Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Primair account PS4

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 21:44
Hallo,

Ik wil samen met een vriend PS Plus aanschaffen.
Alleen voor dat we dit doen willen we weten of het volgende mogelijk is.

Kan ik mijn PS account op mijn Playstation en zijn Playstation als primair account activeren?

-Jordy

• Bastiaan
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:44

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik heb je vraag letterlijk zo door Google getrokken, en de eerste hits geven al gelijk aan dat dat bij een PS4 niet zou kunnen. Althans; er wordt over 'tijdelijk' een tweede apparaat onder een primair account gesproken, dus er zal ergens een addertje onder het gras zitten.

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08-04 13:51
quote:
HamMetKaas schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:46:
Hallo,

Ik wil samen met een vriend PS Plus aanschaffen.
Alleen voor dat we dit doen willen we weten of het volgende mogelijk is.

Kan ik mijn PS account op mijn Playstation en zijn Playstation als primair account activeren?

-Jordy
Je kan wel elkaars account bij elkaars ps4 als primary account zetten en dan met je eigen account inloggen als je je ps4 gebruikt. Dan kan je games en plus delen.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:31

Geronimous

Moderator Spielerij
Sorry, meer eigen inzet en op z'n minst de zoekfunctie gebruiken is wel zo netjes. Op slot.

FT-17 FTW!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True