Toon posts:

Alle teksten weg Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Please wie kan mij helpen. Alle tekst van het bureaublad, pictogrammen, start menu's is weg. Geen flauw idee hoe dit ineens kan. Heb 2 accounts op mijn laptop en bij het andere account bestaat dit probleem niet. Heb er eventueel een foto van gemaakt als dit een beetje onduidelijk is. Wie kan mij helpen, is niet mee te werken zo...

Beste antwoord (via Verwijderd op 14-12-2017 12:12)

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:28
Dit.

This is a known issue with Intel HD Graphics cards.
Open the Intel Graphics Control Panel and disable all 3D settings, then reboot, this should fix this Issue . . .

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Daarnaast is dit natuurlijk een vraag en geen discussietopic. Ik heb het type daarom ook aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:25
Google?

[ Voor 69% gewijzigd door TheVMaster op 14-12-2017 11:16 . Reden: Niet doen! ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard heb ik zelf alle mogelijke dingen al onderzocht. Ook heb ik Google afgespeurd en de helpdesk van Microsoft zelf.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:35

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Sinds wanneer gebeurt dit?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:00:
Uiteraard heb ik zelf alle mogelijke dingen al onderzocht...
Als je alle mogelijkheden onderzocht hebt, dan kunnen wij je ook niet verder helpen
Is het nou zo moeilijk om even op een rijtje te zetten wat je al gedaan hebt?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

@Brahiewahiewa Is het nou zo moeilijk om niet te reageren als een mod al heeft inbegrepen en verder niets toe te voegen hebt?

Edit, ja ik ben hypocriet bezit door niet bij te dragen aan dit topic, je hebt gelijk.

https://answers.microsoft...-a221-f7a240b5c6bd?auth=1

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2017 07:41 . Reden: Hypocrisie ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Als de reply van de OP na de betreffende post van de mod kwam, waarin overduidelijk te zien is dat hij niet begrijpt wat de mod bedoelt, dan ja, dan heeft @Brahiewahiewa 's reactie wel reden tot bestaan. In tegenstelling tot die van jou :+.

• netmeester
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:48
Kijk eens of dat ding niet op 'tablet modus' is gesprongen.
Mocht je niet weten waar dat zit: is een optie in dat menu wat aan de rechterkant van je scherm zit.
Google eens op 'windows 10 disable tablet mode'.

Never mind... Volgens OP ook geen tekst in start menu, dan is tablet modus niet het probleem...

[ Voor 19% gewijzigd door netmeester op 14-12-2017 09:04 . Reden: Ik had niet goed gelezen... ]

Ipmi with your rhythm stick. Ipmi, IPMI!

• duncan86
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-09 08:58
De foto die TS benoemd zou geen overbodige luxe zijn, al kan ik me wel enigszins een beeld vormen van het probleem. Volgens mij is het zoiets als hier wordt aangegeven: https://community.spicewo...ators-update-missing-text
Aangezien je aangeeft dat het probleem niet op alle accounts aanwezig is, lijkt het alsof het probleem in het account zit.
Je zou nog kunnen proberen een Windows repair uit te voeren.
Op het volgende forum kom ik een soortgelijk probleem tegen: https://www.tenforums.com...ssing-windows-10-a-3.html
Hierin wordt een narrator repair als oplossing aangegeven die lijkt te werken.
Je zou deze stappen kunnen volgen: https://www.tenforums.com...ows-10-place-upgrade.html

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/zx6joh87.jpg

Zo ziet het er bij mij uit.
Op de andere vragen heb ik ook antwoord. Zag ergens ook staan inderdaad dat het de tabletmodus kon zijn. Dit is niet het geval. Ook heb ik al 2 keer geprobeerd om een systeemherstel in gang te zetten. Telkens krijg ik de foutmelding dat het niet gelukt is omdat er waarschijnlijk een virus scanner actief is.

Inderdaad die is actief, ik heb hem toen uitgeschakeld voor 1 uur. Daarna kreeg ik dezelfde melding, dat het wederom niet gelukt is met dezelfde foutmelding.

Ik heb de virusscanners, (Eset) en Windows Defender scans laten uitvoeren, maar er is niks verdachts gevonden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Zodra er nog vragen zijn, ik beantwoord ze graag.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• Kars
  • Laatst online: 10:28
Dit.

Open the Intel Graphics Control Panel and disable all 3D settings, then reboot, this should fix this Issue . . .

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:17
Mocht je software van Comodo draaien, uninstall deze en reboot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Het ziet er wel strak uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kars schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:45:
[...]

Dit.

Na dit geprobeerd te hebben lijkt het voor mij opgelost te zijn. Hartelijk bedankt voor de hulp. Het heeft geen veranderingen voor het gebruik van de laptop nadat ik dit uitgeschakeld Heb? iig bedankt.

• SomerenV
  • Laatst online: 13:15

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 00:00:
Uiteraard heb ik zelf alle mogelijke dingen al onderzocht. Ook heb ik Google afgespeurd en de helpdesk van Microsoft zelf.
Een simpele zoekopdracht in Google biedt al diverse oplossingen en grote kans dat de helpdesk van Microsoft ook een aantal mogelijke oplossingen heeft. Nu heb ik het probleem zelf niet, maar binnen 5 minuten kun je eenvoudig een stuk of 3 verschillende oplossingen gevonden hebben.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:34
Tja maar alle mensen met internet gaan naar tweakers.net.
Niet iedereen kan goed om gaan met een zoekmachine, en als je een virusscanner hebt draaien, altijd via safe mode herstellen dan geeft dit doorgaans geen probleem.
Pagina: 1