Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik heb een Dell Inspiron 15 5567 uit oktober 2016.
Dit is de videokaart: AMD Radeon R7 M445 Graphics 4G GDDR5
Daarnaast is er ook een onboard video-kaart: Intel HD Graphics 620

Graag zou ik aan deze laptop 2 schermen willen hangen.

1 scherm wordt uiteraard aangesloten via HDMI, echter vraag ik me nu af hoe ik het tweede scherm kan aansluiten. Ik zie op de zijkant 2 USB-poorten met SS voor het usb-logo wat aangeeft dat het een USB 3.0 poort betreft.

Kan ik nu een scherm kopen met een USB video in (bijvoorbeeld deze: pricewatch: Lenovo ThinkVision ThinkVision P24h Zwart) en gaat dat dan gewoon werken? Of is dat nog iets dat je videokaart apart moet ondersteunen?
En ik zie dat dat scherm dit als USB-in heeft: USB 3.1 (Type-C, G1, 5Gb/s). Het is mij niet duidelijk of dat dan gaat werken met mijn USB-poort.

Ik probeer erachter te komen of zoiets compatibel is maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Hopelijk kan iemand mij helpen om aan te geven waar ik naar moet kijken zodat ik voor aankoop al de garantie heb dat dit (wel of niet) gaat werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Je bent niet de eerste die daar tegenaan loopt:

http://en.community.dell..../laptop/f/3519/t/20017179

Hij gebruikt blijkbaar zoiets:

https://www.victsing.com/...-to-vga-adapter-converter

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Maar dat gaat over een USB --> VGA adapter. Dat zou mogelijk kunnen werken (met welk scherm dan ook) maar is het niet zo, en dat is wat ik probeer te ondekken, dat (bijvoorbeeld) dit scherm dat ik noemde dit dus native zou moeten kunnen supporten. Immers staat bij de specs van de Lenovo ThinkVision USB bij de Video-IN opties genoemd.

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 16:11
Het lijkt mij, en dat weet ik niet zeker want de handleiding is waardeloos, dat de USB input alleen werkt voor USB Type C DisplayPort/Alternate Mode. Ergo er is ondersteuning vanuit de laptop nodig, vaak aangeduid met een (DP) logotje naast de USB poort.

[ Voor 12% gewijzigd door Cilph op 14-12-2017 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Conclusie is dat ik toch voor een USB->HDMI adapter ben gegaan. Dat werkt sowieso. Het is niet heel snel, maar goed genoeg.