer geld voor een legale 110

W7 pro, ultimate krijg je win10 PRO, alle andere w7 versies krijg je win 10 Home.

Let daar ook op

[ Voor 25% gewijzigd door Mel33 op 15-12-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
CH4OS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:44:
[...]
[...]
Uit zijn eigen antwoord, hij brengt de PC naar een bedrijf dat er een illegale versie er op zet. Hij weet ook dat ze illegale Office installaties doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bregweb schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:10:
Uit zijn eigen antwoord, hij brengt de PC naar een bedrijf dat er een illegale versie er op zet. Hij weet ook dat ze illegale Office installaties doen.
Euh. Juist. Erg kortzichtig en zeer zwart/wit gedacht dus. Lijkt mij niet dat je als klant / consument ervan uit gaat dat er een illegale Windows en/of Office wirdt geïnstalleerd als je bij hen aanklopt, toch? :? Zoiets komt enkel naderhand pas boven drijven of als je er naar vraagt of meekijkt. Gebeurd iig niet moedwillig, op voorhand.

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 15-12-2017 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 05:58

SpamLame

niks

Upgrade naar W10 is nog steeds gratis vanuit een legitieme W7,8(/1) als je ondersteunende technologieen gebruikt.
Of je dat nu wel of niet doet, MS controleert hier niet op AFAIK.
Tot en met 31 december 2017 biedt Microsoft haar klanten die ondersteunende technologieën gebruiken zonder extra kosten een upgrade naar Windows 10 aan.
Dus als je W7 legitiem was/is en je hebt die key nog dan ga je naar https://www.microsoft.com...sibility/windows10upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
CH4OS schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:12:
[...]
Euh. Juist. Erg kortzichtig en zeer zwart/wit gedacht dus. Lijkt mij niet dat je als klant / consument ervan uit gaat dat er een illegale Windows en/of Office wordt geïnstalleerd als je bij hen aanklopt, toch? :? Zoiets komt enkel naderhand pas boven drijven of als je er naar vraagt of meekijkt. Gebeurd iig niet moedwillig, op voorhand.
Dat komt keurig naar boven als je de prijs vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWL92
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-10 20:00
Oke, tijd om je op weg te helpen.

Alleen laten we eerst een paar dingen duidelijk neer zetten.

Heb je al gegoogled naar de bsod code die je zelf opgeeft in de openings post?

Je geeft aan "veel" betaald te hebben voor een iligale windows versie? 100% zeker dat dit klopt? zie hier namelijk verder nergens een screenshot dat daar op zou duiden. Maar dan zou ik per direct terug stappen naar die toko en je geld terug eisen, of aangifte doen. of heb je hier misschien zelf specifiek om gevraagd?
Of heb je enkel betaald voor de uren, dat ze met je systeem bezig zijn geweest? wat nog op 0 zou moete staan, gezien ze niks meer gedaan hebben dan de installer laten runnen.....

Gezien ze niks getest hebben, lijkt t me geen toko waar je verder zaken mee wilt doen.
Groffe 10 jaar terug, toen ik een ram upgrade haalde voor mijn systeem, was k ik zo slim om mn pc mee te nemen, toko daar voegde direct de ram toe, en zette me systeem aan om te kijken of alles herkent werd en starte zonder crashes. Zoals t hoort imo.

betreft de error; google m. meestal duidt t op n hardware/software conflict, een schone install kan soms wonderen doen.
de 1e hits die ik tegen kom, beginnen inderdaad over de gpu, wat naar mijn idee ook wel n heel verouderd dingetje is. (heb hier zelf nog een gtx550ti slingeren).
Nu las ik ergens tussen je comments door al dat je alle games "strak" op 60 fps wil draaien, dus je zal deze hoe dan ook moeten vervangen, afhankelijk van je preciese eisen, (games die je speelt, op wat voorn settings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 10:42
Geen idee hoe het bedrijf het maar dat ter zijde, je moet echt je geld terug vragen want zulke praktijken horen niet voor te komen en zulke figuren horen er al helemaal niet weg mee te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-10 06:10
Wat heb je betaald?
Was je windows 7 legaal toen je hem daar heen bracht? Ik zou even goed uitzoeken of ze er nu niet ook een illegale windows 7 op gezet hebben.

Windows 10 kan je gewoon legaal activeren met windows 7 codes. Ze hadden dus gewoon jou windows 7 serial kunnen gebruiken om er legaal windows 10 op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miciel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10 11:14
Wat ook kan zijn is dat er een bedrijfsmatige versie van windows 10 er op is gezet.
of een licentie van een andere pc afgehaald/import/grijze bulk oem licentie gebruikt.
Dat dit niet klopt oke maar het hoeft nog niet voor dergelijke crashes te zorgen.
(of bestaat deze vorm niet meer ? ) en dat ze ts ervoor hebben laten betalen.
hiernaast hebben ze bijvoorbeeld een vorm van open office erop gezet.
De tarieven hier(bij een lokaal bedrijfje) voor een herinstalatie bedragen 69 euro zonder backup en 99 euro met backup. Nu zijn dit de bedragen voor een herinstalatie maar het zo mij niet verbazen dat ze vergelijkbare tarieven reken als ze nieuwe installatie erop moeten zetten.(al dan niet legaal) Maar ze hadden ts wel een beetje kunnen matsen/helpen door gewoon de upgrade te draaien. en daarvoor wat te rekenen. maar dan zit je toch ook gouw op een uur aan arbeidsloon. downloaden koffie drinken paar keer op ja klikken nog een keer koffie drinken. ts bellen dat z,n pc in orde is, af laten reken en klaar. Ik wilde dat ik zo gemakelijk m,n geld kon verdienen. (ts mochten de bedragen je bekend voorkomen stuur me een berichtje ik ga graag met je mee om hier een stukje duidelijkheid in te scheppen. hoewel ik vraag me af hoe groot de kans is dat het dat betreffende bedrijf geweest is. meestal leveren ze de boel goed getest en werkend af.

[ Voor 22% gewijzigd door miciel op 15-12-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Frostbite "Dat je het apparaat nadat Windows 10 erop stond uberhaubt nog terug hebt gebracht naar hun...." Om verhaal te halen en om het weer te laten oplossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
copyer schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:44:
Misschien kan dit forum je beter helpen , het is speciaal voor windows 10 en gerelateerd..
https://www.tenforums.com/
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Mel33
ps. en verkloot die de boel noem dan zijn naam eens hier. Kijken wij wel even haha
Dat zou idd wel kunnen maar als het bedrijf daardoor schade oploopt kan ik aangeklaagd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@JWL92 "Nu las ik ergens tussen je comments door al dat je alle games "strak" op 60 fps wil draaien, dus je zal deze hoe dan ook moeten vervangen, afhankelijk van je preciese eisen, (games die je speelt, op wat voorn settings)" ik wil het niet, ik heb het al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mugenmarco schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:19:
Geen idee hoe het bedrijf het maar dat ter zijde, je moet echt je geld terug vragen want zulke praktijken horen niet voor te komen en zulke figuren horen er al helemaal niet weg mee te komen.
Ik heb de factuur, zien jullie zo s.a.m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 10:42
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:39:
[...]

Ik heb de factuur, zien jullie zo s.a.m
Kan je svp stoppen met dubbel posten? Je kan je huidige bericht bewerken zodat je niet onnodig veel posts achter elkaar hoeft te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mugenmarco schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:24:
[...]

Kan je svp stoppen met dubbel posten? Je kan je huidige bericht bewerken zodat je niet onnodig veel posts achter elkaar hoeft te typen.
Denk je dat ik weet hoe dit forum werkt :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 11-10 22:58

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:46:
[...]

Je kan ook je ogen gebruiken en verder kijken dan je neus lang is. Er staat een prachtige Wijzig knop. En het staat altijd onderaan de pagina voordat je op reply drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:46:
[...]

Misschien niet. Maar dan verwachten we wel dat je de moeite doet het na te vragen. Al was de post van mugen4u duidelijk en bondig.

In ieder geval ben je asociaal je eigen topic steeds omhoog aan het schoppen met je meervoudige posts achter elkaar. Als je het niet weet, prima, maar als je door gaat nadat anderen je erop wijzen is de maat vol.

Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.