-
[ Voor 100% gewijzigd door Pater91 op 12-09-2018 12:19 . Reden: Niet langer relevant. ]
[ Voor 100% gewijzigd door Pater91 op 12-09-2018 12:19 . Reden: Niet langer relevant. ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 6% gewijzigd door vickypollard op 13-12-2017 17:56 ]
Uiteraard heb je recht op een second opinion,Tallguy schreef op woensdag 13 december 2017 @ 18:22:
Geldt hier ook dat je recht hebt op een 2nd opinion? Want dit slaat, zover ik het lees, nergens op wat hier gebeurde.
Ik (her)ken je pijn...zelf ook met een hernia gelopen en er is amper iets dat meer pijn doet dan zoiets...dat heeft dan ook zeker effect op je mentale gesteldheid (in het algemeen bedoel ik dit dus, niet op jou specifiek).
Die arts lijkt me niet de persoon die jou zomaar, in deze situatie, 'eventjes' kan vertellen dat je weer moet gaan werken.
Ik zou, zoals hierboven al ik gezegd, verklaringen van artsen, neurologen etc gaan vragen. Tevens een second opinion. Als eerste echter bezwaar aantekenen en ook hard verwoorden dat in de brief sprake is van onwaarheden (harder gezegd...leugens/valsheid in geschrifte oid). Neem voordat je bezwaar aantekent, contact op met rechtsbijstand omdat zij je (ook) kunnen helpen met een juiste verwoording van je brief.
Eruit stappen...ook dat kan ik plaatsen gezien je pijn, maar ik zou die stap zeker niet nemen totdat je werkelijk alle(!) opties hebt geprobeerd. Naar mijn mening (en dat is mijn(!) mening, waar je het niet mee eens hoeft te zijn), ben je niet in een stadium beland waar 'eruit stappen' gerechtvaardigd zou zijn. Ik heb helaas wel één van mijn beste vrienden in dat stadium zien belanden en geloof me...dan moet je wel écht 10000% uitbehandeld zijn en per week...per dag zienderogen achteruit gaan.
Ik wens je hoe dan ook veel wijsheid, sterkte en vooral beterschap toe.
[ Voor 10% gewijzigd door Standeman op 13-12-2017 18:58 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq