Hallo allemaal,
Ik zoek een?
full hd monitor met dp, vga of hdmi aansluitingen (geen usb monitors) en dat zo compact mogelijk is om mee te nemen maar wel 15 inch of groter is (max breedte zo'n 500mm maar als die om andere redenen extra portable is zoals dunner of als scharnier inklapbaar is ofzo dan kan iets meer). Heb er een aantal gevonden maar vraag me af en welke nou het meest portable is en of de touchscreen computers alhoewel wat breder misschien toch meer portable zijn? Of als er nog andere interessante/compacte modellen zijn dan graag posten.
pricewatch: Dell S2218H Zwart
pricewatch: AOC M2060PWQ Zwart
pricewatch: Hannspree HT225HPB Zwart (touch)
pricewatch: Dell S2240T Zilver, Zwart (touch, wel iets ouder)
pricewatch: Iiyama T2252MSC-B1 Zwart (touch maar misschien te lomp)
Wat is je budget?
max budget is ~300 eur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Touchscreen zou een leuke bonus zijn (ik gebruik windows 10, weet of dat qua monitor drivers nog uitmaakt betreft touchscreens). Verder maakt niet uit, zolang kleuren en contrast maar gemiddeld zijn is het prima bijv vgm deze lg monitor pricewatch: LG 24M38D-B Zwart (ik ben geen expert op dit gebied
). Qua hertz is 60 al prima. Ips of tn maakt me niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- primaire monitor icm met compacte desktop pc voor af en toe wat gamen, soms op andere locaties maar waar wel stopcontacten zijn.
- extra monitor voor laptop.
Bedankt voor de moeite.
Ik zoek een?
full hd monitor met dp, vga of hdmi aansluitingen (geen usb monitors) en dat zo compact mogelijk is om mee te nemen maar wel 15 inch of groter is (max breedte zo'n 500mm maar als die om andere redenen extra portable is zoals dunner of als scharnier inklapbaar is ofzo dan kan iets meer). Heb er een aantal gevonden maar vraag me af en welke nou het meest portable is en of de touchscreen computers alhoewel wat breder misschien toch meer portable zijn? Of als er nog andere interessante/compacte modellen zijn dan graag posten.
pricewatch: Dell S2218H Zwart
pricewatch: AOC M2060PWQ Zwart
pricewatch: Hannspree HT225HPB Zwart (touch)
pricewatch: Dell S2240T Zilver, Zwart (touch, wel iets ouder)
pricewatch: Iiyama T2252MSC-B1 Zwart (touch maar misschien te lomp)
Wat is je budget?
max budget is ~300 eur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Touchscreen zou een leuke bonus zijn (ik gebruik windows 10, weet of dat qua monitor drivers nog uitmaakt betreft touchscreens). Verder maakt niet uit, zolang kleuren en contrast maar gemiddeld zijn is het prima bijv vgm deze lg monitor pricewatch: LG 24M38D-B Zwart (ik ben geen expert op dit gebied
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- primaire monitor icm met compacte desktop pc voor af en toe wat gamen, soms op andere locaties maar waar wel stopcontacten zijn.
- extra monitor voor laptop.
Bedankt voor de moeite.